فیلم سینما تلویزیونهنر و فرهنگ

برای تمام کردن داستان بازی Biomutant تنها به ۱۲ تا ۱۵ ساعت نیاز است – پایگاه خبری آراس (صبحانه پرس)

[ad_1]

بازی Biomutant در سبک اکشن-نقش‌آفرینی جهان باز قرار دارد و به همین خاطر طبق روال این دسته از بازی‌ها انتظار می‌رود که محتوای زیاد و متنوعی برای ارائه داشته باشد و بتواند بازیکنان را برای ساعت‌های طولانی سرگرم کند. حالا که تنها سه هفته تا عرضه‌ی بایومیوتنت باقی مانده، استفان یونک‌وست، کارگردان بازی و رئیس استودیوی Experiment 101 در مصاحبه‌ای به این سؤال پاسخ داده که بازی چند ساعت می‌تواند بازیکن را مشغول نگه دارد؟

یونک‌وست می‌گوید اگر بازیکنی بخواهد به سرعت Biomutant را تمام کند، می‌تواند در عرض ۱۲ تا ۱۵ ساعت پس از شروع بازی به تیتراژ پایانی برسد. برای این کار باید تنها مراحل داستانی را دنبال کرد، از انجام مراحل جانبی اجتناب کرد و بیشتر دیالوگ‌های درون بازی را رد کرد. او البته می‌گوید اگر بازیکن در بازی گشت‌و‌گذار کرده و برای به پایان رساندن بازی عجله نکند، بایومیوتنت بیش از ۶۵ ساعت محتوا برای ارائه دارد.

مقاله‌های مرتبط:

یونک‌وست توضیح می‌دهد: «ما تخمین زده‌ایم که برای اتمام Biomutant در کوتاه‌ترین زمان ممکن تنها به ۱۲ تا ۱۵ ساعت نیاز است که برای انجام آن باید روی مراحل داستانی تمرکز کرد، بیشتر دیالوگ‌ها را اسکیپ کرد، در محیط بازی گشت‌و‌گذار نکرده و مأموریت‌های فرعی را نادیده گرفت. از طرفی یکی از اعضای تیم‌مان برای اولین‌بار بازی را به سبک خودش تجربه کرده است. او بااینکه هنوز بازی را تمام نکرده، تا به اینجا نزدیک به ۶۵ ساعت وقت صرف بازی کرده است. [مدت زمان تمام کردن بازی] به سبک بازی کردن گیمر بستگی دارد.»

Biomutant در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی مدت زمان گیم‌پلی بایومیوتنت چیست؟ آیا آن را قابل‌قبول می‌دانید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا