بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامدادبیوگرافی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداددسته‌بندی نشدهفیلم لارستان ۶:۳۰ بامدادفیلم و سریال

اسامی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد با نقش +داستان و بیوگرافی

[ad_1]

فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد به کارگردانی حسین غضنفری در سال ۱۳۹۱ تولید شد و برای اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده علی پورکیایی بوده و بازیگرانی چون حدیثه تهرانی؛ یاسر جعفری؛ داریوش فرهنگ؛ خسرو شهراز و …ایفای نقش کردند. فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد امشب از آی فیلم ساعت ۲۲ روی آنتن می رود و به همین مناسب مابیوگرافی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد با نقش و خلاصه داستان و عکس ها برای مخاطبان فیلم های پلیسی قرار دادیم. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

اسامی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد با نقش +داستان و بیوگرافی

اسامی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد با نقش +داستان و بیوگرافی

بازیگران فیلم تلویزیونی لارستان ۶:۳۰ بامداد تولید ۱۳۹۱ عبارتند از:

  • داریوش فرهنگ
  • حدیثه تهرانی
  • افشین نخعی
  • خسرو شهراز
  • یاسر جعفری
  • سعید دولتی

فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین غضنفری، نویسندگی علیرضا محمودی و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی محصول سال ۱۳۹۱ است.

بیوگرافی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد با نقش +داستان و بیوگرافی

خلاصه فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد

داستان درباره ترور دانشکمندان هسیته ای است. به دنبال مرگ دانشمند هسته‌ای به نام دکتر بهرامی، سروان فخیمی و دخترش که تیم قتل اداره آگاهی هستند درگیر پرونده می‌شوند. آنها با یک پرونده عادی سر و کار ندارد چون کسی که کشته شده دکتر بهرامی نیست، با دخالت نیروهای اطلاعات مشخص می‌شود، مقتول بدل دکتر بهرامی است.

زمان پخش

فیلم سینمایی «لارستان ۶:۳۰ بامداد» امشب، پنجشنبه ۲۰ مهر، ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش می‌شود

اسامی بازیگران فیلم لارستان ۶:۳۰ بامداد با نقش +داستان و بیوگرافی

 

داریوش فرهنگ

(زادهٔ ۶ آذر ۱۳۲۶)، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.

داریوش فرهنگ در خانواده‌ای متوسط در آبادان به‌دنیا آمد. دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان گذراند و پس از آن که در دانشگاه پذیرفته شد به تهران رفت.

او در سال ۱۳۵۲ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و در سال ۱۳۴۷ گروه تئاتر پیاده را بنیان گذاشت. نخستین فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم کوتاه سلندر در سال ۱۳۵۹ بود. پس از آن با فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی فیلم ۶۵ دقیقه‌ای رسول پسر ابوالقاسم، فعالیت حرفه‌ای خود را در سینما آغاز کرد. نخستین ساخته تلویزیونی او، مجموعه افسانه سلطان و شبان نام داشت که پخش آن در سال‌های آغازین دهه ۶۰ خورشیدی با استقبال زیادی روبرو شد.
سوسن تسلیمی، بازیگر سینما و تئاتر، همسر پیشین او بود. فرهنگ در بخش‌های دیگر صنعت سینما همچون طراحی صحنه و لباس، طراحی تیتراژ، تهیه‌کنندگی نیز فعالیت داشته‌است. او در چندین کار مشترک با مهدی هاشمی فعالیت داشته‌است.

بازیگران فیلم لارستان 6:30 بامداد

حدیثه تهرانی

زاده‎ی ۵ آذر ۱۳۶۳، تهران

حدیثه تهرانی، متولد تهران و فارغ‌التحصیل رشته‎ی مامایی ‎است. وی یک دوره آموزش‌ بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری گذراند و پس از آن قدم به عرصه‎ی بازیگری گذاشت.
این هنرمند، در فیلم سینمایی «شکلات داغ» (۱۳۸۸) و «آقای هنرپیشه» (۱۳۹۱) و مجموعه‌هایی چون «به کجا چنین شتابان» (۱۳۸۸)، «آسمان همیشه ابری نیست» (۱۳۸۹)، «خوش‌نشین‌ها» (۱۳۸۹)، «برابر با اصل» (۱۳۹۳)، «معراجی‌ها» (۱۳۹۳) و «خانم و آقای سنگی» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا