دسته‌بندی نشدهسریال ایرانیسریال همه گیریشبکه سهفرهنگ و هنر

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال همه گیری از شبکه ۱ سیما + عکس

[ad_1]

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد قسمت اول تا آخر سریال همه گیری از شبکه یک سیما می باشید. ما را با خواندن این پست همراهی کنید. بعد از اتمام سریال موج اول که درباره کرونا بود اکنون فصل دوم این سریال با نام همه گیری از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ بروی آنتن شبکه سه می رود و تکرار آن ۰۰:۰۰ بامداد، ۰۹:۳۰ صبح و ۱۴:۱۰ ظهر می باشد. در فصل دو این سریال محسن قصابیان، علی غلامی، آتش تقی پور، ساخو آرام، روزبه اختری، نیلوفر کوخانی، مهدی صبائی، کوروش سلیمانی، آرام احمری نیا، اصغر نقی زاده قطعی بازی می کنند. همچنین مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص در فصل دو سریال حضور ندارند.

سریال همه گیری
سریال همه گیری

خلاصه داستان سریال همه گیری

پس از پرداختن به زمان پخش سریال همه گیری از شبکه سه سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی، درام، خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی شیوع کرونا و کادر درمان است. یک فرمانده، بیمارستانی را راه‌اندازی می‌کند و در روزهای همه‌گیری کرونا به کادر درمان کمک می‌کند. در داستان سریال همه‌گیری، بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری به تصویر کشیده شده است.

نقش محسن قصابیان همان نقش فصل اول است؛ اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر می‌شود. کوروش سلیمانی نقش شاه‌میری را ایفا می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار دارو است.


قسمت ۴ سریال همه گیری

قسمت ۴ سریال همه گیری

یه مرد تو حیاط بیمارستان با پیرمرد در حال درد و دل کردنه که من و همسرم هرکاری میکردیم بچه دار نمیشدیم بارها رفتیم پیش دکترهای مختلف اما اونا میگفتن هیچ مشکلی ندارین تا اینکه دیگه گذاشتیم پای تقدیر. بعد از گذشت چند سال خدا بهمون یه بچه داد رو پا بند نبودیم از خوشحالی تو ۶ ماهگیش متوجه شدیم که دختره…..برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال همه گیری
قسمت ۳ سریال همه گیری

قسمت ۳ سریال همه گیری

یکی از بیمارهای کرونایی حالش بد میشه و دکتر مومنی با پرستار متین و چندتا پرستار دیگه میرن بالاسرش و تمام تلاششونو میکنن تا زنده بمونه اما موفق نمیشن و اون بیمار را از دست میدن. دکتر مومنی حالش بد میشه و بیرون میره پرستار متین میره پیشش و میپرسه حالتون خوبه؟…..برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال همه گیری
قسمت ۲ سریال همه گیری

قسمت ۲ سریال همه گیری

برزین با کلافگی میره پیش دکتر متین و بهش میگه تو به اینجا میگفتی بیمارستان؟ دکتر میگه هرجا که پرستار و دکتر و مریض و تخت باشه میگیم بیمارستان! دکتر برزین میگه من تو همچین جایی تو از ۵ ماهه را از شکم مادرش بیرون نمیکشم! دکتر متین ازش میخواد تا انجام بده و الان پرستار و دکتر بودن را کنار بزارن فقط دوتا دوستن…..برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال همه گیری
قسمت ۱ سریال همه گیری

قسمت ۱ سریال همه گیری

شخصی به اسم ابراهیم سمیناری برای بیماری کرونا ترتیب داده و با دکترها درحال صحبت کردن هستن و دنبال یه راه حل تا جلوگیری کنن از همه گیری شدن ویروس کرونا. بعد از سمینار یکی پیش آبراهی میره و میگه چیشده؟ چرا انقدر ناراحت و درمانده ای! همه چشم امیدشون به توعه!…..برای خواندن ادامه این داستان روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا

امتیازدهی به مقاله

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا