اسامی بازیگران فیلم روز هشتمبازیگران فیلم روز هشتمدسته‌بندی نشدهفیلم ایرانی روز هشتمفیلم روز هشتمفیلم و سریال

اسامی بازیگران فیلم روز هشتم با نقش +عکس و داستان و بیوگرافی بازیگران

[ad_1]

«فیلم روز هشتم » عنوان فیلم ایرانی محصول سال ۱۳۸۸ به کارگردانی صادق کرمیار درباره زیارت امام رضا و سفر مشهد ساخته و تولید شد. روز هشتم بيانگر سفر سه نفر است كه برای رسيدن به خواسته‌شان عازم مشهد می‌شوند.

در فیلم روز هشتم صادق کرمیار بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون ایران مانند ایفای نقش کردند که در ادامه بیوگرافی آنها و داستان فیلم روز هشتم را به اطاع می رسانیم با مجله حرف تازه همراه باشید

فیلم روز هشتم

اسامی بازیگران فیلم روز هشتم با نقش ها +داستان و عوامل و بیوگرافی

بازیگران فیلم ایرانی روز هشتم عبارتند از :

  • انوشیروان ارجمند
  • امیرحسین مدرس
  • عسل بدیعی
  • فرزاد حسنی (دکتر امینی)
  • علیرضا خمسه
  • افسر اسدی
  • هومن سلطانی
  • امیر کیانپور
  • ماشاالله شاهمرادی زاده
  • مهدی صباغی
  • غلامرضا بایرام منش

این فیلم در ژانر درام مذهبی – اجتماعی در سال ۸۸ تولید شد و کارگردانی آن را صادق کرمیار بر عهده داشت.

سریال درام مذهبی اجتماعی روز هشتم به قلم مهدی کرم پور به نگارش درآمد و اولین بار از شبکه یک تلویزیون اکران شد.
کریم هاتفی نیا نویسندگی و نگارش این مجموعه را انجام داده است.

اسامی بازیگران فیلم روز هشتم با نقش ها +داستان و عوامل و بیوگرافی

در فیلم ایرانی روز هشتم ، ستاره های سینما و تلویزیون ایرانی ایفای نقش کردند که از جمله آنها انوشیروان ارجمند، امیرحسین مدرس، عسل بدیعی
فرزاد حسنی و افسر اسدی و…می توان اشاره کرد.

اسامی بازیگران فیلم روز هشتم با نقش ها +داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی «روز هشتم»

خلاصه فیلم روز هشتم

درباره‌ی داستان فیلم “روز هشتم” باید بگوییم بيانگر سفر سه نفر است كه برای رسيدن به خواسته‌شان عازم مشهد می‌شوند. اين كاراكترها در نهايت به واسطه تمسك‌شان به امام هشتم به خواسته‌ خود دست پيدا می‌كنند.

«روز هشتم» داستان سه شخصیت به نام های «شکوهی» ، «رستمی» و «زینت» است که هر کدام بنا به دلایلی به مشهد می روند و مسائل و مشکلاتی برای آنان به وجود می آید که در سایه توسل به امام رضا (ع) و توجه حضرت مرتفع می شود.

دکتر اميني پس از سال‌ها انتظار خادم شدن تصميم مي‌گيرد از مشهد به تهران بازگردد. در تهران شرفي شريک مرتضا رستمي متواري شده و او را با يک بدهي دو ميلياردي به شکوهي باقي مي گذارد. رستمي هم که از اين اتفاق به شدت سرخورده شده در اولين واکنش خانه‌اي را که به زينت خدمتکارشان بخشيده، از او پس بگيرد. زينت به مشهد مي رود تا طلب قديمي اش را از اميني بگيرد و روز بعد خود رستمي هم براي وصول طلب هاي قديمي به مشهد مي رود تا بخشي از طلب شکوهي را بدهد. شکوهي هم که خبر سفر رستمي را مي شنود به دنبال او به مشهد مي‌رود. اين چهار مسير داستاني تا رسيدن به عاقبت خير در جوار حرم حضرت رضا (ع) در مشهد، ادامه مي‌يابد.

 

بازیگران فیلم ایرانی روز هشتم

زمان پخش

فیلم سینمایی “روز هشتم” امشب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های‌ ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش می‌شود.

عوامل

فيلم تلويزيوني «روزهشتم» عبارتند از: کارگردان : مهدي کرم پور، تهيه کنندگان: محمد مهدي عسگرپور، سيد محمود رضوي، مجري طرح: موسسه فرهنگي هنري سيماي مهر، محصول :سيما فيلم، فيلمنامه : صادق کرميار (براساس خاطره‌اي از اميرحسين مدرس)، بازنويسي و پرداخت نهائي متن: خسرو نقيبي، بازيگران: عليرضا خمسه، انوشيروان ارجمند، عسل بديعي، فرزاد حسني، افسر اسدي، اميرحسين مدرس، غلامرضا بايزان منش، ماشاءالله شاه مرادي، مهدي صباغي، مدير تصويربرداري: فرزين خسروشاهي، دستيار اول کارگردان و برنامه‌ريز: درنا مدني، تدوين: ميثم مولائي، صداگذار:شهرام کيور، صدابردار:کامران کيان ارثي، موسيقي متن :عليرضا کهن ديري، طراح صحنه و لباس: نازنين توسلي، طراح گريم: کيان اولاد وطن، مدير توليد:محمد صادق آذين، جانشين توليد: مهدي جهانگيري، مدير تدارکات: حميد پرهيز، عکاس: حامد کريم زاده.

فرزاد حسنی در نقش دکتر امینی در فیلم روز هشتم

فرزاد حسنی در بازیگران فیلم روز هشتم

عسل بدیعی

عسل بدیعی در بازیگران فیلم روز هشتم

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا