استایلاستایل بازیگرانبررسی استایلمد و لباس

بررسی استایل بازیگران زالاوا در اختتامیه – مد و لباس

[ad_1]

بررسی استایل بازیگران زالاوا در اختتامیه

فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم در اختتامیه سی و ششمین دوره هفته منتقدين ونیز و همچنین جایزه فیپرشی شد. با عرض تبریک به عوامل این فیلم می خواهیم در مجله اینترنتی جیران به بررسی استایل بازیگران زالاوا در اختتامیه بپردازیم. با ما همراه باشید.

استایل بازیگران زالاوا

استایل بازیگران مرد این فیلم در فتوكال و روز اکران اصلی از برند @raadfashionhouse بوده است.

برای پوریا رحیمی سام در مراسم فتوكال، کت رسمی Double breasted به رنگ آبی با شلوار کرم رنگ طراحی شده بود و نوید پورفرج در استایل راحت تری، شامل یک پیراهن سورمه ای و شلوار بدون کمربند ظاهر شد.

استایل هدی زین العابدین

مراسم اکران، درس کد رسمی دارد که در استایلشان به درستی رعایت شده، هر دو نفر کت و شلوار مشکی به همراه کراوات به تن داشتند.

آستین پیراهن بهتر بود کمی از زیر کت دیده شود و برای خاص تر شدن استایل می توانستند از دکمه سردست های متفاوت تری استفاده کنند که استایل حالت یکنواختی نداشته باشد.

استایل پویا رحیمی


موارد پیشنهادی


بازیگران فیلم زالاوا

بریم سراغ استایل هدی زین العابدین در اختتامیه.

این استایل شامل کت و شلواری به رنگ آبی نفتی تیره از برند @ elin.collection بود.

بلوز سفیدی که برای زیر کت انتخاب شده بود، یقه لایه لایه و چین دار داشت. هم نشینی این یقه در کنار یقه انگلیسی کت، موهای ویو و باز و گوشواره های بلند، همگی باعث آشفتگی بصری در قسمت بالاتنه شده است. بهتر بود مدل موها جمع و گوشواره ها ساده تر باشند.

بازیگران زالاوا در اختتامیه منتقدین ونیز

و اما شلوار بوت كات و قرار گرفتن بلوز داخل آن، باعث کشیده تر دیده شدن پاها شده بود. در كل شلوار بوت كات برای مراسم رسمی انتخاب بسیار خوبی است؛ چرا که به دلیل بلندی قد شلوار، پاها را خوش فرم تر وکشیده تر نشان میدهد.

كيف زنجیر دار ترندی و کفش نوک تیز مشکی، برای این ست انتخاب شده بود که کیف کلاچ انتخاب مناسب تری برای یک استایل رسمی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا