اختصاصیچگونهرابطه زناشوییسبک زندگیعشق

چگونه بفهمیم با هم تفاهم داریم؟ ۱۵ نشانه تفاهم داشتن زن و شوهر

[ad_1]

تفاهم confident-couple

وجود یک سری تفاوت بین دو نفری که با هم در رابطه هستند، کاملاً طبیعی است. هیچ دو نفری کاملاً مشابه هم نیستند و وجود تفاوت‌ها همیشه نشان دهنده تفاهم نداشتن دو نفر نیست.

اگر می‌خواهید بدانید که آیا شما و پارتنرتان با هم تفاهم دارید یا نه، به مطلب درستی رسیده‌اید. در این مطلب از مجله آلامتو به 15 نشانه‌ای که نشان دهنده تفاهم بین شما و پاتنرتان هستند اشاره می‌کنیم. لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.


  1. هیچ شک و شبهه‌ای در مورد علاقه‌تان به یکدیگر وجود ندارد

در یک رابطه درست، شما به علاقه‌تان نسبت به پارتنرتان مطمئن هستید و شکی هم در مورد علاقه او به خودتان ندارید. این رابطه یک رابطه ایمن است و نگرانی‌های شما هرگز احساستان نسبت به پارتنرتان را زیر سؤال نمی‌برد.


  1. چیزهایی راجع به یکدیگر می دانید که هیچ کس نمی‌داند

به اشتراک گذاشتن اسرار از گفتن اتفاقات شرم آور گرفته تا جزئیاتی در مورد زندگی، می‌تواند نشان دهد که واقعاً شما و او با هم تفاهم دارید.

صداقت یک اصل مهم در رابطه است، تمایل به گفتن اسرار به یکدیگر نشان می‌دهد که از نظر شما دو نفر این رابطه یک رابطه جدی است.


  1. شما نمی‌خواهید او را تغییر بدهید

احترام به شخصیت پارتنر یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هر رابطه باید رعایت شود. مطمئناً رفتار یا موردی در مورد پارتنرتان وجود دارد که شما آن را نمی‌پسندید.

با این وجود در صدد تغییر او بر نمی‌آیید. این رفتار علاوه بر نشان دادن احترام شما به او، به خوبی گویای تفاهم بین شما دو نفر است. اگر می‌خواهید شخصیت یا ظاهر شریک زندگی خود را تغییر دهید، این بدان معنی است که شما دو نفر با هم سازگار نیستید و تفاهم ندارید.

همچنین بخوانید: نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد

  1. از گذراندن اوقات دور از هم لذت می‌برید

باید بپذیرید که پارتنر شما یک انسان مستقل با یک سری علاقه‌مندی‌های شخصی و منحصر به فرد است.

درست است که گذراندن اوقات در کنار هم خیلی لذت بخش است اما هر فردی نیاز دارد اوقاتی را با خودش خلوت کند و یا به کارهای مورد علاقه‌اش بپردازد. احترام به علایق شخصی پارتنر و لذت بردن از گذراندن اوقاتی برای خود نشان از تفاهم بین شما دو نفر دارد.

اگر شما و پارتنرتان به دنبال یک رابطه طولانی مدت هستید، ضروری است که از گذراندن وقت دور از هم نیز لذت ببرید.


  1. علایق مشترکتان را به اشتراک می‌گذارید

گرچه داشتن سرگرمی‌ها و علایق شخصی مهم است، اما دو نفری که با هم تفاهم دارند، تلاش می‌کنند که وقت خود را صرف انجام کارهایی کنند که هر دو از آنها لذت می‌برند.

داشتن علایق مشترک با پارتنر از حمایت از یک تیم گرفته تا آشپزی با هم و یا تماشای یک برنامه تلویزیونی، به دوام رابطه در طولانی مدت کمک می‌کند.


  1. با هم دعوا می‌کنید

اختلاف نظر داشتن دو نفر در یک رابطه امری کاملاً طبیعی است. اگر در صدد مخالفت با پارتنر خود برآیید، او باید به شما گوش دهد و شما را جدی بگیرد. این مخالفت، فقط یک اختلاف نظر است و احساس شما نسبت به یکدیگر را تغییر نخواهد داد.


  1. تمایل دارید مشکلات جدی را با هم حل کنید

در روابطی که دو نفر برای طولانی مدت با هم هستند، معمولا مشکلاتی از جمله مسائل مالی، اعتقادی و … وجود دارند. در صورت تفاهم شما دو نفر و تمایل به کنار هم ماندن، اکثر موارد از این قبیل قابل حل هستند. تمایل و تلاش برای حل این مسائل نشان از تفاهم بین شما دو نفر دارد.


  1. پارتنر شما، شما را به شخص بهتری تبدیل می‌کند

اگرچه این به نظر کلیشه‌ای می‌رسد اما زوج‌هایی که با هم تفاهم دارند، مدام یکدیگر را به جلو هل می‌دهند. خواه این حمایت تشویق به پختن یک غذای جدید باشد، خواه ارتقا در شغل. زوج‌هایی که با هم سازگارند همیشه و در هر شرایطی از یکدیگر حمایت می‌کنند.


  1. هر دوی شما می‌توانید آینده‌ای را با هم تصور کنید

داشتن علایق مختلف مشکلی نیست؛ ممکن است پارتنر شما عاشق سفر رفتن باشد و شما آرزوی ازدواج و بچه دار شدن را داشته باشید، هر دوی این‌ها شدنی است.

جایی شرایط مشکل زا می‌شود که پارتنر شما نمی‌خواهد در مورد آینده صحبت کند و اینجاست که ممکن است انتظارات متفاوتی از رابطه داشته باشید و آن تفاهمی که باید را نداشته باشید.


  1. در کنار پارتنرتان خود واقعی‌تان هستید

اگر شما و پارتنرتان با هم تفاهم داشته باشید، خواهید توانست هر زمان که کنارش هستید واقعاً خودتان باشید. در این شرایط بدون نگرانی از عواقب، باید بتوانید این احساساتی از جمله ناراتی، عصبانیت و … را به راحتی به همسرتان ابراز کنید.


  1. از لحاظ جنسی یکدیگر را جذب می‌کنید

گرچه رابطه جنسی همه چیز نیست، اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر رابطه‌ای است. زوج‌های سازگار مرتباً از دست گرفتن تا بوسه، محبتشان را به یکدیگر نشان می‌دهند.


  1. شما سعی می‌کنید با خانواده‌های یکدیگر کنار بیایید

اگر واقعاً عاشق خانواده همسرتان هستید، این یک نشانه عالی است.

عاشق بودن با کسی همیشه به این معنی نیست که شما خانواده‌اش را هم دوست دارید، اما رابطه خوب با خانواده همسرتان می‌تواند یکی از موارد مهم در سازگاری و تفاهم با یکدیگر تلقی شود.


  1. رابطه خود را پر شور نگه می‌دارید

همه ما رو به افزایش سن و رفتن به سوی پیری هستیم، اما این بدان معنا نیست که روابطمان نیز باید پیر شود. اغلب مسائلی مانند دغدغه‌های شغلی، بچه دار شدن و سایر مسئولیت‌ها می‌تواند روابط شما را از حالت پرشور و عاشقانه خارج کند.

این مسئولیت‌ها مهم هستند و نباید آنها را نادیده گرفت، اما مدتی را برای تمرکز بر پارتنر کنار بگذارید. رابطه شما همیشه باید در اولویت شما قرار داشته باشد.


  1. برای رابطه‌تان تلاش می‌کنید

چه شما و شریکتان ۹ ماه با هم بوده‌ باشید، چه ۹ سال، تلاش برای حفظ رابطه مهم است.

ممکن است بعد از مدتی طولانی، احساس کنید که این چیزها دیگر ضروری نیستند، اما این می‌تواند پارتنر شما را ناراحت کند. زوج‌های سازگار اغلب به یکدیگر نشان می‌دهند که برای هم مهم هستند و برای حفظ این علاقه تلاش می‌کنند.


  1. دوستان و خانواده شما او را به خوبی می‌شناسند

اگر در یک رابطه خوب و مناسب هستید، باید خوشحال باشید که شریک زندگی خود را در بین دوستان و خانواده خود نشان دهید. این کار نشان می‌دهد که او به طور فعال در زندگی شما دخیل است، که این نیز نشانه خوبی برای یک رابطه شاد است.

اگر افرادی که به آنها نزدیک هستید هنوز پارتنر شما را ملاقات نکرده‌اند، از خود بپرسید که مقصر این امر چیست؟ پارتنرتان یا افرادی که به آنها نزدیک هستید؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا