آب و هوااخبار ایراناخبار داخلیاخبار کوتاهتهراندسته‌بندی نشده

هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها ؛ وزش باد شدید در پایتخت

[ad_1]

هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها صادر شد. براساس این خبر، اهالی پایتخت باید خود را برای پدیده وزش باد شدید به خصوص در ارتفاعات آماده کنند.

بنابر آخرین اخبار وضعیت آب و هوا، هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها صادر شده است. حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی برای تهران گفت، از شنبه 7 مردادماه لغایت سه‌شنبه 10 مردادماه 1402 در پایتخت شاهد وزش باد شدید هستیم. همچنین وی هشدار داد که شهروندان از رفتن به ارتفاعات و ایستادن در کنار درختان فرسوده خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: ماهواره ایرانی آیات برای پیش‌بینی زلزله ساخته می‌شود

هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها صادر شد

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم؛ حامد یزدی مهر عصر امروز اظهار داشت: «در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش کامل بودند.»

وی با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است افزود:

طبق این پیش‌بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مردادماه تا روز سه‌شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند و از حضور در ارتفاعات و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی بپرهیزند.

هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها صادر شد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه در خصوص مخاطرات احتمال نفوذ گرد و غبار از استان‌های همجوار نیز هشدار داد و عنوان داشت: «توصیه اکید مدیریت بحران به بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان و کودکان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای این است که در مواقع آلودگی هوا از حضور در فضای باز خودداری کنند.»

وی همچنین در خصوص لغزندگی جاده‌های کوهستانی و کاهش دید افقی از بعدازظهر امروز جمعه ششم مردادماه تا اواخر وقت فردا شنبه هفتم مردادماه در ارتفاعات استانْ به ویژه مناطق بالادست رگبار و رعد و برق هشدار داد و عنوان داشت:

از همه رانندگان و افرادی که قصد تردد در مناطق کوهستانی را دارند میخواهیم موارد ایمنی رانندگی را رعایت کنند تا خدایی ناکرده دچار حادثه نشوند.

یزدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: «در مواقع اعلام هشدار، مدیریت بحران در آماده باش کامل خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صدور هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا