تینا در سریال گناه فرشتهخانوادهی جدید نفس بازغیدختر پژمان بازغیدسته‌بندی نشدهکودکی نفس بازغینفس بازغیهنرمندان

عکس و بیوگرافی نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته

[ad_1]

نفس بازغی بازیگر نقش تینا سریال گناه فرشته

نفس بازغی
نفس بازغی

نفس بازغی متولد سال 1387 می باشد. او دختر پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون و مستانه مهاجر تدوینگر سینما و تلویزیون می باشد. او به تازگی در سریالی ایفای نقش کرده است. بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته را نفس بازغی بازی می کند.

نفس بازغی

تینا در سریال گناه فرشته

این سریال راجع به  دنیای جرم و جنایت است و شخصیت اصلی سعی دارد قاتلان سریالی را شناسایی و دستگیر کند. این سریال با ترکیب عناصر هیجانی، رمز و راز، و جذابیت فراوان، تماشاگران را به خود جذب می‌ کند. ساختار داستانی سریال به گونه‌ای است که هر قسمت با اتفاقات جدید و پیچیده‌ای که به جلب توجه و حماسه آن را افزایش می‌ دهد، پیش می‌ رود.

بازیگران سریال گناه فرشته عبارتند از پردیس پور عابدینی، امیر آقایی  شهاب حسینی، سامیه لک، مهدی سلطانی ، دیبا زاهدی ، آشا محرابی ، نفس بازغی

نفس بازغی

نفس بازغی کار هنری خود را از تئاتر خانمِ آقاى جورج کلونى و سریال گناه فرشته در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده و در فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.

نفس بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 دی 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از 19 سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید. وی در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشد. یک برادر بزرگتر از خود به نام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

نفس بازغی

کودکی دختر پژمان بازغی

نفس بازغی

مستانه مهاجر متولد سال 1353 در تهران و فارغ التحصیل رشته‌ی تدوین از دانشگاه سوره است. وی از سال 1372 وقتی 19 ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلم سازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. مستانه مهاجر از سال 1381 با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

نفس بازغی

عکس خانوادگی پژمان بازغی

نفس بازغی



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا