بازیگران سریال گناه فرشتهدسته‌بندی نشدهزمان پخش سریال گناه فرشتهنقش بازیگران گناه فرشتههنرمندان

بازیگران سریال گناه فرشته و زمان پخش

[ad_1]

سریال گناه فرشته

سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود . این سریال جایگزین زخم کاری شده است.

بازیگران سریال گناه فرشته عبارتند از شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی 

زمان پخش سریال گناه فرشته از یکم دی ماه است و هر هفته قسمت جدید انتشار می یابد.

سریال گناه فرشته

شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

سریال گناه فرشته

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر متولد یک شهریور سال 1350 در شیراز است. این بازیگر تحصیلات بازیگری را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران گذرانده است و در سال 1387 دکترای تئاتر را از دانشگاه آوینیون فرانسه اخذ کرده است.

سریال گناه فرشته

امیر آقایی بازیگر جذاب و پر طرفدار تئاتر، سینما و تلویزیون در تاریخ 10 مرداد سال 1354 در شهر ارومیه چشم به جهان گشود. امیر آقایی در یک خانواده 4 نفری زندگی کرده است و تنها یک خواهر به نام نرمین دارد.

سریال گناه فرشته

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی هستند. وی در رشته هنر تحصیل کرده است. پردیس پورعابدینی حدودا از سال 1397 هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی شد.

سریال گناه فرشته

لادن مستوفی متولد 20 اسفند 1351 هنرپیشه ایرانی است. او کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در سریال دوران سرکشی به شهرت رسید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا