ایران گردیدسته‌بندی نشدهگردشگری

آبشار ورا کجاست؟ آشنایی با زیبایی های آبشار ورا

[ad_1]

کرمانشاه مهد فرهنگ و زیبایی ایران بوده و جذابیت های فوق العاده ای برای گردشگران دارد. آبشار ورا با زیبایی های خود برای گردشگران اهمیت زیادی داشته و مورد توجه است. شما می توانید در ادامه با دیدنی های این‌ آبشار نیز آشنا شوید.

منطقه دیدنی ورا

معرفی آبشار ورا:

با توجه به اینکه این استان شگفتی های زیادی دارد امروزه مورد توجه گردشگران زیادی بوده و جذابیت های فوق العاده ای دارد. این منطقه یکی از مهم ترین نواحی توریستی بوده و با دامنه های سرسبز خود نیز مورد توجه است. این آبشار یکی از مکان های دیدنی کردستان می باشد.

روستای ورا

طبیعت این منطقه در فصل های مختلفی از سال دارای دیدنی می باشد. شما می توانید در نزدیکی این شهر هتل رزرو کنید و چند روزی را در این نواحی سپری کنید. این آبشار نیز یکی از مهم ترین دیدنی ها بوده و شما با آن آشنا می شوید.

آشنایی با مناظر ابشار:

این آبشار در روستایی با همین نام واقع شده است و شما در فصل های مختلفی از سال می توانید به این ناحیه سفر کنید. فاصله این روستا تا پاوه تنها ۲۰ کیلومتر بوده و از مناظر زیبایی نیز برخوردار است. قرار گرفتن این روستا در میان کوه هایی استوار موجب شده تا دامنه های کوهستانی زیادی داشته باشید.

طبیعت ورا

این روستا مکان کشاورزی و کشت گندم بوده و به دلیل وجود این آبشار نیز بسیار سرسبز و دارای کشاورزی مناسبی است. خلقت این نواحی اهمیت زیادی داشته و امروزه نیز جاذبه های گردشگری زیادی دارد. نزدیک بودن این آبشار به پاوه موجب شده تا زیبایی های زیادی داشته باشد. هتل های نزدیک به این نواحی نیز مکان مناسبی برای اقامت کردن است.

میان نارستان های این روستا شما با جاذبه های زیادی رو به رو می شوید. این نواحی دارای آبشاری خروشان با دیدنی های متنوع بوده که شما با آن آشنا خواهید شد. امروزه ایم آبشار از دیدنی های پاوه بوده و ویژگی های گردشگری زیادی دارد. در لینک نیز به معرفی مکان های دیدنی پاوه پرداخته ایم.

آبشار ورا

دیدنی های نزدیک آبشار:

با سرازیر شدن آبشار از این ارتفاعات صخره ای شاهد چشم اندازهای ویژه ای خواهید بود. این منطقه کوهستانی است و دارای طبیعت بسیار ویژه ای می باشد. آبشار ورا شگفتی های زیادی داشته و برخی از کنده کاری هایی که روی این صخره ها مشاهده می شود نشان دهنده قدمت بالای این بنا بوده و قدمت آن به هزاران سال پیش باز می گردد.

در این روستا می توانی با باغات متعددی رو به رو شوید که در فصل های مختلفی از سال خلقت زیبایی در این نواحی نیز بالا بوده و شما می توانید با اهمیت این مجموعه نیز آشنا شوید. برخی در نزدیکی این آبشار کمپ زده و در این منطقه اقامت می کنند. شما می توانید یک سفر گروهی و عالی داشته  باشید.

جاذبه های ورا

خانه های روستایی این نواحی نیز یک جاذبه دیگر بوده و اهمیت زیادی دارد. این روستا خانه های پلکانی داشته و سفری خاطره انگیز به این منطقه خواهید داشت. این روستا ویژگی های تفریحی و فرهنگی زیادی دارد.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا