اینستاگرام حسین مهریبیو گرافی هنرمندانبیوگرافی حسین مهریپسر حسین مهریحسین مهریحسین مهری سریال همبازیحسین مهری فیلم مزون کارسن حسین مهریکارنامه ی کاری حسین مهریهمسر حسین مهری

عکس و بیوگرافی حسین مهری

[ad_1]

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری متولد ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۶۳ می باشد. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و اولین بار در نقش عباس در سریال زیر هشت به مخاطبین معرفی شد و با حضور در سریال های تا ثریا و پنجره کار خود را گسترش داد. حسن مهری از بازیگران خوش چهره و با استعداد ایرانی می باشند که با ایفای نقش در سریال زمانه بیشتر به مخاطبان معرفی شد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

همسر حسین مهری

آقای مهری در آذر ماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده و تصاویر و اطلاعاتی مربوط به همسر ایشان منتشر نشده است . حسین مهری یک پسر دارد.

عکس پدر و پسری حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

گریم زنانه حسین مهری فیلم مزون کار

فیلم کوتاه «مزون‌کار» به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی هم‌اکنون در مراحل پایانی مونتاژ و صداگذاری قرار دارد و بزودی آماده نمایش خواهد شد. در این فیلم حسین مهری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با گریم و ظاهری کاملا متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

حسین مهری که حضور در فیلم‌های سینمایی «زنبور کارگر»، «ماجرای نیمروز؛ رد خون»، «زرد» و سریال‌های «زیر هشت»، «همه چیز آنجاست»، «نابرده رنج»، «تا ثریا» و… را در کارنامه خود دارد در «مزون‌کار» برای اولین بار با چهره و لباس زنانه مقابل دوربین رفته است. احسان کریمی، شیما افسری، میترا افضلی، مرجان رشیدی، بهروز حسینی، فرامرز فرمانی، عاطفه تیموری دیگر بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی حسین مهری

عکس اینستاگرام حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

در ادامه با کارنامه ی کاری حسین مهری آشنا خواهید شد.

سریال‌ها

هم بازی ۱۴۰۰
حوالی پاییز ۱۳۹۷
سرزمین کهن ۱۳۹۶–۱۳۸۷
همه چیز آنجاست ۱۳۹۳
معراجی‌ها ۱۳۹۳
زمانه ۱۳۹۱
بال های خیس ۱۳۹۱
پنجره ۱۳۹۰
تا ثریا ۱۳۹۰
پایتخت ۱۳۸۹
نابرده رنج ۱۳۸۹
زیر هشت ۱۳۸۹
شب هزار و یکم ۱۳۸۸
ما چند نفر ۱۳۸۵

نمایش خانگی

شب‌های مافیا ۱۳۹۹

کار سینمایی

عشق + ۲ ۱۳۷۷
روزهای زندگی ۱۳۹۰
معراجی‌ها ۱۳۹۲
زرد ۱۳۹۵
چراغ‌های ناتمام ۱۳۹۵
ماجرای نیمروز ۱۳۹۵
کروکودیل ۱۳۹۶
ماجرای نیمروز:ردخون ۱۳۹۷
زنبور کارگر ۱۳۹۸
مزون کار ۱۴۰۰
ویولن
هفت و نیم

 

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

عکس های تولد حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

شروع فعالیت حسین مهری

وی برای شروع کار با دفاتر مختلفی برای همکاری تماس میگرفته که با دفتر آقای حسین فرخی تماس گرفت و آنها به بازیگر نیاز داشتند، او رفت و فرم پر کرد که ناگهان به بخشی رسید که باید نام معرف را وارد میکرد، اما او معرفی نداشت و نیم ساعت در دفتر معطل شد که آقای فرخی به سراغ او رفت و آقای مهری نیز قضیه رو شرح داد و حسین فرخی از او خوشش اومد و اورا انتخاب کرد.

حسین مهری می گوید برای انتخاب نقش سه عامل برای او بسیار مهم است: کارگردان، فیلنامه و نقش سه عامل مهم برای او است. از نظر او کارگردان باید فری قابل اعتماد باشد و فیلنامه جالب و جون دار باشد، همچنین نقش باید جای تلاش داشته باشد.

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری سریال همبازی

هم‌بازی نام مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو مجموعه تلویزیونی در قالب کمدی-رومانتیک است و اولین قسمت آن در ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ از شبکه دو تلویزیون ایران با کارگردانی سروش محمدزاده پخش شد. بازیگران به نامی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مهران سریال همبازی

دیبا زاهدی در نقش لیلا احتشام/ حسین مهری در نقش مهران رسولی/ کامران تفتی در نقش بهروز اخوان/ نیلوفر کوخانی/ امیر کاظمی/ آتیلا پسیانی / همایون ارشادی /علی اوسیوند/ علیرضا استادی/ بهنام تشکر/ کمند امیرسلیمانی / رؤیا جاویدنیا / مریم مومن/ محیا دهقانی / خیام وقارکاشانی/  زهره نعیمی/ هانیه غلامی

………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری سریال در حوالی پاییز

این مجموعه روایت گر یک داستان عاشقانه اسـت، پسری کـه عاشق یک دختر عرب می شود و تمام داستان نیز حول این عشق گردش دارد و در مورد حادثه ی منا و اتفاقاتی که برای خانوادها افتاد برای بینندگان نمایش داده می شود.

بازیگرانی که در این سریال ایفاگر نقش می باشند عبارتند از رؤیا تیموریان / آن ماری سلامه / لیلا اوتادی / حسین مهری / رضا اکبرپور / مونا کرمی / ارشا اقدسی / جوانه دلشاد
و …

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری سریال زمانه

جوانی به نام بهزاد تصمیم دارد با دخترعموی خود ازدواج کند.پدر بهزاد ۲۰ سال پیش در یک سانحه رانندگی کشته شده و عموی بهزاد از خانواده او سرپرستی می‌کرده‌است.حسام کارخانه‌دار است و سهیل خرم را که یکی از کارکنان اوست،به دلیل کلاهبرداری از کارخانه اخراج می‌کند. سهیل،حسام را تهدید می‌کند که اگر او را به کارخانه برنگرداند،دردسر بزرگی برایش درست می‌کند. با قبول نکردن حسام، سهیل پیش بهزاد می‌رود و به همراه یک شاهد،ادعا می‌کند حسام، بیست سال پیش، پدر بهزاد را به قتل رسانده‌است و…

بازیگران سریال زمانه عبارتند از رویا میرعلمی، حسین مهری، آیدا فقیه زاده، تبسم هاشمی، فریبا متخصص، معصومه آقاجانی، ویدا جوان، صبا آقاجانی، حشمت آرمیده و بهنام قربانی، حمید گودرزی، حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی، پری‌ ناز ایزدیار، هومن برق نورد و شهرام قائدی در آن ایفای نقش می‌کنند.

………………………………………………………………………………………………………………………………

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

عکس کودکی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

تصاویر اینستاگرام حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا