فیلم و سریال

سریال از بوسه تا عشق

[ad_1]

سریال از بوسه تا عشق و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

با آخرین اخبار ترکیه و مطالب خواندنی با پین تاتی همراه باشید.

سریال از بوسه تا عشق
Dudaktan Kalbe

ژانر: درام

این سریال، یکی از پر مخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون ترکیه است که با داستان عاشقانه‌اش تا مدت‌ها بینندگان بسیاری را پای تلویزیون نگه داشت. این سریال که یکی از ساخته‌های شرکت Ay Yapım است که در سال 2007 از شبکه Show Tv  پخش می‌شد و با این‌که چندین سال از پخش آن می‌گذرد هنوز هم تکرار آن مخاطبان بسیاری دارد. بعد از به اتمام رسیدن پخش سریال از بوسه تا عشق در ترکیه، کشورهای زیادی مانند: رومانی، یونان، بلغارستان، ایران، پاراگوئه و … آن را خریداری کرده و پخش کرده‌اند.

خلاصه داستان

حسین کنان ویولونیست بسیار معروفی است که با خاطرات کودکی‌اش زندگی می‌کند. او در زندگی‌اش بسیار رنج کشیده است. پدر او در گذشته به دلیل دزدی به زندان افتاد و بعد از مدتی خودکشی کرد و حسین پس از مرگ پدرش با عمویش زندگی کرده و همیشه سنگینی ترحم عمویش را بر شانه‌هایش احساس می‌کند. او عشق اولش را به نام لیلا را ترک کرده و اکنون لیلا با جمال پسر عموی کنان ازدواج کرده است.

لامیا هم دختر جوانی است که از طرفداران پر و پا قرص موسیقی کنان است. او هم پدر و مادر خود را از دست داده و اکنون با خویشاوندان خود زندگی می‌کند اما آن‌ها با او مانند خدمتکار رفتار می‌کنند.

سرنوشت جوری رقم می‌خورد که این دو با یکدیگر آشنا می‌شوند و درگیر رابطه‌ای عاطفی اما نافرجام می‌شوند. لامیا عاشق کنان می‌شود و کنان هم با این‌که حس مشابهی به او دارد اما به دلیل اینکه لامیا از طبقه اجتماعی ضعیفی است این احساسات را سرکوب می‌کند که شهرت‌اش به عنوان یک موزیسین خدشه دار نشود.

در نهایت کنان با خانمی به نام جاویدان ازدواج می‌کند که از خانواده‌ای بسیار ثروتمند است؛ اما این ازدواج تازه سرآغاز درد و رنجی بی پایان برای کنان و لامیا است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال که بر اساس یکی از رمان‌های نویسنده معروف ترک، رسات نوری گونتکین است را به هیچ وجه از دست ندهید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا