دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال دختر مردم Elkizi |❤️ تیزر+ گالری تصاویر+ معرفی

[ad_1]

سریال دختر مردم Elkizi





سریال آپارتمان مظلوم ها و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال دختر مردم Elkizi

ژانر: درام، رمانتیک

این سریال در سال گذشته از شبکه فاکس تی وی Fox Tv  ترکیه پخش شد و پس از پخش حدود 13 قسمت به پایان رسید. لوکیشن‌های این سریال در استان زیبای موعلا در ترکیه است که اگر دوست دارید داستانی جذاب و کوتاه و مناظر زیبایی ببینید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید.

خلاصه داستان سریال دختر مردم Elkizi

ایزو دختر جوان و زیبایی است که زندگی سختی دارد. او مانند یک زندانی در مزرعه بزرگ بوزداگلی است. او با پدرش رسول  و نامادری اش زندگی ثروتمندی دارد. ایزو مانند مادرش است که سال ها پیش خودکشی کرد و از دنیا رفت. او سرسخت و تسلیم ناپذیر است و از قوانین تعیین شده توسط پدرش پیروی نمی کند.

رسول یک مرد مستبد است که می‌خواهد همه چیز را کنترل کند. او بیشتر اوقات با ازو با عصبانیت رفتار می‌کند فقط به این دلیل که او مانند مادرش است. او حتی علیه دخترش هم خشونت فیزیکی از خود بروز می‌دهد.

ایزو برای فرار از زندگی خود مخفیانه به مدرسه می رود و از دبیرستان فارغ التحصیل می شود. او همچنین برای قبولی در آزمون سراسری دانشگاه مخفیانه درس می‌خواند و قصد دارد به دانشگاه برود. پس از آن، او قصد دارد با علی که از دوران کودکی‌اش می‌شناسد ازدواج کند.

در روز امتحان دانشگاه سراسری، ازو بدون اطلاع کسی به امتحان می رود. در مسیر بازگشت، او با پسر جوانی هارون برخورد می کند.

هارون مردی جوان و خوش تیپ است که مدیر یکی از کارخانه های رسول است. با وجود اینکه قبلاً زندگی ثروتمندی داشت، اکنون برای پرداخت مبالغ هنگفت بدهی خود با مشکل مواجه است. او با مادرش نرمین که اهل تجمل است زندگی می کند.

هارون به طور اتفاقی جان ازو را نجات می دهد و بعداً از این برخورد به نفع خود استفاده می کند.

هارون نقشه ای شیطانی می‌کشد تا دوباره به زندگی ثروتمند خود برسد. او تصمیم می گیرد که قلب ایزو را به دست آورد و او را برای ازدواج متقاعد کند و در نهایت از ارث او لذت ببرد.

در همین حال، ازو متوجه می شود که مادرش به خاطر خودکشی از دنیا نرفته است. او متوجه می‌شود که پدرش مادرش را کشته و پرونده قتل را دست کاری کرده است. او می خواهد انتقام تمام رنج‌هایش را بگیرد. او که از عصبانیت بسیار کور شده بود، مزرعه خانوادگی را به آتش می‌کشد.

برخی بازیگران

سودا ارگینجی Sevda Erginci، فیکرت کوشکان Fikret Kuşkan، صدف آوجی Sedef Avcı و….

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا