بازیفناوری اطلاعات

ویدیوی منتشر شده از روند ساخت Hellblade 2، شخصیت اصلی و بخش‌هایی از محیط بازی را نمایش می‌دهد

[ad_1]

تمیم آنتونیادز (Tameem Antoniades)، مدیرعامل اجرایی استودیوی نینجا تئوری، در مراسم Xbox Games Showcase Extended حاضر شد و اطلاعات جدیدی از روند توسعه‌ی بازی Hellblade 2 را در اختیار تماشاگران قرار داد.

قسمت اول این بازی از اساطیر اسکاندیناوی و فرهنگ سلتیک برای روایت داستان خود الهام گرفته است. این عنوان که Senua’s Sacrifice نام دارد، داستان دختر مبارزی به نام سنوآ را روایت می‌کند که برای بازگرداندن روح نامزد خود، قدم به Helheim می‌گذارد تا خدای این سرزمین یعنی هلا را از بین ببرد. بازی از نظر تجاری موفقیت‌آمیز بود ضمن اینکه منتقدان روایت خاص آن را تحسین کردند. نسخه‌ی دوم هل‌بلید در مراسم E3 2019 با یک تیزر کوتاه معرفی شد و از آن زمان تا به حال در دست توسعه بوده است.

هر چند که در مراسم جانبی مایکروسافت، خبری از رونمایی از تریلر گیم‌پلی بازی نبود، اما مونتاژی از روند توسعه‌ی آن به نمایش در آمد؛ از طراحی شخصیت‌ها و انیمیشن بازی گرفته تا بازدید از مکان‌های ایسلند برای نزدیک بودن هر چه بیش‌تر محیط به واقعیت. نکته‌ی جالب توجه در این ویدیو، این است که بخش‌هایی از خود بازی (In Game) نمایش داده می‌شود.

طبق گفته‌های آنتونیادز، تیم سازنده قبل از اقدام به تولید کامل، در حال توسعه‌ی یک بخش هیجان‌انگیز برای بازی است. سازندگان نمی‌خواستند که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تنها یک دنباله‌ی ساده و مستقیم برای نسخه‌ی اول باشد و در عوض دنبال ساخت یک تجربه‌ی خارق‌العاده هستند؛ حتی اگر این موضوع باعث شود سختی‌های بیش‌تری به تیم سازنده تحمیل شود.

بازی در قرن نهم در ایسلند رخ می‌دهد و طبق ویدیوی فوق، تیم سازنده با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای و فتوگرامتری، محیط‌های واقعی را به درون بازی آورده‌ند.

آنتونیادز در ادامه‌ی صحبت‌های خود به سیستم مبارزه در بازی اشاره کرد و آن را به شدت واقعی و خشن توصیف کرد. همانطور که در ویدیو می‌توان مشاهده کرد، بازیگر شخصیت سنوا، Melina Juergens، حدود دو سال برای انجام مبارزات تمرین دیده است.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در حال حاضر انحصارا برای ایکس‌باکس سری ایکس | اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و در روز عرضه در اختیار دارندگان سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. این بازی اولین طراحی استودیوی نینجا تئوری برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس به شمار می‌رود و انتظار داریم تا در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا