دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال روز صفر Sıfırıncı Gün؛❤️معرفی سریال+تیزر+گالری تصاویر

[ad_1]

سریال روز صفر Sıfırıncı Gün





سریال روز صفر Sıfırıncı Gün را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال روز صفر Sıfırıncı Gün

ژانر: اکشن، درام

پخش این سریال اواخر سال 2022 از شبکه تی وی 8  TV8 ترکیه آغاز شد و هر جمعه ساعت 20:00 به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود. با اینکه تنها 6 قسمت از این سریال متفاوت پخش شده است اما با داستان جذاب و بازیگران توانمندش توانسته نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند و در سایت معتبر IMDB نیز این داستان اکشن و پرهیجان امتیازهای بالایی را به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود پس از دریافت این امتیازات، سریال روز صفر بتوانند تا چندین فصل هم ادامه پیدا کند اگر به سریال‌های پلیسی و پرماجرا همراه با موضوعی خانوادگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن آن را از دست ندهید. بالاخره تاریخ پخش تغییر کرد و سریال به جای قسمت جدید Survivor به جمعه منتقل شد، بنابراین بینندگان روز صفر به دنبال پاسخ به این سوال خواهند بود که آیا پخش این سریال به پایان رسیده است یا خیر؟

موضوع سریال روز صفر Sıfırıncı Gün چیست؟

خلاصه داستان:

روز صفر در مورد یک جوخه ویژه ۷ نفره پلیس و مافوق آنها، شخصی به نام کادیر است، که همه افراد این جوخه او را مانند یک پدر می‌دانند.

این تیم که پس از سال‌ها زندگی و سختی مشترک به یک خانواده واقعی تبدیل شده‌اند، در تعقیب رهبر جنایات سازمان‌یافته ای به نام اژدر هستند. با رسیدن به اژدر در پایان یک دوره تحقیقاتی طولانی و گسترده، تیم غافل از اینکه زندگی آنها در روزی که قصد انجام عملیات “روز صفر” را دارند به کلی تغییر خواهد کرد.

عملیاتی که تا آن روز آرزوی آن را داشتند طبق برنامه پیش نمی‌رود و شکست سنگینی را تجربه می‌کنند. اوزگور و مرت، دو نفر از اعضای محبوب تیم، مسئولیت شکست را بر عهده می گیرند و برنامه ریزی می کنند. مافوق آنها، کادیر، نیز پرونده را رها نمی کند. این تیم که جان خود را برای یکدیگر فدا می کنند، دوباره متحد می شوند تا از خاکستر برخیزند و انتقام خود را بگیرند و اندکی از درد خود بکاهند.

آیا سریال روز صفر Sıfırıncı Gün به پایان رسیده است؟

این سریال که بودجه بسیار سنگینی نیز برای آن در نظر گرفته شده بود؛ نتوانست که امتیازهای لازم را از آن خود کند و با استقبال خوبی از طرف بینندگان این شبکه مواجه نشد اما برای ادامه این سریال تصمیمات جدیدی اتخاذ شده که جوابی به تمامی بینندگان بود. این سریال به پایان نخواهد رسید اما اسم و موضوع آن با تغییرات جزئی دوباره به تلویزون ترکیه بازخواهد گشت.

برخی بازیگران

ایبوکه پوسات Aybüke Pusat، انگین اوزتورک Engin Öztürk، داملا کولبای Damla Colbay و…

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا