بوت بلند زنانه شیکبوت های زنانه روی زانوبوت های زنانه روی زانو مناسب برای پاییز!بوت های زنانه شیک بلنددسته‌بندی نشدهدنیای مدکیف و کفش

بوت های زنانه روی زانو مناسب برای پاییز! | بوت های شیک و بلند

[ad_1]

بوت های زنانه روی زانو مناسب برای پاییز!

بوت های زنانه روی زانو مناسب برای پاییز! اگرچه ممکن است پوشیدن آنها در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، اما عملاً مانند هر جفت بوت دیگری هستند که قبلاً دارید. آنها به سادگی به پای شما می آیند ، که انصافاً زمانی که هوا سرد است بسیار راحت است.

شما نمی توانید به دنبال هر جفتی باشید. بوت های روی زانو به‌عنوان مدل‌های نمایشی طراحی شده‌اند. آنها به طور طبیعی به دلیل قدشان توجه همه را به خود جلب می کنند، بنابراین مطمئن شوید که آنهایی را انتخاب کنید که تأثیر بگذارند.

آیا نمی دانید برای کدام سبک خرید کنید؟ خوب، من کارها را برای شما انجام دادم و 17 جفت از جسورترین جفت بوت های روی زانو را پیدا کردم که قرار است با هم ببینیم پس تا پایان همراه ما باشید.

بوت های نوک تیز

 آنها فقط احساس جسور و قدرتمندی میدهند و تقریباً با هر چیزی ست میشوند . با هر یک از این گزینه‌ها، حس و حال خانم رئیس را دریافت کنید.

بوت روی زانو

برای کسانی که با دیدن بوت های پاشنه نوک تیز، این بوت های مارک فیشر را دوست خواهند داشت .

بوت شیری رنگ بلند

این بوت ها خیره‌کننده . آنها را زیر یک لباس کت و شلوار بپوشید تا ظاهری خاص در مراسم خاص یا شب ملاقات داشته باشید.

بوت روی زانو جیر

جیر همیشه می‌تواند به هر لباس، اکسسوری یا کفشی حالتی شیک اضافه کند. اگر به دنبال استایلی ساده و در عین حال پیچیده هستید، این بوت ها جیر هستند. آنها را در یکی از چهار گزینه رنگ آماده پاییز گیر کنید: یخی، قهوه ای، سیاه یا خاکستری.

به گفته افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان و ریحانا، از میان تمام ترندهای بوت های بالای زانو، کفش های شل و چروک قطعا در حال مد هستند.

بهترین بخش در مورد این کفش ها این است که فضای تنفس اضافی برای پاهای شما باقی می گذارد. همچنین فضای زیادی برای لایه بندی شلوار در زیر آنها وجود دارد.

بوت های روی زانو 

هنوز دامن‌های کوتاه خود را کنار نگذارید زیرا می‌توانید آن‌ها را با جوراب شلواری یا ساق شلواری و بوت های پلتفرم بالای زانو بپوشید.

بوت های چرمی کش دار 

به نظر می‌رسد در اینجا یک ترند وجود دارد: استوارت وایتزمن نمی‌تواند از طراحی بوت های مد روز روی زانو دست بردارد. این جفت به دلیل ترکیبی از چرم و مواد پارچه، کشش بیشتری نسبت به بقیه دارد.

چرم کششی 

این بوت ها روی زانو دقیقاً مانند مدل هایی هستند که قبلاً ذکر شد، با این تفاوت که زیره‌های درشتی ندارند. برای پوشیدن تمام روز خوب است؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا