بازیگران فیلم صبحانه با زرافه هاخلاصه فیلم صبحانه با زرافه هادسته‌بندی نشدهفیلم صبحانه با زرافه هافیلم و سریال

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها + عکس ها و معرفی بازیگران

[ad_1]

فیلم صبحانه با زرافه ها : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم صبحانه با زرافه ها همراه با اسامی عوامل با بازی بهرام رادان، پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم صبحانه با زرافه ها

این فیلم به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی محصول سال ۱۴۰۲ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم با ترکیب جذاب بازیگران و سابقه ساخت آثار کمدی متفاوت به یکی از فیلم‌‌های مهم جشنواره چهل و دوم فجر تبدیل شده است. این فیلم زیبا به زودی در جشنواره فجر اکران خواهد شد.

خلاصه داستان

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در این باره نیست

خلاصه فیلم صبحانه با زرافه ها

بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

هادی حجازی فر

زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او برای بازی در ماجرای نیمروز نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او در مجموعهٔ تلویزیونی پوست شیر  نقش متفاوت‌تری از آثار قبلی‌اش را ایفا کرد.وی در سال ۱۴۰۰ نخستین فیلم خود، موقعیت مهدی را نویسندگی و کارگردانی کرد و در آن افسر نظامی مهدی باکری در جنگ ایران و عراق را به تصویر کشید. این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت ۱۴ جایزه شد که پنج جایزه شامل سیمرغ بلورین بهترین فیلم را کسب کرد. او همچنین یکی از نویسندگان فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی بود.

بازیگران فیلم صبحانه با زرافه ها

هادی حجازی فر بازیگر نقش اصلی فیلم صبحانه با زرافه ها

هوتن شکیبا

زادهٔ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها به شهرت و محبوبیت رسید و مدتی بعد برای به تصویر کشیدن عبدالحمید ریگی در شبی که ماه کامل شد  جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را برای مجموعه مهمونی در کارنامه دارد.

عوامل فیلم صبحانه با زرافه ها

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا