دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال شربت زغال اخته Kızılcık Şerbeti؛❤️معرفی سریال+تیزر+گالری تصاویر

[ad_1]

سریال شربت زغال اخته Kızılcık Şerbeti





سریال شربت زغال اخته Kızılcık Şerbeti را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال شربت زغال اخته Kızılcık Şerbeti

ژانر: درام

یکی از سریال‌های جدید تلویزیون ترکیه که پخش آن از پاییز سال 2022 آغاز شد. این سریال هر جمعه ساعت 20:00 از شبکه شوتی وی Show Tv ترکیه به مدت 120 دقیقه مهمان خانه‌های علاقه مندان است. تاکنون 14 قسمت از این سریال پخش شده و توانسته امتیازهای قابل قبولی را به خود اختصاص دهد. اگر به سریال‌های داستانی و خانوادگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید.

موضوع سریال شربت زغال اخته Kızılcık Şerbeti چیست؟

خلاصه داستان:

داستان گیرا از دوعای ایده آلیست است که ناامیدانه عاشق مردی جذاب از خانواده‌ای مذهبی می شود که ارزش‌هایش با ارزش‌های مادرش در تضاد است و درامی قدرتمند را ایجاد می‌کند زیرا آنها به دنبال غلبه بر اختلافات خود و یافتن هماهنگی هستند.

سریال شربت زغال اخته به بررسی تحول قدرتمند در دوعای آرمانگرا می پردازد که در آغاز دانشگاه با مردی که اعتقاداتش با اعتقادات مادرش در تضاد است، وارد رابطه عاشقانه‌ای می‌شود. یک بارداری غیرمنتظره قرار است برنامه‌های زندگی دوعا را زیر و رو کند و دو خانواده از جهان‌های مختلف را به هم بزند.

فاتح از خانواده‌ای مؤمن است. او به دنبال یک رابطه جدی است، که وقتی او و دوعا عاشق یکدیگر می شوند، آن رابطه مورد نظر را پیدا می کند. ترس مادر دوعا به نام کیولیجیم در مورد رابطه عاشقانه آنها با باردار شدن دخترش برآورده می شود. فاتح این را هدیه ای از طرف خدا می داند، اما کیویلسیم هشدار می دهد که زندگی دوعا را نابود می‌کند و او را متقاعد می کند که سقط جنین کند.

ویرانی کیویلجیم زمانی کامل می شود که دوعا از سقط جنین صرف نظر می کند و در عوض با فاتح ازدواج می‌کند. کیویلجیم مدرن و سکولار خود را به خانواده مذهبی فاتح، با مادری روسری پوش و پدری که پنج بار در روز نماز می خواند، وابسته می یابد. او متقاعد شده است که ازدواج آنها به دلیل اختلافات بین آنها محکوم به شکست است.

دوعا و فاتح برای پیروزی عشقشان بر این درگیری بزرگ فرهنگی با یک نبرد سخت روبرو هستند. کیویلجیم همچنین با مبارزه‌ای روبرو می شود که باعث تغییرات عمده در نگرش او می شود. یک داستان عاشقانه پیچیده تکامل می‌یابد و دو خانواده را گرد هم می‌آورد که قطب‌هایی از هم جدا هستند اما حقایق عمیق یکسانی دارند.

آیا سریال شربت زغال اخته Kızılcık Şerbeti به پایان رسیده؟

این سریال هنوز به پایان نرسیده است، هر چند که انتهای این فصل آن بسیار دراماتیک بود، اما مخاطبان را در هاله‌ای از ابهام فرو برد. سریال شربت زغال اخته با پرداختن به دو خانواده متفاوت و مسائل روز جامعه ترکیه توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و امتیازهای بالایی را از آن خود بکند. پس در انتظار فصل جدید این سریال و اتفاقات بسیار عجیب آن باشید.

برخی بازیگران

اوریم آلاسیا Evrim Alasya، سیلا تورک اعلو Sıla Türkoğlu، سیبل تاشچی‌اعلو Sibel Taşçıoğlu

گالری تصاویر

4.4/5 – (26 امتیاز)



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا