دسته‌بندی نشدهسلبریتی هاعجایبفرهنگ و هنرفیلم و سریال

افشاگری هافثور پی یرشون از سقط جنین همسرش

[ad_1]

هافثور پی یرشون، ستاره سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones)، روز جمعه با انتشار پستی در اکانت اینستاگرام خود، فاش کرد که همسرش کلسی هنسون سقط جنین کرده است.

این بازیگر که بیشتر برای بازی در نقش «کوه» در بازی تاج و تخت شناخته شده، گفته که دخترش، گریس در هفته ۲۱ بارداری سقط شده است.

ثور، با انتشار تصویری از جای پای دخترش، در پست خود گفته است: «با اندوه فراوان، خبر سقط دخترمان، گریس را می‌دهیم که در تاریخ ۸ نوامبر در هفته ۲۱ بارداری به دنیا آمد. پس از کاهش محسوس حرکت او، متوجه شدیم که قلبش تپش ندارد.»

«کلمات نمی‌توانند درد ما از این فقدان را توصیف کنند. او کاملاً زیبا است؛ با مژه‌ها و ابرو‌های بلوند و لبخندی برای مامان و بابا. عشق ما به او بسیار زیاد است. اندوه و عشقی که داریم، برای همیشه با ما خواهد بود. تمام امید‌ها و رویا‌هایمان را از دست دادیم؛ اما می‌دانم که دوباره با او خواهم بود.»

«روح او از طریق ما و خواهر و برادر‌هایش زنده خواهد ماند. از شما می‌خواهیم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. از همه شما برای هرگونه حمایت تشکر می‌کنم.»

طبق گفته خبرگزاری NHS، مرده‌زایی، زمانی بوده که نوزاد پس از ۲۵ هفته کامل بارداری مرده به دنیا می‌آید. اگر نوزاد قبل از هفته ۲۴ بارداری بمیرد، به عنوان سقط دیررس جنین شناخته می‌شود.

علاوه بر این، ثور تصویری سیاه و سفید از خود و کلسی روی تخت بیمارستان به اشتراک گذاشته است.

این زوج، در حال حاضر یک پسر ۳ ساله به نام استورمر دارند و سقط جنین کلسی، تنها چند هفته پس از اعلام خبر دومین بارداری او رخ داده است.

پی یرشون و هنسون در تاریخ اکتبر ۲۰۱۸، در ایسلند، کشور زادگاه این بازیگر ازدواج کرده‌اند.

پس از عروسی، پی یرشون تصویری از خود و شریک جدیدش را به اشتراک گذاشته و گفته است: «با خوشحالی می‌توانم کلسی مورگان هنسون را همسرم صدا کنم!»

پی یرشون، علاوه بر کسب شهرت برای بازی در نقش «کوه» در سریال بازی تاج و تخت، مهارت‌های زیادی در عرصه بازیگری دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا