دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال گل‌‌های خونی Kan Çiçekleri؛❤️معرفی سریال+تیزر+گالری تصاویر

[ad_1]

سریال گل‌‌های خونی Kan Çiçekleri





سریال گل‌‌های خونی Kan Çiçekleri را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال گل‌‌های خونی Kan Çiçekleri

ژانر: درام

یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه از اواخر سال 2022 پخش آن از کانال هفت Kanal 7 ترکیه آغاز شد و در روزهای هفته با قسمت‌های 60 دقیقه‌ای مهمان خانه‌های مخاطبان است. تا کنون 31 قسمت از آن منتشر شده و پخش آن ادامه خواهد داشت. سریالی خانوادگی در مورد ازدواجی که نه از سر عشق بلکه از اجبار اتفاق افتاده است. با اینکه از پخش سریال گل‌های خونی مدت زمان زیادی نمی‌گذرد؛ با این حال در سایت معتبر IMDB امتیازهای بالایی را به خود اختصاص داده است. اگر به دیدن سریال‌های خانوادگی با صحنه‌ها و بازیگران جذاب و دیدنی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید.

خلاصه داستان:

گل‌های خونی داستان تکان دهنده دیلان و باران و ازدواجی است که آنها برای پایان دادن به یک دشمنی خونی مجبور به انجام آن می‌شوند که با وجود دشمنی اطرافیانشان؛ یا شور و شوقی را شعله ور می‌کند یا ویرانی به همراه خواهد داشت.

باران باید نفرت از دشمنانش را کنار بگذارد تا برادرش را نجات دهد و بر احساس گناهی که به خاطر حمله به مادرش که باعث کشته شدنش شد، غلبه کند، زیرا او به دنبال ایجاد آرامش در خانواده‌ای است که به دنبال انتقام هستند. زندگی آن‌ها زمانی تغییر می‌کند که عموی باران، اعتراف می‌کند که او کسانی را که به والدینش حمله کرده‌اند را تعقیب می‌کرده.

عموی باران راز وحشتناکی را پنهان می‌کند. او در واقع فردی است که در پشت ماجرای حمله قرار دارد، به این امید که اگر باران انتقام بگیرد و به زندان برود، به ثروت خانوادگی آن‌ها دست پیدا می‌کند.

وقتی باران خود را ناتوان از کشتن می‌بیند و برادرش برای این کار داوطلب می‌شود، متوجه می‌شود که تنها راه برای پایان دادن به دشمنی، ازدواج با دختر دشمنش است. وقتی متوجه می شود که درواقع دختر دشمنش زنی به نام دیلان است که زمانی با او آشنا و جذب او شده بود، بین عشقش به او و نفرت از خانواده آن زن سرگردان می‌شود.

با وجود خصومت خانواده‌هایشان، آنها ازدواج می‌کنند و زندگی جدیدی آغاز می شود. دیلان و باران به تدریج متوجه می شوند که جرقه ای که در ابتدا احساس می‌کردند، قرار است به شوری قدرتمند تبدیل شود که یا عشق را شکوفا می‌کند یا ویرانی به همراه خواهد داشت.

<—  آغاز فصل دوم از 27 شهریور 402  —>

برخی بازیگران

باریش باکتاش Barış Baktaş، یامور یوکسل Yağmur Yüksel، دیلک گولر Dilek Güler و…

گالری تصاویر

4.4/5 – (89 امتیاز)



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا