دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال پزشک دهکده Kasaba doktoru؛❤️سریال عشقانه مدرن یا کلاسک؟ + تصاویر

[ad_1]

سریال پزشک دهکده Kasaba doktoru





سریال پزشک دهکده Kasaba doktoru را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال پزشک دهکده Kasaba doktoru

ژانر: درام، پزشکی

یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه از بهار سال 2022، پخش آن از شبکه تی آر تی وان TRT1 ترکیه آغاز شد  و هر جمعه ساعت 20:00 مهمان خانه‌های مخاطبین بود و اوایل سال 2023 بعد از گذشت دو فصل جذاب به پایان رسید. هر قسمت این سریال 120 دقیقه و بسیار سرگرم کننده است. اگر به فکر دیدن یک سریال خانوادگی جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید. این سریال که برگرفته از سریال دیگری به نام دکتر رمانتیک است، ورژن ترکیه‌ای جذابی از زندگی یک پزشک و چالش‌های آن را به شما نمایش خواهد داد. داستانی آرام و لطیف برای کسانی که می‌خواهند چند ساعتی را در جلوی تلویزیون با آرامش بگذرانند.

سریال پزشک دهکده Kasaba doktoru عاشقانه‌ای آرام و زیبا

خلاصه داستان:

این سریال درباره یک جراح مجرب و اعجوبه پزشکی است که چندین تخصص متفاوت و خاص دارد او که یک شغل عالی را در یک بیمارستان مجهز شهری را رها می‌کند و در نهایت به یک بیمارستان در شهرستانی کوچک می رود، جایی که او در آنجا پزشکان جوان را راهنمایی می‌کند و آموزش می‌دهد.

سریال پزشک دهکده داستان زندگی عمر، پزشک با استعداد و آینده دار (دنیز کان آکتاش) را دنبال می کند که پس از از دست دادن پدرش تصمیم گرفت پزشک شود و جراح افسانه‌ای علی (اوزان اکبابا) که زندگی خود را وقف نجات زندگی مردم کرده است. عمر در یکی از بیمارستان‌های شهر با علی هوجا و دکتر آرمان‌گرا لیلا (هازال سوباشی) برخورد می‌کند و ما به عنوان مخاطب، مبارزه مصمم این سه پزشک را دنبال می‌کنیم که تمام تلاش خود را برای کمک به مردم انجام می‌دهند. اکنون که این سریال پس از گذشت 32 قسمت به پایان رسیده است می‌توانید با خیال راحت تمامی قسمت‌های آن را دنبال کنید و از مناظر زیبای روستایی و همچنین شهر استانبول در کنار آن لذت ببرید. این سریال با بازیگرانی جوان و زیبا قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

برخی بازیگران

هازال سوباشی Hazal Subaşı، اوزان آکبابا Ozan Akbaba، دنیز جان Deniz Can

گالری تصاویر



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا