دسته‌بندی نشدهسلبریتی هافرهنگ و هنرفیلم و سریال

استقبال تماشاچیان و منتقدان از فیلم سینمایی «وانکا» با بازی تیموتی شالامی + ویدیو

[ad_1]

پیش نمایش فیلم وانکا Wonka به کارگردانی پال کینگ در لندن، تعریف و تحسین تماشاچیان را بر انگیخت و بسیاری به خاطر بازی تیموتی شالامی گریه کردند. منتقدان هم فیلم را به طرز غافلگیرکننده ای خوب توصیف کردند. آن‌هایی که خوش‌شانس بودند و توانستند پیش‌نمایش این فیلم را که اکران جهانی آن قرار است ۸ دسامبر در اروپا و ۱۵ دسامبر در آمریکا آغاز شود را ببینند، تیموتی شالامی را «خیال‌انگیز» و «جذاب» توصیف کرده‌اند.

یکی از تماشاچیان در توییتر نوشت: «من منتقد فیلم نیستم، پس فقط همین را درباره فیلم وانکا می‌گویم. وانکا. خوب است! خیلی خوب. البته که گریه کردم.»

طرفدار دیگری نوشت: «فیلم وانکا خیلی جذاب بود!! واقعاً از آن لذت بردم و حتماً دوباره آن را تماشا خواهم کرد. تیموتی شالامی به عنوان ویلی وانکا خیال‌انگیز بود.»

کاربر دیگری که فیلم را دیده بود اظهار داشت: «من واقعاً از وانکا لذت بردم – دیگران هم لذت بردند درست است؟ این فیلم بسیار ظریف و سرگرم‌کننده است و کولمن به عنوان یک شخصیت منفی بی‌نظیر بود و شالامی نشان داد که می‌تواند بخواند. علاوه بر این آهنگ‌ها و تصاویر زیبایی دارد. همه بچه‌هایتان را برای تماشای این فیلم ببرید.»

استقبال تماشاچیان و منتقدان از فیلم سینمایی «وانکا» با بازی تیموتی شالامی

دیگران از امیدواری‌های اولیه خود نسبت به فیلم، با وجود انتقادات نسبت به تریلرها و سایر تبلیغات صحبت کردند.

یکی از آنها نوشت: «مردم از اینکه وانکا خوب است شگفت‌زده شده‌اند… من هرگز به پال کینگ، کارگردان هدینگتون، شک نکردم! حتی یک ثانیه!»

فرد دیگری گفت: «باید از بام‌ها فریاد زد که وانکا توسط همان تیمی نوشته و کارگردانی شده است که پدینگتون ۱ و ۲ را نوشته و کارگردانی کردند، پال کینگ و سایمون فارنبی. این فیلم واقعا عالی است و بله، من گریه کردم. این فیلم دیالوگ‌های کمدی ای به سبک بیلی وایلدر دارد.»

استقبال تماشاچیان و منتقدان از فیلم سینمایی «وانکا» با بازی تیموتی شالامی

یکی از طرفداران خوشحال نوشت: «خب، سر انجام می‌توانم بگویم تیموتی شالمی در نقش وانکا فوق العاده است. من پیر هستم، بنابراین ورژن قدیمی این فیلم را خیلی دوست دارم، اما این فیلم داستان جدیدی است با انرژی شگفت‌انگیز و شادابی که همانقدر لذت‌بخش است. این فیلم باعث شادی من شد و منتظرم تا دوباره آن را ببینم.»

منتقدان نیز این فیلم را مورد تحسین قرار دادند. پری نمیروف نوشت: «وانکا یک معجزه بسیار جذاب است که قدرت آن از اجرا و حضور کاملاً بی‌نظیر و بی‌نقص تیموتی شالامی می‌آید.»

او افزود: «این فیلم ایراداتی دارد، اما مانع از آن نشد که از دیدن آن لذت نبرم.»

استقبال تماشاچیان و منتقدان از فیلم سینمایی «وانکا» با بازی تیموتی شالامی

کورتنی هاوارد، منتقد فیلم‌های ورایتی نیز وانکا را «پر از از جاذبه، خیال‌پردازی و احساسات» خواند «که با تخیل خالص و موسیقی ای چابک قدرت گرفته است.»

او افزود: «تیموتی شالامی کارخانه جذابیت است. تعهد کامل او مدهوش کننده است.»

دیوید ارلیک، منتقد ارشد ایندی‌وایر، فقط نوشت: «وانکا خوب است. پال کینگ شاه است.»

استقبال تماشاچیان و منتقدان از فیلم سینمایی «وانکا» با بازی تیموتی شالامی

در فیلم وانکا که داستان آن اقتباسی است از رمان «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» نوشته روآلد دال علاوه بر تیموتی شالامی، کیگان-مایکل کی، مت لوکاس، سالی هاوکینز، روان اتکینسون، اولیویا کولمن، هیو گرانت و هنرپیشه تازه‌کار کالا لین (Calah Lane) نیز حضور دارند.

شالامی ۹ میلیون دلار برای بازی در نقش اصلی این فیلم دریافت کرده است. او در رقابت با تام هالند، دونالد گلاور، ازرا میلر و رایان گاسلینگ این نقش را به دست آورد.

اقتباسی از همین رمان به نام ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی، قبلاً توسط جین وایلدر در سال ۱۹۷۱ ساخته شده که برای بسیاری خاطره انگیز است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا