اختصاصیخبرهای داغ روزسبک زندگیعشق

نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد

[ad_1]

نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد

چگونه بفهمیم یک مرد ما را دوست دارد و عاشق ماست؟ عشق واقعاً احساس عجیبی است و شاید به راحتی نتوان ابراز احساسات و علاقه یک مرد به زنی را تشخیص داد اما نشانه هایی وجود دارد که علاقه مرد به زن را مشخص میکنید، علائمی از عشق مرد به زن که باید در رفتار و کردارش تشخیص دهید.

عشق و دوست داشتن یکی از زیباترین موهیت هایی است که خداوند به ما هدیه کرده است، به راستی که دنیایی بدون عشق و دوست داشتن، دنیایی پوچ است.

وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند کاملا طبیعی است که روزها و ماه ها و حتی سال های اول هیجان بیشتری از کنار هم بودن داشته باشند و با زندگی زیر یک سقف این هیجان جای خودش را به حس زیبای آرامش داشتن در کنار کسی که دوستش دارند، خواهد داد.

بین زن و شوهرها ممکن است اختلافات و مشکلاتی هم پیش بیاید، اما این زوج اگر یکدیگر را دوست داشته باشند، قطعا این گرفتاری ها هم گذرا خواهد بود و به مرور حل خواهد شد.

در این بین برخی فکر می کنند که دیگر شوهرشان مانند روزهای اول دوستشان ندارند و یا احساسات مشابه به این را تجربه می کنند. اگر شما نیز به این نقطه رسیده اید که می خواهید بدانید آیا شوهرتان هنوز هم دوستت تان دارد یا خیر، به مطلب درستی رسیده اید.

ما در این مطلب مفید ازمجله آلامتو “35 نشانه که می گوید شوهرتان هنوز شما را دوست دارد” را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.


  1. او با شما هماهنگ است

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده که می خواستید چیزی را به همسرتان بگویید اما او خودش آن را می داند، گویی او درون ذهن شماست و از اتمام افکار شما آگاه است.

او به یاد می آورد که شما چه می گویید و با لبخند بر لب به شما گوش می دهد. مردی که عاشق همسرش است به خوبی به حرف های او گوش می دهد.


  1. او نیازهای شما را برآورده می کند

اگر مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد، همیشه به دنبال راه هایی برای بهتر کردن زندگی و خوشحال کردن شما خواهد بود. این اهمیت دادن به نیازهای شما و چیزهایی که دوست دارید، به خوبی گویای عشق درون اوست.


  1. با هدایای مورد علاقه تان شما را خوشحال می کند

اگر همسرتان شما را دوست داشته باشد، هنگامی که با دوستانش بیرون از منزل یا مسافرت است و چیزی را در ویترین مغازه ای می بیند که فکر می کند شما به آن نیاز دارید یا دوستش دارید، آن را برای شما انتخاب می کند زیرا همیشه به فکر شماست.


  1. شما همیشه بخشی از برنامه بزرگ او در زندگی هستید

وقتی شوهرتان شما را دوست داشته باشد، چیزهایی که برای شما مهم است برای او هم مهم خواهند بود. اگر قصد داشته باشد به تعطیلات برود، برنامه هایش را با شما تنظیم می کند. او درباره آینده و رویاهای خود با شما صحبت می کند و شما در زندگی او جایگاه ویژه ای دارید.


  1. او از کنار شما بودن احساس خوبی دارد

چگونگی رفتار همسرتان هنگامی که در جمع حضور دارید، چیزهای زیادی درباره احساس او نسبت به شما می گوید.

اگر او هنگام راه رفتن شانه به شانه با شما راه می رود و هنگامی که در میان جمعیت هستید، دست شما را می گیرد یا هنگام عبور از خیابان، دستش را پشت شما قرار می دهد، این ها همه به این معنی هستند که او از بودن با شما احساس خوبی دارد.


  1. او به شما اعتماد می کند

اگر او به شما اعتماد کافی برای تقسیم مشکلات و ناامنی های خود دارد، به این معنی است که نظر شما برای او بسیار مهم است. او حقیقت خود را می گوید و می خواهد شما نیز از او حمایت کنید.


  1. او نظر شما را جویا می شود

مردی که شما را دوست داشته باشد، بدون شنیدن نظرات شما و بدون گفتگو با شما، هیچ تصمیم مهمی درباره زندگی خود نمی گیرد. شما شریک زندگی او هستید، بنابراین هر تصمیمی باید شما را نیز در بر بگیرد.


  1. او با شما مهربان است

مردی که عاشق شما باشد با رفتارهای سرشار از محبت با شما رفتار می کند. هنگامی که در میان دوستان هستید، دستانش را به دور شما می پیچد یا به شما نزدیکتر می ایستد.

او شما را در انظار عمومی می بوسد و افتخار می کند که شما را به دیگران نشان دهد. این راهی است که به دنیا می فهماند شما کسی هستید که دوستش دارد.


  1. او به شما دسترسی می دهد

اگر شوهرتان به شما اجازه می دهد به تماس های تلفنی او پاسخ دهید، این بدان معناست که مطلقا چیزی نیست که بخواهد از شما پنهان کند.

اگر شوهرتان به شما اجازه می دهد به تلفن همراهش دسترسی داشته باشید، این یعنی این که چیزی را پنهان نمی کند.


  1. بیشتر اوقات به جای “من” از “ما” استفاده می کند

اگر شوهر شما هنگام گفتگو به جای گفتن “من” از کلمه “ما” استفاده کند و در کوچک ترین چیزها نیز شما را شریک می داند، این یعنی اینکه شما را دوست دارد.

از نظر او، رابطه شما فراتر از زن و مرد است، شما زن و شوهر هستید و زندگی شما یک زندگی مشترک است.


  1. او از شما بسیار محافظت می کند

مردی که شما را دوست داشته باشد قطعاً به خوبی از شما محافظت می کند. آیا اوقاتی که به تنهایی سفر می کنید یا فقط با دوستانتان بیرون هستید، پس از رسیدن به مقصد دوست دارد با او تماس بگیرید و خیالش را راحت کنید؟

اگر مرد شما صرفاً با دانستن اینکه در امنیت هستید خیالش راحت می شود، قطعاً جایگاه ویژه ای برای شما در قلب او دارد.


  1. او به زندگی شما علاقه مند است

اگر مردی شما را دوست داشته باشد، همیشه مشتاق خواهد بود که همه چیز را درباره شما بداند. او می خواهد بداند درباره چه چیزی فکر می کنید و چه چیزی باعث خندیدن شما می شود.

او در موارد مختلف از شما سوال می کند زیرا به جوابهای شما اهمیت می دهد و پاسخهای شما را نیز به خاطر می سپارد. او همه چیز از رنگ مورد علاقه و غذایی که دوست دارید گرفته تا موضوعات شخصی تر، را در مورد شما می داند.


  1. او می خواهد شما را خوشحال ببیند

اگر روز بدی داشته اید یا از موضوعی ناراحت هستید، مردی که عاشق شما باشد می خواهد هر طور که شده شما را خوشحال کند و تحمل دیدن ناراحتی شما را ندارد.


  1. او به شما کمک می کند تا سختی ها را پشت سر بگذارید

مردی که شما را دوست داشته باشد، همیشه آماده است تا به شما کمک کند و شما را از سختی ها بیرون بیاورد. او معتقد است کمک به شما در خارج شدن از هر شرایط سختی به عهده وی است.


  1. او نمی تواند از شما عصبانی بماند

مردی که عاشق است توانایی عصبانی ماندن از کسی که دوستش دارد، را ندارد. او نمی تواند بیش از دو ساعت به هر دلیلی از شما عصبانی باقی بماند و ترجیح می دهد هر چه زودتر اوضاع را به شرایط عادی برگرداند.


  1. عذرخواهی می کند

مردی که عاشق شماست غرور خود را می بلعد و ابتدا عذرخواهی می کند حتی اگر به هیچ وجه تقصیر او نباشد.

اگر شوهرتان به طور كلی نسبت به تقصیرات شما بخشنده است، این نشانه خوبی است كه نشان می دهد او همچنان شما را دوست دارد.


  1. او ارتباط برقرار می کند

یک مرد عاشق همیشه شما را در مورد زندگی خود مطلع نگه می‌دارد، حتی اگر بداند که هیچ وظیفه‌ای در قبال این کار ندارد، باز هم سعیمی کند به این طریق ارتباط بیشتری با شما برقرار کند.

مردی که شما را دوست دارد هیچ رازی را از شما مخفی نخواهد کرد.


  1. او با احترام زیادی با شما رفتار می کند

فرقی نمی کند که چند سال از ازدواج تان گذشته باشد، کسی که شما را دوست داشته باشد همیشه برای شما احترام قائل است و سعی می کند طوری رفتار کند که شأن شما حفظ شود.


  1. او به خوبی به حرف های شما گوش می دهد

مردی که شما را دوست داشته باشد همیشه با دقت به حرف های شما گوش می دهد، هیچوقت به میان صحبت شما نمی پرد یا اصراری برای تمام کردن حرف هایتان نمی کند.


  1. او دلتنگت شما می شود

اگر وقت هایی که از همسرتان دور هستید او ابراز دلتنگی می کند، این یک نشانه خوب است. او نمی تواند فکر کردن به شما را متوقف کند، شما جزئی مهم از زندگی او هستید.


  1. با شما سازش می کند

مردی که شما را دوست دارد به جای اصرار بر موضع خود، بدش نمی آید که مصالحه کند. او حاضر است خوشحالی خود را فدا کند تا شما را خوشحال ببیند.

این بدان معنی است که او روحیه دادن و گرفتن در روابط را درک می کند. این مصالحه و سازش می تواند چیزی به اندازه انتخاب رستوران یا فیلم مورد علاقه شما یا چیزهای مهم تری باشند.


  1. او خانواده و دوستان شما را دوست دارد

در صورتی که شوهرتان تلاش می کند تا مورد پسند دوستان و خانواده شما واقع شود و به چیزهایی که دوستان و خانواده شما درباره او فکر می‌کنند اهمیت می‌دهد، این ها همه یعنی اینکه او شما را صمیمانه دوست دارد.


  1. او زیاد با شما حرف می زند

اگر مردی شما را دوست داشته باشد، متوجه خواهید شد که او به راحتی درباره همه چیز با شما صحبت می کند. او مایل است با صحبت کردن از روزی که گذرانده یا هر چیز دیگر با شما حرف بزند و ارتباط بیشتری برقرار کند.


  1. او می خواهد با شما وقت بگذارد

اگر همسرتان عاشق گذراندن اوقات فراغت با شماست، این نشانه خوبی است که نشان میدهد عشق هنوز در رابطه شما جریان دارد.

برای او مهم نیست که شما دو نفر چه کاری انجام می دهید، فقط کافی است با هم باشید. او هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد، نمی خواهد یک شب عاشقانه با شما را از دست بدهد.


  1. شما در اولویت هستید

اگر شوهرتان تا حد امکان سعی می کند به خواسته های شما رسیدگی کند و شما را در اولویت قرار دهد، این کار هیچ دلیلی جز اینکه شما را دوست دارد، ندارد.

اگر او به هر دلیلی مجبور شود یک قرار ملاقات را کنسل کند، تمام تلاش خود را برای جبران آن در قرار بعدی انجام خواهد کرد.


  1. او همیشه پشتیبان شماست

مردی که همسرش را واقعاً دوست دارد، همیشه و در هر شرایطی پشتیبان او است. اگر همسرتان شما را دوست داشته باشد، حتی اگر مرتکب اشتباهی هم بشوید باز هم در کنارتان خواهد ایستاد و در خلوت شما را مورد انتقاد قرار می دهد.


  1. شما از هر چیزی در جهان برای او مهم تر هستید

اگر شوهرتان در شرایطی که مجبور باشد بین شما و هر چیز دیگری در جهان انتخابی داشته باشد، شما را انتخاب کند، این یعنی اینکه او برای هیچ چیز یا هیچ کس بیش از شما ارزش قائل نیست.


  1. او تاریخ های مهم را به یاد دارد

مردی که شما را دوست دارد، هرگز روزهای خاص مانند تولد یا سالگرد ازدواج را فراموش نمی کند. او سعی خواهد کرد به هر طریقی شما را در این روزهای خاص غافلگیر کند.


  1. او هرگز نمی خواهد به شما آسیب برساند

او تحمل ناراحتی شما را ندارد و تا حد امکان سعی خواهد کرد که از دلخور کردن شما پیشگیری کند.


  1. از نظراو شما فردی کامل هستید

از نظر کسی که شما را دوست دارد، شما دقیقاً همانطور که هستید عالی هستید. این مرد به دنبال تغییر دادن شما نیست و شما را به همان شکل که هستید دوست دارد.


  1. او فقط به شما توجه می کند

مردی که شما را دوست داشته باشد، هرگز به هیچ دختری توجه نمی کند، زیرا شما دنیای او هستید و او کسی به جز شما را نمی خواهد. تنها زنی که برای او مهم است شما هستید و احساسات شما برای او معنی زیادی دارد.


  1. دورادور حواسش به شما هست

اگر در یک جمع خودمانی یا مهمانی هستید و ناگاه نگاه همسرتان را روی خودتان حس می کنید، این یک نشانه خوب است که نشان می دهد او در هر لحظه حواسش به شما هست.


  1. او از هدایای شما قدردانی می کند

اگر لباسی که با افتخار برای او خریده اید را می پوشد و هدایایی که به او می دهید به نظرش ارزشمند هستند، این یعنی این که او شما را دوست دارد و این دوست داشتن را با قدردانی از زحمات شما نشان می دهد.


  1. چشمانش با شما صحبت می کنند

اگر او را در حالی می یابید که اکثر اوقات به شما خیره می شود و سعی می کند با چشمانش با شما حرف بزند، احتمال زیادی وجود دارد که او واقعاً به شما اهمیت دهد. مردان هنگام نشان دادن احساسات قدری محافظه کار می شوند.


  1. او با شما صمیمی است

اگر شوهرتان به صمیمیت جسمی با شما علاقه دارد، یعنی شما را دوست دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا