بیوگرافی

دیدنی های بالی اندونزی را حتما مشاهده کنید

[ad_1]

بالی جزیره‌ای زیبا و شگفت انگیز در کشور اندونزی است که با وجود طبیعت خیره کننده و امکانات منحصر بفرد به یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار در دنیا تبدیل شده است . بالی را جزیره خدایان نیز می نامند و اگر بگوییم که در جهان جایی همانند بالی وجود ندارد، اغراق نکرده ‌ایم . این شهر دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و گردشگران شیفته موج‌سواری ، شنا در آب های زلال و آفتاب گرفتن در سواحل طلائی این جزیره هستند .

این جزیره دارای هتلها و اقامتگاههای منحصر بفردی است که هر کدام چشم اندازی خیره کننده را در برابر چشمانتان قرار می دهند . همچنین این جزیره ، دارای بهترین رستوران ها و تفریحات مهیج و متنوع است . سفر به بالی نسبت به هزینه ‌ای که در بر دارد بسیار ارزشمند خواهد بود و در مقایسه با سفرهای اروپایی ارزانتر است .

همچنین این منطقه دارای تاریخ و فرهنگی غنی است و بازدید از اماکن تاریخی آن بخش جدائی ناپذیر از این سفر خواهد بود . سواحل  بالی دارای ماسه‌های سفید و پودری است و هر سو به صخره‌های سنگی با اشکال زیبا منتهی می گردد . همچنین ماسه‌های سیاه آتش‌فشانی و سواحلی طلایی نیز نظر شما را جلب خواهند نمود . برخی از سواحل این جزیره مواج بوده و برای موج‌‌سواری ایده آل است . البته شنا و آفتاب گرفتن و تماشای منظره باشکوه غروب خورشید از پهنای آسمان بالی کار مورد علاقه هر گردشگری است .

در ادامه این مطلب سفر باتو برخی از جاذبه های دیدنی و سواحل  این جزیره شگفت انگیز را به شما معرفی می کنیم :

۱- ساحل کوتا

ساحل کوتا Kuta نه تنها یکی از زیباترین سواحل بالی است ، بلکه با وجود آبهای زلال و فیروزه ای ، انتخاب اول هر گردشگری است . این ساحل همه امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیارتان خواهد گذاشت بنابراین اگر یک انتخاب دارید ساحل کوتا بهترین گزینه است .

این ساحل در تور بالی ، برخی ایام سال شلوغ می شود اما این موضوع باعث ایجاد فضایی سرگرم ‌کننده می گردد و به شور و هیجان حاکم بر آن می افزاید .

به اعلام سفر باتو ، باید افزود ساحل کوتا بسیار مواج بوده و در نتیجه مکان ایده آل برای تجربه تفریحات پر هیجان است همچنین برای شناگران بی‌تجربه خیلی مناسب نیست .  اما شن های گرم و بسیار نرم این ساحل  برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار مناسب بوده و همواره چشم اندازی خیره کننده برابر چشمانتان قرار دارد . و  اگر تا زمان غروب آفتاب در ساحل بمانید، شانس تماشا کردن یکی از زیباترین غروب‌های قرمز عمرتان را خواهید داشت . زیرا یکی از دلایل شهرت ساحل کوتا همین منظره زیبای غروب آن است .

کافه‌ها و کلوب‌های ساحلی این منطقه خدمات متنوعی ارائه می دهند و همزمان با خوردن نوشیدنی‌های لذتبخش  از موسیقی عالی این کافه‌ها  نیز بهره مند خواهید شد . گفتنی است این ساحل ، هزینه ورودی ندارد . اقامتگاه کوتا لاگون   kuta lagoon و اقامتگاه بالی دیناستی  Bali Dynasty در نزدیکی این ساحل قرار دارند که هر کدام خدمات سطح بالایی را در اختیار مسافران قرار می دهند کهگاه از حد تصور نیز بالاتر است  .

۲- ساحل نوسا دوآ  Nusa Dua

ساحل شگفت انگیز بالی نوسا دوا دارای ماسه های سفید و پودری است . ساحل نوسا دوآ آنقدر زیبا و پاکیزه است که برخی گردشگران مایل اند مستقیما در این ساحل اقامت داشته باشند و بیشتر ایام تعطیلات خود را در این منطقه سپری کنند . این ساحل دارای اقامت گاههای بسیار مجلل بوده و بازار تفریحات و ورزش‌های آبی مانند جت اسکی و قایق سواری در این منطقه بسیار داغ است . همچنین نوسا دوآ دارای امکانات رفاهی منحصر بفرد برای ساعت ها استراحت و تفریح است .

آب‌ های زلال و فیروزه‌ای ، سواحل شنی و تمیز ، صخره‌ های سنگی با اشکال زیبا از مشخه های این خط ساحلی در تفریحات بالی  است . همچنین جمعیت نسبتا کمی در این منطقه دیده می شود که این خود یک امتیاز  است . همه این موارد سبب شده ساحل نوسا دوآ  به مقصدی عالی برای اقامت در بالی تبدیل کرده است  . اگر هم از آب تنی و تفریحات آبی خسته شدید، می‌توانید در میان جنگل های گرمسیری و درختان نخل قدم بزنید . باید افزود ورود به این ساحل نیز هزینه ای ندارد .

همچنین باید اضافه کرد از فرودگاه بین‌المللی بالی تا این ساحل تنها سی کیلومتر فاصله است  و برای دسترسی به آن می باید از یک بزرگراه شناور ۵/۱۲ کیلومتری عبور کنید که خود از جاذبه‌های گردشگری جزیره بالی است .

این خط ساحلی در شرق شبه‌ جزیره بوکیت (Bukit) قرار دارد و دارای شهرت فراوانی در میان گردشگران است . ویلای میراکل Miracle و اقامتگاه آمنایا  Amnaya Resort Benoa از جمله اقامتگاه های محصر بفرد  نزدیک به این ساحل هستند . که هر کدام خدمات سطح بالایی را در اختیار مشتریان قرار می دهند .

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا