بازیگر جدید زخم کاریبازیگران فصل سه زخم کاریدسته‌بندی نشدهزمان پخش فصل سه زخم کاریهنرمندان

بازیگران فصل سه زخم کاری

[ad_1]

بازیگران فصل سه زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. فصل یک و فصل دو زخم کاری به پایان رسیده است و مخاطبان منتظر فصل سه زخم کاری هستند تا ادامه ی داستان را ببینند. بازیگران به نامی در این سریال بازی کرده اند که در ادامه بیوگرافی مختصری و همچنین نقش انها در فیلم را به نمایش خواهیم گذاشت.

این سریال جوایز زیادی کست کرده است. زخم کاری برنده ی بیست و یکمین جشن حافظ شد.

نامزد بهترین کارگردانی تلویزیونی
برنده ی بهترین فیلمنامه تلویزیونی محمدحسین مهدویان
نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی جواد عزتی
برنده ی بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی رعنا آزادی‌ور
نامزد بهترین ترانه تیتراژ بهنام بانی
برنده ی جایزه ویژه هیئت داوران جواد عزتی

بازیگران فصل سه زخم کاری

جواد عزتی بازیگر نقش مالک فصل سه زخم کاری

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. او همسر مه لقا باقری می باشد.

بازیگران فصل سه زخم کاری

رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا فصل سه زخم کاری

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین ماه 1362 در تهران هنرپیشه سینما، تلويزيون و تئاتر ایران است. او همسر مهدی پاکدل از بازیگران خوش چهره و محبوب ایرانی می باشد.

بازیگران فصل سه زخم کاری

مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش پانته آ فصل سه زخم کاری

مهراوه شریفی‌نیا متولد 29 فروردین 1360 بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران می باشد. او دختر محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و همچنین خواهر ملیکا شریفی نیا می باشد.

بازیگران فصل سه زخم کاری

الناز ملک بازیگر نقش سیما فصل سه زخم کاری

الناز ملک متولد 19 آذر 1374 بازیگر و نوازنده است. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌ های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرد. الناز ملک که کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و در کلاس های بازیگری حضور داشته است.

بازیگران فصل سه زخم کاری

الهه حصاری در نقش کیمیا سریال زخم کاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل رشته زبان نگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است، دوخواهر دارد، از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا نیز میکند.

 

بازیگران فصل سه زخم کاری

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی فصل سه زخم کاری

کامبیز دیرباز متولد 12 شهریور 1354 و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.وی از سال 1376 مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

بازیگران فصل سه زخم کاری

پانته آ قدیریان بازیگر نقش فرناز طلوعی فصل سه زخم کاری

 پانته آ قدیریان بازیگر جوان کشورمان به نظر می رسد متولد 2 اردیبهشت سال 68 بوده از جزئیات زندگی این بانوی هنرمند اطلاعاتی در دست نیست اما وی یک خواهر بزرگتر به نام پروانه دارد. او به عنوان بازیگر در آثاری هم چون فیلم های لانتوری، نهنگ عنبر، سقوط ایفس نقش کرده است.

بازیگران فصل سه زخم کاری

 

هانیه توسلی بازیگر نقش منصوره فصل سه زخم کاری

هانیه توسلی متولد 17 خرداد 58 است. او در دبیرستان به تحصیل در رشتهی علوم تجربی پرداخت و سپس به دلیل علاقه اش به هنرتحصیلاتش را در زمینه ادبیات ادامه داد. وی فارغ التحصیل رشته ی ادبیات فیلم نامه نویسی دانشگاه آزاد تهران است.

بازیگران فصل سه زخم کاری

 

مه لقا باقری بازیگر نقش مهناز فصل سه زخم کاری

مه لقا باقری بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد 25 خرداد ماه سال 1360 در تهران و همسرش بازیگر معروف (جواد عزتی) می باشد.وی فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس که هم اکنون بیش از دوازده سال است که به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا