آخرین اخبار باشگاه پرسپولیسآخرین اخبار پرسپولیسآخرین خبر از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیسآخرین خبرهای پرسپولیساخبار باشگاه پرسپولیس تهراناخبار پرسپولیساخبار تیم پرسپولیساخبار نقل و انتقالات پرسپولیساخراج کالدرونارسال مدارک پرسپولیساستعفای سرمربی پرسپولیساستعفای کاشانیاستعفای کالدروناستعفای گل محمدیاستعفای مدیرعامل پرسپولیسامیر جانی پور پرسپولیسباشگاه پرسپولیسباشگاه پرسپولیس اخباربرترین باشگاه هجدهمین دوره لیگ برتربیرانوندپرسپولیسپرسپولیس بازیکنانپرسپولیس به عنوان برترین باشگاه هجدهمین دوره لیگ برترپرسپولیس تهرانپرسپولیس نیوزپرسپولیس نیوز نقل و انتقالاتپرسپولیس ورزش سهپرسپولیس ویکی پدیاتایید قرارداد ۸ میلیاردی بیرانوند با باشگاه پرسپولیستلگرام باشگاه پرسپولیستیم پرسپولیستیم پیروزیجام قهرمانی پرسپولیسجانشین کالدرونجایگزین کالدروندادخواست برانکو در فیفا علیه پرسپولیس به جریان افتاددربیدسته‌بندی نشدهرییس‌ هیات مدیره پرسپولیسزمان اهدای کاپ قهرمانی سوپر جامسرمربی پرسپولیسسرمربی تیم پرسپولیسسرمربی جدید پرسپولیسسرمربی جدید پرسپولیس بعد از کالدرونسوابق گابریل کالدرونسوابق مربیگری گابریل کالدرونشکایت برانکوعکس پرسپولیسقهرمان سوپرجامکاپ سوپرجامکاپ قهرمانی سوپرجامکالدرون رفتگابریل کالدرونگابریل کالدرون در پرسپولیس به عنوان سرمربیگل محمدی سرمربی پرسپولیس شدمحمد حسن انصاری فرد مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیسمدیرعامل باشگاه پرسپولیسمدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسما استعفا کردمدیرعامل جدید پرسپولیسمربی جدید پرسپولیسنتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آباداننشان رسمی و ثبتی پرسپولیسنقل انتقالات پرسپولیس امروزنقل انتقالات پرسپولیس امروز تا این لحظهنقل و انتقالات پرسپولیسورزشی 🔥وضعیت برای برد پرسپولیسوضعیت پرسپولیسوضعیت پرسپولیس در این روزهاوضعیت پرسپولیس در حال حاضروضعیت سرمربی پرسپولیسوضعیت مربی پرسپولیسیحیی گل محمدییحیی گل‌ محمدی سرمربی جدید تیم پرسپولیس

پرسپولیس: اخبار وضعیت پرسپولیس، بازیکنان، باشگاه، مربی، نقل و انتقالات

[ad_1]

پرسپولیس: آخرین اخبار وضعیت پرسپولیس، بازیکنان، باشگاه، مربی تیم پرسپولیس

پرسپولیس: در این مطلب از بخش ورزشی وب سایت نایریکا به آخرین اخبار مربوط به پرسپولیس, تیم پرسپولیس, تیم پیروزی, باشگاه پرسپولیس, اخبار تیم پرسپولیس, اخبار پرسپولیس, آخرین اخبار پرسپولیس, پرسپولیس تهران, عکس پرسپولیس, وضعیت پرسپولیس می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین اخبار مربوط به پرسپولیس به روز می شود.

با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید:

اخبار برگزیده و مشروح پرسپولیس

جایگاه پرسپولیس در لیگ برتر

آخرین اخبار مربوط به بیرانوند

آخرین اخبار مربوط به برانکو

اختلاف پرسپولیس و بیرانوند بر سر چیست؟ ۱۳۹۹/۳/۱۹

پرسپولیس, تیم پرسپولیس, تیم پیروزی, باشگاه پرسپولیس, اخبار تیم پرسپولیس, اخبار پرسپولیس, آخرین اخبار پرسپولیس, پرسپولیس تهران, عکس پرسپولیس, وضعیت پرسپولیس, پرسپولیس ویکی پدیا, پرسپولیس نیوز, تلگرام باشگاه پرسپولیس, پرسپولیس ورزش سه

پرسپولیس, تیم پرسپولیس, تیم پیروزی, باشگاه پرسپولیس, اخبار تیم پرسپولیس, آخرین اخبار پرسپولیس, پرسپولیس تهران, عکس پرسپولیس, وضعیت پرسپولیس


آل‌کثیر به پرسپولیس برمی‌گردد؟

۱۴۰۲/۶/۸

گفته می‌شود آل‌کثیر به‌تازگی در تماس با گل‌محمدی ابراز تمایل کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط دوباره به پرسپولیس برگردد. البته اول باید دید تکلیف آل‌کثیر و سپاهان چه می‌شود.


 گل محمدی: مفت‌خور کسانی هستند که پول مردم را دزدیدند و رفتند کانادا

۱۴۰۲/۶/۱

سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران: چند وقت پیش ه یکی از این رسانه‌ها در مورد فوتبالیست‌ها و باشگاه پرسپولیس و استقلال، کلماتی مثل مفت‌خور استفاده کرد. آن‌ها آدرس اشتباه می‌دهند. فوتبالیست و ورزشکاران نان حلال می‌خورند…

اجازه ندهید در مورد فوتبالیست‌ها اینطور بی ادبانه صحبت کنند. این حق فوتبالیست‌ها نیست. ما مفت‌خور نیستیم، مفت‌خور کسی است که از منابع و ثروت مردم دزدیدند و در کانادا و آمریکا زندگی می‌کنند./اطلاعات آنلاین


 معافیت سربازیِ سرلک تمدید شد

۱۴۰۲/۶/۱

میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس اول شهریور باید به خدمت سربازی می‌رفت اما امروز نظام وظیفه با درخواست پرسپولیس، معافیتش را یک ماه دیگر تمدید کرده.

سرلک ۲۸ ساله که مدارک خود را برای دریافت روادید سفر به بلغارستان همراه تیم‌ملی ارائه کرده و در صورت دعوت به تیم‌ملی، تا پایان ۳۰ سالگی مشکلی برای بازی در پرسپولیس نخواهد داشت.


بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن بی‌تماشاگر شد

۱۴۰۲/۶/۱

دومین بازیِ خانگیِ این فصل پرسپولیس که فردا با ذوب‌آهن برگزار می‌شود مثل هفتۀ اول بی‌تماشاگر شد.‌

دلیل این موضوع تعمیرات ورزشگاه آزادی اعلام شده و پرسپولیس نیز در اعتراض گفته: شرایط بازی‌ها عادلانه و برابر نیست./فارس


حساب باشگاه پرسپولیس بسته‌ شد

۱۴۰۲/۵/۳۱

«خبیری» عضو هیئت مدیره پرسپولیس: ما مشکل منابع مالی نداریم، پول در حساب‌مان هست و هیچ وقت هم دست‌مان را دراز نمی‌کنیم و بگوییم به ما کمک کنند، ولی حساب‌مان بسته است.


 

فیفا شکایت پانادیچ از پرسپولیس را رد کرد

۱۴۰۰/۲/۷

ایگور پانادیچ، مربی سابق پرسپولیس در ماه‌های گذشته با ارسال شکایتی به فیفا خواستار دریافت پاداش خود بابت صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا شده بود که این شکایت روز گذشته (دوشنبه) از سوی فیفا رد شد.


باشگاه پرسپولیس: تیم ما را قرنطینه نکنید!

۱۴۰۰/۲/۷

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت و ارائه توضیح درباره وضعیت قرنطینه بازیکنان این تیم در هند، خواست پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت قرنطینه نشوند.


پرسپولیس ۰ – سایپا ۰

۱۳۹۹/۳/۱۶

تیم پرسپولیس در روزی که یک پنالتی هم به سایپا داد، به تساوی بدون گل در یک مسابقه دوستانه رضایت داد.


پرسپولیس به مصاف سایپا می‌رود

۱۳۹۹/۳/۱۵

طبق هماهنگی های به عمل آمده بین کادر فنی تیم‌های پرسپولیس و سایپا قرار است این ۲ تیم از ساعت ۱۸ فردا به مصاف هم بروند که البته تاکنون محل برگزاری این بازی اعلام نشده است.


همچنین بخوانید:

شوک به پرسپولیس/ بیرانوند چهارشنبه در بلژیک ۱۳۹۹/۳/۱۵


پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و پنجم آسیا

۱۳۹۹/۳/۶

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۶ خرداد) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست ایران و پنجم آسیا قرار دارد. از سوی دیگر صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان با ۱۵۷۳ امتیاز در جایگاه ۱۴۱ جهان ایستاده است./باشگاه خبرنگاران


بازگشت پرسپولیسی‌ها به زمین چمن پس از ۷۰ روز

۱۳۹۹/۳/۲

پس از ٧٠ روز تعطیلی تمرینات پرسپولیس، بازیکنان این تیم از عصر فردا (شنبه) در تمرین گروهی شرکت می‌کنند./ایسنا


جزئیات قرارداد جدید پرسپولیس با کارگزار / پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تا ۳۰ خرداد

۱۳۹۹/۲/۲۲

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز سه ساله خواهد بود و براساس توافق صورت گرفته کارگزار باشگاه موظف شد تا روز ۳ خرداد سالجاری مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

براساس توافق صورت گرفته قرار است اولین بخش از این توافق روز شنبه پیش رو به مبلغ ۷ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.


بدهی عجیب ۶ هزار و ۴٠٠ دلاری پرسپولیس!

۱۳۹۹/۲/۲۰

بحران مالی در پرسپولیس شرایط این باشگاه را بحرانی‌تر از همیشه کرده است.

شرایطی که مدیران وقت پرسپولیس را مجبور کرده برای تأمین هزینه‌های یکی از سفرهای تیم، مبلغی را از آژانس ارائه دهنده خدمات هواپیمایی قرض بگیرند.

یعنی باشگاه عملا نه تنها هزینه هتل و پرواز را پرداخت نکرده بود، بلکه در اقدامی جالب برای هزینه‌های جاری خود نیز از مدیر آژانس تقاضای پولی به عنوان قرض می‌کند.

در ادامه مدیر این آژانس هم ۶۴٠٠ دلار به نماینده باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کند، پرداختی که تا به امروز تسویه نشده است.


قرارداد جدید پرسپولیس با کارگزار امضا می شود/ وزیر ورزش ناظر ویژه

۱۳۹۹/۲/۱۷

قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود قرار است روز شنبه در وزارت ورزش و جوانان امضا شود.


واکنش علی پروین به خبر عدم حضورش در هیات مدیره پرسپولیس

۱۳۹۹/۲/۱۳

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس:

من هیچ گفت گویی در خصوص آمدن یا نیامدن به هیأت مدیره پرسپولیس نکرده‌ام که بخواهم آن را تکذیب کنم.

گفتنی است در روزهای گذشته خبرهایی از عضویت علی پروین و محمد دادکان در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس منتشر شد./ مهر


پرسپولیس همچنان برترین تیم ایران و پنجم آسیا

۱۳۹۹/۲/۹

براساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت FootballDatabase اعلام شده است تیم پرسپولیس در جایگاه نخست ایران و پنجم آسیا قرار دارد.

استقلال تهران در رتبه دوم ایران و سیزدهم آسیا و سپاهان اصفهان در جایگاه سوم کشورمان و بیستم آسیا جای گرفته اند.


کمیته استیناف رای به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان داد

۱۳۹۹/۲/۸

با اعلام مهدی دادرس رای کمیته استیناف درباره بازی سپاهان و پرسپولیس اعلام و پرسپولیس سه بر صفر برنده شد


توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد معاوضه یک بازیکن به جای پول یحیی گل محمدی

۱۳۹۹/۲/۳

باشگاه پرسپولیس: در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس به باشگاه شهر خودرو پیشنهاد داده است تا در ازای مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی، یکی از بازیکنان خود (سیامک نعمتی) را برای پیوستن به آن تیم، آزاد کند، اعلام می‌شود چنین شایعه‌ای به هیچ‌وجه صحت ندارد. چنین مذاکره‌ای هیچ‌گاه اتفاق نیفتاده است و برنامه‌ای هم برای آن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.


استوکس ۲۰ هزار دلار از پرسپولیس مطالبه کرد!

۱۳۹۹/۲/۱

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس:

استوکس در جواب نامه باشگاه پرسپولیس ۲۰ هزار دلار دیگر را از باشگاه بابت مطالباتش درخواست کرده است.

ما پاسخ این نامه را طبق روال حقوقی ارسال خواهیم کرد و پروسه پیگیری قراردادی و حقوقی در ارتباط با تعیین وضعیت این بازیکن نیز از سوی باشگاه پیگیری خواهد شد.


سرپرست باشگاه پرسپولیس: خبر استعفای من شایعه بود

۱۳۹۹/۱/۲۳

رسول‌پناه:

خبر استعفای من شایعه بود و ما با قدرت کارمان را می‌کنیم.

حاشیه‌ها برای جلوگیری از کار کردن ماست و هر روز با هدف تحت فشار قرار دادن برایمان حاشیه جدیدی درست می‌کند.

به هرشکلی که بخواهند برای ادامه لیگ برنامه‌ریزی کنند ما حاضر به بازی هستیم.


کمک یک میلیاردی کاپیتان پرسپولیس به انزلی در مبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۱/۲۱

بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس به همشهریان خود در مبارزه با ویروس کرونا کمک قابل توجهی اهدا کرد/ایلنا


٢٢ میلیارد برای سرمربی پرسپولیس!

۱۳۹۹/۱/۱۵

اشتباهات عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث شده این باشگاه در طول یک فصل حدود ٢٢میلیارد بابت سرمربی خود بپردازد.


دروازه‌بان پرسپولیس نامزد بهترین آسیایی تاریخ جام جهانی شد

۱۳۹۹/۱/۱۳

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر بود، نامزد بهترین آسیایی تاریخ این مسابقات شد.

در کنار او، سامی الجابر از عربستان، تیم کیهیل از استرالیا، پارک جی سونگ از کره جنوبی و کیسوکه هوندا از ژاپن حضور دارند./مهر


با استعفای نبی موافقت شد

۱۳۹۹/۱/۱۲

اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای مهدی محمد نبی موافقت کردند و او با پایان ماموریت خود، رسما از پرسپولیس جدا شد.

محمد نبی بعنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جایگزین ابراهیم شکوری شده است.


مهدی محمدنبی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کنار رفت

۱۳۹۹/۱/۱۰

نبی که یکی از اعضای فعال هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود تشخیص داد در این مقطع راهی فدراسیون فوتبال شود و مسئولیت دبیری را بپذیرد. به دنبال این اتفاق وی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کنار رفت. /مهر


باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد تصمیمی برای شکایت از برانکو ندارد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۷


با اعلام AFC؛ بازی برگشت پرسپولیس و التعاون در زمان دیگر برگزار می‌شود/فارس

۱۳۹۸/۱۲/۲۶


تمرین پرسپولیس دوباره تعطیل شد؛ آن هم برای مدتی نامعلوم

۱۳۹۸/۱۲/۲۳

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات این تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد./سایت باشگاه پرسپولیس


رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۱

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا زمان تعیین وضعیت مدیر عامل این باشگاه، مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد./باشگاه خبرنگاران


بیانیه تند هیات مدیره پرسپولیس علیه انصاری‌فرد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

در بخشی از این بیانیه آمده است:

در هیئت مدیره همه باشگاه‌ها و شرکت‌ها بحث‌های چالشی وجود دارد که لازمه ارتقای کیفی و بالا بردن سطح بهره‌وری است و محلی برای بیان نظرات و اقناع دیگران. همانطور که مذاکرات انتصاب و تفویض اختیار در جلسه صورت می‌پذیرد در صورت بروز مشکل یا تمایل به استعفا باز هم باید در جلسات داخلی مطرح و به نتیجه گیری منتج شود.

جناب آقای انصاری فرد برخی از فرصت‌های تبلیغی و درآمدزایی با قول و قرار شفاهی واگذار شد و وقتی صحبت از قرارداد پیش آمد و شرایط غیرقابل قبولی در آن وجود داشت که اصلاً قابل پذیرش نبود از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردید و در نتیجه در حوزه اقتصادی باشگاه کسب و جذب درآمدهای پایدار را به زیان‌های انباشته تبدیل نمودید./مهر


انصاری‌ فرد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل اختلاف با هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

انصاری‌فرد دلیل این موضوع را اختلاف با هیئت مدیره و حمایت‌های وزیر ورزش از این افراد و قطع ارتباط وزیر با خودش اعلام کرد و گفت که از سوی اعضای هیئت مدیره به او توهین‌هایی شده و با این شرایط دیگر نمی‌تواند به کارش در این باشگاه ادامه دهد.


باشگاه پرسپولیس با حکم FIFA به پرداخت ۲۰۵ (۱۰۰+۱۰۵) هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ محکوم شد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۲۰۵ هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ محکوم شد

باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۲۰۵ هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ محکوم شد


رأی FIFA درخصوص پرونده پرسپولیس و برانکو صادر شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۶

رأی FIFA درخصوص پرونده پرسپولیس و برانکو

رأی FIFA درخصوص پرونده پرسپولیس و برانکو


با اعلام باشگاه پرسپولیس؛ کریم باقری رسما دستیار اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران شد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۳


استوکس در لندن بازداشت شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس که بیش از ۱۰ روز است از حضور در تمرینات سرخپوشان خودداری کرده در فرودگاه لندن بازداشت شد./ ایرنا


حکم فیفا علیه باشگاه پرسپولیس صادر شد

۱۳۹۸/۱۲/۸

باشگاه پرسپولیس با رای کمیته حل اختلاف فیفا به پرداخت ۴۷۵هزار یورو به بودیمیر مهاجم کروات و سابق خود محکوم شد./مهر


کالدرون از پرسپولیس شکایت کرد

۱۳۹۸/۱۲/۸

سرمربی پیشین آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرد./ایسنا


پرسپولیس ۳- شهرخودرو ۱

۱۳۹۸/۱۲/۸


با اعلام باشگاه التعاون دیدار پرسپولیس و این تیم در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا و موافقت afc به تعویق افتاد.

۱۳۹۸/۱۲/۷


بازی آسیایی استقلال و پرسپولیس در یک زمین مشترک

۱۳۹۸/۱۲/۷

کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس ایران برای بازی در ورزشگاه زعبیل امارات موافقت کرد.


پرواز پرسپولیس‌ به دوبی لغو شد

۱۳۹۸/۱۲/۶

با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اعزام تیمشان به دوبی، بلیت تهیه کرده بودند، اما این پرواز لغو شد./ایسنا


سلطانی‌فر: پرسپولیس و استقلال در نیمه اول سال ۹۹ واگذار می‌شوند

۱۳۹۸/۱۲/۶

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان وعده داد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست سال ۱۳۹۹، به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.


برگزاری دیدار پرسپولیس و التعاون در ورزشگاه الوصل دبی

۱۳۹۸/۱۲/۵

بنا بر اعلام «امیرعلی حسینی» مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس تاییدیه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره برگزاری دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان امروز واصل شد.


کویت از میزبانی پرسپولیس – التعاون انصراف داد

۱۳۹۸/۱۲/۵

کویت به خاطر ویروس کرونا حاضر نشد که میزبانی دیدار پرسپولیس و النصر عربستان را قبول کند.

قرار بود که کشور کویت میزبان دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.


پرسپولیس در آستانه محرومیت یا سقوط به دسته پایین

۱۳۹۸/۱۲/۵

سرپرست دبیرکلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد باشگاه‌های بدهکار ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی خود فرصت دارند

ملوان بندرانزلی – امید گناوه – پاس همدان – داماش گیلانیان – پارس جنوبی جم – سردار بوکان – شهدا بابلسر – پرسپولیس – ایرانجوان بوشهر – شهرداری تبریز – صنعت نفت آبادان – بعثت کرمانشاه – سپیدرود رشت – خونه به خونه بابل – شهرداری اردبیل – نساجی مازندران – استقلال اهواز/ مهر


بخوانید: بازی پرسپولیس سپاهان / نتیجه و رای بازی / حواشی

۱۳۹۸/۱۲/۵


پرسپولیس ۲ – الشارجه ۲

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

گزارش بازی پرسپولیس شارجه

گزارش بازی پرسپولیس شارجه


با اعلام AFC: مهاجم الدحیل مقابل پرسپولیس محروم نبود

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

کنفدراسیون فوتبال اسیا در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس تاکید کرد کارت زردهای مرحله حذفی به فصل بعد انتقال پیدا نمی‌کند و فقط کارت قرمز به فصلی دیگر منتقل می‌شود.

همچنین باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعتراض خود به ۲ اشتباه داور در دیدار با الدحیل را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام داشت.


الشارجه تماشای بازی با پرسپولیس را رایگان کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

بلیت‌های رایگان بازی الشارجه و پرسپولیس ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه در ورزشگاه قابل دریافت خواهد بود.

تیم الشارجه ساعت ۱۹:۵ دقیقه سه‌شنبه هفته جاری در بازی هفته دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم پرسپولیس است./ تسنیم


طلب ۶۱۵ هزار و ۸۷۲ یورویی برانکو از پرسپولیس

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

برانکو ایوانکویچ در فصل ۹۸-۹۷ قراردادی به مبلغ ۸۰۰ هزار یورو با پرسپولیسی‌ها منعقد کرد که از این مبلغ طی یک فصل همکاری ۵۲۴ هزار و ۱۲۸ یورو دریافت کرد.

او هم‌چنین به خاطر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و همین طور جام حذفی ۳۴۰ هزار یورو نیز به اصل قرارداد ۸۰۰ هزار یورویی‌اش اضافه شد. با جمیع پرداختی‌ها، برانکو ۶۱۵ هزار و ۸۷۲ یورو از پرسپولیسی‌ها طلب دارد.


کُری‌خوانی بازیکن الشارجه در آستانه دیدار با پرسپولیس

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

«سالم سلطان» بازیکن تیم الشارجه: از تماشاگران الشارجه به خاطر باخت به التعاون عذرخواهی می‌کنم. قول می‌دهم که نتیجه را در بازی با پرسپولیس تغییر بدهیم و آن‌را جبران کنیم. الشارجه در بازی با پرسپولیس متفاوت خواهد بود.


اعتراض پرسپولیس به بازیکن دو اخطاره تیم الدحیل

۱۳۹۸/۱۱/۲۵

باشگاه پرسپولیس با توجه به دو کارته بودن معز علی مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال اسیا ارسال کرد.


استوکس به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید

۱۳۹۸/۱۱/۲۵

سرخپوشان پایتخت که در بازی قبل لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر شکست خوردند امیدوار هستند با بازی هجومی بتوانند مقابل الشارجه به برتری برسند.

یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا در این بازی با ترکیب ۲-۴- ۴ به میدان بروند و به همین دلیل حضور علیپور و استوکس در ترکیب اصلی پرسپولیس قطعی است.

گل‌ محمدی از عملکرد اوساگونا رضایت کافی را ندارد و به همین دلیل برای اولین بار استوکس در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی خواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران


پرسپولیس ششم و استقلال نهم آسیا

۱۳۹۸/۱۱/۲۴

براساس جدیدترین رده‌بندی باشگاه‌های آسیا که از سوی سایت footy rankings اعلام شده است، پرسپولیس در جایگاه ششم و استقلال در جایگاه نهم قرار دارند./باشگاه خبرنگاران


باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۴

باشگاه پرسپولیس با ارسال ویدیوی دو اشتباه تاثیرگذار داور دیدار با الدحیل مراتب اعتراض رسمی خود به کنفدراسیون فوتبال اسیا را اعلام‌خواهد داشت.


یحیی گل محمدی: شروع بدی در آسیا داشتیم / الدحیل فقط سه موقعیت گل داشت

۱۳۹۸/۱۱/۲۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: الدحیل فقط سه موقعیت داشت که توانست دو گل به ثمر برساند. ما همه مهره‌های هجومی تیم را وارد زمین کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم چون حریف بسیار بسته بازی کرد.


الدحیل ۲ – پرسپولیس صفر

۱۳۹۸/۱۱/۲۲


باشگاه استقلال: گل دوم پرسپولیس آفساید بود

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای به قضاوت تیم داوری شهرآورد ۹۲ که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید واکنش نشان داد و تاکید کرد که گل دوم سرخپوشان تهرانی در شهرآورد در وضعیت آفساید به ثمر رسیده است./ایرنا


علیرضا بیرانوند در برنامه امشب «دورهمی» است.

۱۳۹۸/۱۱/۱۸

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه امشب «دورهمی» است.


پرسپولیس – الدحیل قطر

۱۳۹۸/۱۱/۱۸

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با الدحیل قطر در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب (شنبه) راهی دوحه خواهد شد.


زمان بازی پرسپولیس و الدحیل اعلام شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۸

باشگاه الدحیل قطر اعلام کرد دیدار این تیم مقابل پرسپولیس ایران از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۸:۴۵ روز ۲۲ بهمن در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه برگزار خواهد شد./ صدا و سیما


کنایه عضو هیات مدیره استقلال به پرسپولیسی‌ ها

۱۳۹۸/۱۱/۱۷

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید با وجود ناراحتی آن‌ها از تساوی در لحظات پایانی، پرسپولیسی‌ها از این موضوع خوشحال هستند.


پرسپولیس ۲ – استقلال ۲

۱۳۹۸/۱۱/۱۷


شایعه دوپینگ بازیکن پرسپولیس تکذیب شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۷

یک منبع آگاه در رابطه با مثبت بودن دوپینگ یکی از بازیکنان پرسپولیس در شب قبل از بازی مدعی شد: این خبر را یک فرد برای ایجاد حاشیه برای خبرنگاران ارسال کرده است و برخی قبول نکردند آن را منتشر کنند و عده ای هم برای حاشیه سازی این مطلب را منتشر کردند و این مطلب از پایه و اساس کذب است.


واکنش باشگاه پرسپولیس به افشای قرارداد بازیکنان

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

باشگاه پرسپولیس:

باشگاه پرسپولیس متاسف است عده‌ای که به مبالغ قراردادها و پرداختی‌های فصل گذشته دسترسی داشته‌اند با انتشار میزان پرداختی فصل گذشته و طرح ادعاهای غلط مبنی بر تسویه صد در صدی در آستانه دربی به حواشی دامن زده و موجب رنجش بازیکنان تیم شده‌اند و دیشب نیز در اقدامی فرافکنانه با دادن اطلاعات جدید به همان رسانه اقدام‌ به انتشار مبالغ قرارداد و پرداختی‌ها کرده‌ اما نگفته‌اند سرخ‌ها چه میزان طلب دارند. /خبرورزشی


افشای ریز مبالغ قرارداد پرسپولیسی‌ها

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

با وجود اعتراض بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی این تیم و همچنین میزان دریافتی‌شان از فصل گذشته، بررسی اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد بازیکنان این تیم مبلغ قراردادشان در فصل گذشته را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و مبالغی هم به عنوان آپشن به آن‌ها پرداخت شده است.

افشای ریز مبالغ قرارداد پرسپولیسی‌ ها

افشای ریز مبالغ قرارداد پرسپولیسی‌ ها


مضروب شدن افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در بازی با نفت آبادان

۱۳۹۸/۱۱/۱۴


بلیط فروشی الکترونیکی شهرآورد پایتخت

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

با اعلام باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی؛ بلیط فروشی الکترونیکی دربی پایتخت از ساعت ۸ صبح فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد.


کامیابی‌ نیا، هافبک پرسپولیس:

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

دلخوریم؛ بگویند اصلا سه ماه پول نیست

وقتی پول ندارید چطور بازیکن خارجی می‌گیرید؟

از نظر البسه هم مشکلاتی داریم چون هر شش هفته یک‌بار به ما لباس می‌دهند


نفت آبادان صفر – پرسپولیس ۱

۱۳۹۸/۱۱/۱۲


توهین کنندگان به مردم آذربایجان دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌شرقی : ۴ نفر از هواداران منتسب به تیم پرسپولیس که اقدام به انتشار کلیپ توهین‌آمیز به مردم آذربایجان کرده بودند، دستگیر و به تبریز منتقل شدند./ ایرنا


سایت رسمی AFC ورزشگاه آزادی را میزبان دیدارهای برگشت پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ معرفی کرد./باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۸/۱۱/۱۰


قرارداد چهار میلیون یورویی بیرانوند و آنتورپ بلژیک امضا شد

۱۳۹۸/۱۱/۹

پس از توافق انجام‌شده میان باشگاه‌های پرسپولیس و آنتروپ، علیرضا بیرانوند قرارداد رسمی خود با باشگاه بلژیکی را امضا کرد تا این دروازه‌بان رسما در پایان فصل به آنتروپ بلژیک ملحق شود.

قرارداد بیرانوند و آنتروپ سه‌ساله خواهد بود و باشگاه پرسپولیس بابت این انتقال ٧٠٠ هزار دلار دریافت می‌کند


قرارداد آنتونی استوکس و پرسپولیس رسما در محل باشگاه امضا شد

۱۳۹۸/۱۱/۷

استوکس تاکید کرد دوست دارد در صورت امکان و موافقت شماره ۱۰ را بر تن کند و انصاری‌فرد با توجه به اخذ نظر کادرفنی و مدیر تیم در تماس با سازمان لیگ به وی اعلام داشت که این شماره متعلق به وی است.


پرسپولیس ۲ – تراکتور ۰

۱۳۹۸/۱۱/۶


بیرانوند به آنتورپ بلژیک پیوست

۱۳۹۸/۱۱/۶

قرارداد علیرضا بیرانوند با آنتورپ بلژیک در نشست مدیران باشگاه پرسپولیس که تا بامداد امروز طول کشید، نهایی شد و به صورت رسمی بین طرفین به امضا رسید

بیرانوند با پایان فصل تابستان سال آینده راهی تیم جدید خود می شود و قراردادی سه ساله با این تیم خواهد داشت؛ قسط اول این باشگاه بلژیکی هم به زودی به حساب پرسپولیس واریز می شود/جام‌جم


بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد

۱۳۹۸/۱۱/۵

علیرضا بیرانوند که از سوی دو تیم بلژیکی پیشنهاد رسمی و جدی داشت در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

بیرانوند به احتمال زیاد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شود و راهی اروپا خواهد شد.

باشگاه های بلژیکی خواهان بیرانوند حاضر بودند ۷۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه به او بدهند.


بیرانوند فصل بعد راهی بلژیک می شود

۱۳۹۸/۱۱/۵

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت :علیرضا بیرانوند توجه به توافق صورت گرفته تابستان امسال راهی بلژیک می‌شود اما باشگاه بخشی از مبلغ رضایت نامه را اکنون دریافت می کند.


پرسپولیس و استقلال در بین ۱۰ تیم برتر باشگاهی آسیا

۱۳۹۸/۱۱/۴

فاکس اسپورت رده‌بندی برترین تیمهای باشگاهی در فوتبال آسیا را منتشر کرد که در آن کاشیمای ژاپن در صدر قرار دارد.

در بین تیم های ایرانی پرسپولیس با ۸۵.۱۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد، استقلال با ۷۳.۶۴ امتیاز در رده دهم است.

ذوب آهن با ۶۷.۶۴ امتیاز در رده یازدهم ایستاده است/ ایسنا


توافق نهایی دروازه‌بان پرسپولیس با تیم خنت بلژیک

۱۳۹۸/۱۱/۴

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس به تیم خنت بلژیک یکی از تیم‌های مطرح لیگ فوتبال بلژیک پیوست./ ایرنا


پرسپولیس در تهران به میدان می‌رود

۱۳۹۸/۱۱/۴

در سفری که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مالزی داشت مشکل میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم حل شد و این تیم میزبان حریف خود خواهد بود./مهر


انصاری‌ فرد: نباید عقب‌نشینی کنیم / آبروی فیفا در خطر است!

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید فیفا اگر نتواند جلوی تصمیم AFC مبنی بر گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نگیرد، آبرویش در خطر خواهد بود.


۳۰ میلیارد تومان؛ هزینه مربیان استقلال و پرسپولیس در یکسال

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ نوزدهم باید رقمی حدود ۳۰ میلیارد تومان برای کادر فنی خود پرداخت کنند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: مقابل AFC می ایستیم ودر آسیا بازی نمی کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

انصاری فرد در واکنش به تصمیم سیاسی AFC گفت: اگر تصمیم AFC قطعی شود، صددرصد از بازی در کشور ثالث انصراف می‌دهیم

متعجبم که چرا AFC و فیفا در تضاد با شعارهای فوتبالی به مباحث سیاسی می پردازند و آنها را مطرح می کنند. ایران جزو امن ترین کشورهای غرب آسیاست. فیفا باید عاقلانه رفتار کند. عربستانی ها دارند هزینه می کنند. اعتبار فیفا در خطر است/ فارس


انصاری‌ فرد، مدیر عامل پرسپولیس:

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

تیم را از مسابقات خارج می‌کنیم.

اجازه نمی‌ دهیم به میزبانی ایران خدشه وارد کنند.

در خاورمیانه و غرب آسیا هیچ‌جا امن‌تر از ایران نیست


حسین ماهینی مدافع سابق تیم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، به‌عنوان سهمیه آزاد به تیم نساجی پیوست.

۱۳۹۸/۱۰/۲۶


فرشاد احمدزاده وینگر تیم فوتبال پرسپولیس رسما به فولاد خوزستان پیوست.

۱۳۹۸/۱۰/۲۳


ماهینی رضایتنامه گرفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

حسین ماهینی کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس امشب و پس از دیدار با محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه، در نهایت قرارداد خود را فسخ کرد.


یحیی گل‌ محمدی سرمربی جدید تیم پرسپولیس:

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

خیلی خوشحالم از این انتقال باید از خیلی‌ها تشکر کنم.

انشالله بتوانیم سال خوبی با کمک هواداران داشته باشیم. باید از پیشکسوتان پرسپولیس رخصت بگیرم.

هنوز اطلاعات خوب و دقیقی از بازیکنان خارجی تیم ندارم اما بازیکنان جدید با نظر من جذب شدند.

تا حد زیادی مذاکره با استوکس جلو رفته است./باشگاه خبرنگاران


انصاری فر: با آمدن گل محمدی، یک تیم کاملا پرسپولیسی خواهیم داشت.

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

یک مهاجم جذب کرده ایم و یک مهاجم دیگر را هم جذب خواهیم کرد.


گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد؛

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

باتوجه به توافقات انجام شده، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد و این خبر تا ساعاتی بعد اعلام می‌شود.


کریستین اوساگونا مهاجم ۲۹ ساله نیجریه‌ای، با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست

۱۳۹۸/۱۰/۲۳


یحیی گل محمدی در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

باشگاه پرسپولیس پس از جدایی گابریل کالدرون، در حال بررسی چند گزینه داخلی است.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم شهرخودرو پس از جدایی برانکو از پرسپولیس گزینه سرخپوشان بود و حتی ایرج عرب در زمان مدیریتش در این باشگاه به مشهد سفر کرد و با مدیران شهرخودرو به مذاکره نشست اما یحیی در نهایت با مخالفت مسوولان باشگاه در این تیم ماندنی شد و به پرسپولیس نیامد.

حالا امروز و پس از قطعی شدن خروج کالدرون از پرسپولیس، خبر می‌رسد که نماینده این باشگاه جلسه‌ای با گل محمدی و حمیداوی مالک باشگاه مشهدی در دفتر شهرخودرو در اتوبان کرج داشته‌اند تا درباره این موضوع گفت‌وگو کنند.

گفته می‌شود تا عصر امروز تکلیف این جلسه مشخص می‌شود و ظاهرا این انتقال ۵ میلیارد تومان برای پرسپولیس آب خواهد خورد.


بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت کالدرون و جذب بازیکن

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت کالدرون و نقل و انتقالات بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام کرد در این روزهای مهم و واپسین روزهای نقل و انتقالات می‌دانیم که هواداران عزیز پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر هستند تا باشگاه در خصوص مشخص شدن وضعیت کادرفنی و جذب بازیکنان اقداماتی انجام دهد و تصمیمات و اتفاقات را اعلام‌نماید اما به دلیل رعایت برخی از نکات از اعلام وضعیت کنونی درباره کادرفنی پرهیز می شود تا همه چیز با رعایت اصول ، تحت کنترل و طبق روال تعیین شده طی شود.

هواداران عزیز باشگاه پرسپولیس ایمان داشته باشند که تا ۴۸ ساعت آینده علاوه بر بیان همه اتفاقات به صورت کاملاً شفاف در خصوص تقویت پرسپولیس با جذب بازیکن اقدامات لازم انجام خواهد شد و در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در زمان باقیمانده اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر و به دلیل رعایت برخی مسائل از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص وضعیت آقای کالدرون و نقل و انتقالات معذور هستیم اما قطعا مدیرعامل باشگاه همه موارد را به صورت شفاف با هواداران مطرح خواهد کرد و اگر هر تصمیمی در وضعیت کادر فنی و‌ یا جذب بازیکن نهایی و قطعی شود فورا اطلاع رسانی خواهد شد.علاوه بر هواداران عزیز از اینکه دیروز و امروز به دلیل رعایت اصول و منافع پرسپولیس و نیاز به سکوت و پرهیز از فاش شدن مذاکرات با کالدرون پاسخگوی اهالی رسانه نبوده ایم پوزش می طلبیم.


پیروانی رفت، پول کالدرون واریز شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

اتفاقات شبانه پرسپولیس

وضعیت نیمکت پرسپولیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

در این میان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خواکین، دستیار اول گابریل کالدرون و اینیگو مربی بدنساز پرسپولیس که به تهران بازگشته بودند، با جمع کردن وسایل خود، ایران را به مقصد اسپانیا ترک کردند.

همزمان با این اتفاقات، افشین پیروانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به خاطر مصالح و آرامش تیم حاضر است از مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس کنار برود.

دیروز همچنین اعلام شد رسید واریز ۱۲۵ هزار دلار پول از صرافی قطر به باشگاه پرسپولیس داده شده و حالا با این شرایط باید دید کالدرون به ایران بازمی‌گردد یا اتفاق‌های دیگری در راه است. البته خبرهایی هم منتشر شد با این مضمون که در صورت نیامدن مرد آرژانتینی و قطع همکاری، افرادی چون علی دایی، علی کریمی، یحیی گل‌محمدی، مهدی تارتار و مهدی مهدوی‌کیا گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس هستند./ایران


کالدرون و پرسپولیسی‌ها به بن‌بست رسیدند/ مربی اسپانیایی سرخپوشان راهی فرودگاه شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

خواکین گیل آروندو امشب ( چهارشنبه) بعد از صحبت‌هایی که با نمایندگان باشگاه پرسپولیس در یکی از هتل‌های تهران داشت، در نهایت و با نظر کالدرون تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت. به این ترتیب همکاری او و اینیگو والنسیا با سرخپوشان خاتمه یافت/تسنیم


نامه سرمربی پرسپولیس به باشگاه رسید|قرارداد کالدرون در آستانه فسخ

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

وکیل سوییسی گابریل کالدرون اول ژانویه «۱۱ دی » با ارسال نامه‌ی رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال کالدرون عمل نکرده و از این رو این مربی می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

طبق برنامه قرار است پرسپولیسی‌ها روز پنج‌شنبه عازم قطر شوند تا اردویی ۱۲ روزه در دوحه داشته باشند. البته قرار بر این بود کالدرون در قطر به سایر پرسپولیسی محلق شود اما حالا که نامه‌ی تهدید فسخ او به باشگاه رسیده است به نظر می‌رسد اگر پرسپولیسی‌ها نتوانند تعهدات مالی خود در قبال او را اجرایی کنند و شروطش را بپذیرند، کالدرون به قطر نخواهد رفت.


تمرینات پرسپولیس به روز سه‌شنبه موکول شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح فردا دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد، تمرین سرخپوشان که قرار بود فردا، دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شود، به روز سه‌شنبه موکول شد.


کالدرون ایران را ترک کرد و از پرسپولیس رفت

۱۳۹۸/۱۰/۷

کالدرون تهدید کرده بود که از ایران میرود در صورتی که تا امروز ۳۰۰ هزار دلار دریافت نکرده باشه!


کالدرون: ادعای انصاری‌ فرد دروغ است

۱۳۹۸/۱۰/۶

حس می‌کنم باشگاه به من می‌گوید از پرسپولیس برو

دیگر به دنبال جذب بازیکن خارجی برای سرخ‌پوشان پایتخت نیستیم.


پرسپولیس ۱- نساجی ۰

۱۳۹۸/۱۰/۶


باقیمانده قسط اول کالدرون واریز شد

۱۳۹۸/۱۰/۵

انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد باقیمانده قسط اول کالدرون امروز (پنجشنبه) به حسابش بانکی‌اش در قطر واریز شد.

ما با عقد قرارداد و کمک حامیان مالی جدید و حمایت اسپانسر قبلی، دو سوم قسط اول قرارداد کالدرون را دادیم.


کالدرون هم ساز نارضایتی را کوک کرد

۱۳۹۸/۱۰/۳

کالدرون هم ساز نارضایتی را کوک کرد: از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم


سرمربی پرسپولیس:

۱۳۹۸/۱۰/۳

تا جمعه مشکلات حل نشود همه چیز را می‌گویم.

ما برای قهرمانی مهاجم خارجی سطح بالا می خواهیم.

دوست داشتم کی روش استنلی، دیاباته یا مهدی طارمی را داشته باشم.

وقتی در قطر بودم دیاباته را می شناختم و خواهان جذب او بودم./فارس


شهرداری ۰ – پرسپولیس ۲

۱۳۹۸/۱۰/۲


سرمربی پرسپولیس: بیرانوند گلر شماره یک من است

۱۳۹۸/۱۰/۲

کالدرون: بیرانوند گلر شماره یک ما و تیم ملی است

بیرانوند در بازی با نساجی هم بازی نمی کند تصمیم گرفتم او استراحت کند و با شروع تمرینات نیم فصل دوم به جمع ما ملحق شود

بیرانوند را مثل پسر خودم دوست دارم و او از ژانویه و شروع مجدد تمرینات با تمرکز و هدف بالا کنار ما خواهد بود/ فارس


کالدرون، بیرانوند را تا نیم فصل دوم خانه‌نشین کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲

کالدرون از افشین پیروانی خواست به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با شروع تمرینات در نیم فصل دوم، در  محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.


توضیح باشگاه پرسپولیس درباره خط خوردن بیرانوند از لیست ١٨نفره

۱۳۹۸/۱۰/۱

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: این خبر که آقای علیرضا بیرانوند در لیست هجده نفره قرار نگرفته صحت دارد اما اخباری منتشر شده مبنی بر این که بیرانوند درگیری شدیدی با آقای کالدرون داشته، هرگز چنین چیزی صحت ندارد


پارس جم صفر – پرسپولیس ۱


کارشناس قوه‌قضاییه، رییس‌ هیات مدیره پرسپولیس شد

۱۳۹۸/۹/۲۶

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کارشناس رسمی قوه قضاییه در امور پزشکی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه انتخاب و جانشین جعفر کاشانی از اسطوره‌های تاریخی این باشگاه شده است.


سایپا ۰ – پرسپولیس ۲

۱۳۹۸/۹/۲۳


بانک تجارت: وام پرسپولیس میلیاردی نبود، میلیاردی شد!

۱۳۹۸/۹/۲۱

بانک تجارت در پاسخ به محمدحسین دادگان درباره پیگیری مطالبات معوق این بانک از باشگاه پرسپولیس در سال ۱۳۸۳ تاکید کرد که اصل وام ۴۶۰ میلیون تومان و با بازپرداخت شش ماهه بوده که اکنون با احتساب سود و جریمه دیرکرد به دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.


پرسپولیس ۲ – گل گهر ۱

۱۳۹۸/۹/۱۹


کمک ۸۰ هزار دلاری بیرانوند برای پرداخت پول کالدرون

۱۳۹۸/۹/۱۹

دروازه‌بان تیم پرسپولیس:

اگر باشگاه برای تامین مطالبات مالی آقای کالدرون مشکل داشت و نتوانست آن را تامین کند من می توانم ۸۰ هزار دلار آن را به عنوان قرض در اختیار باشگاه قرار بدهم.


جدایی احتمالی علیپور از پرسپولیس

۱۳۹۸/۹/۱۵

میزان نوشت: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که امسال شدیدا تحت فشار بوده، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است و ممکن است نیم فصل از پرسپولیس جدا شود


ذوب آهن ۰ پرسپولیس ۳

۱۳۹۸/۹/۱۴


امیر جانی پور مدافع ۱۹ ساله و ملی پوش سیاه جامگان مشهد به پرسپولیس پیوست/جام‌جم

۱۳۹۸/۹/۱۲


شکایت برانکو در فیفا به پرسپولیس رسید

۱۳۹۸/۹/۱۰

فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرمربی سابق این تیم طی لایحه‌ای ادعا کرده مطالباتش پرداخت نشده است.

برانکو ایوانکوویچ ادعا کرده حدود ۷۰۰ هزار یورو بابت قرارداد خودش و ۳۰۰ هزار یورو نیز بابت قرارداد دستیارانش از پرسپولیس طلبکار است.


پرسپولیس ۱- صنعت نفت ۰

۱۳۹۸/۹/۵


شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام

۱۳۹۸/۸/۱۹

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:

آقای نکونام که از سرمایه های فوتبال ایران هستند متاسفانه برخلاف اظهار نظر و اتفاق نظر کارشناسان داوری مبنی بر تصمیم درست داور در اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس در دیدار با ماشین سازی و فولاد اعلام این دو پنالتی به نفع پرسپولیس را نادرست خوانده و در ادامه عنوان کردند که باید به یکسری چیزها شک کرد.

این ادعای ایشان اتهام و ابهام وارد کردن به ارکان فوتبال، جامعه داوری و باشگاه پرسپولیس است و باید پاسخگوی آن باشند./سایت باشگاه پرسپولیس


اولتیماتوم دوباره کالدرون به پرسپولیسی‌ها؛ پولم را بدهید

۱۳۹۸/۸/۱۷

درحالی که بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۰ – ۱۲ درصد دریافتی داشتند و کادرفنی هم پول کمی دریافت کرده، کالدرون، سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اولتیماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفنی اش پرداخت شود.

سرمربی پرسپولیس در جلسه با انصاری فرد به او گفت که باید هرچه زودتر مطالباتش پرداخت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، شرایط برای ادامه همکاری سخت خواهد شد


فولاد ۰- پرسپولیس ۱

۱۳۹۸/۸/۱۳


پرسپولیس ۰ – ماشین‌سازی ۰

۱۳۹۸/۸/۹


میزان جریمه بازیکن متخلف پرسپولیس مشخص شد

۱۳۹۸/۸/۸

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پس از بررسی مفاد پرونده و اظهارات صورت گرفته، فرشاد احمدزاده را به میزان ۱۵ درصد ارزش قرارداد، جریمه نقدی کرد.


بازی پرسپولیس و شاهین بوشهر

۱۳۹۸/۸/۳

شاهین ۰ پرسپولیس ۵؛ طلسم‌ آرژانتینی شکست


با اعلام «انصاری‌فرد» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کاپ سوپرجام در بازی با ماشین‌سازی به سرخپوشان اهدا خواهد شد./صدا و سیما

۱۳۹۸/۷/۲۹


زمان اهدای کاپ قهرمانی سوپر جام

۱۳۹۸/۷/۲۹

رئیس کمیته مسابقات:

پیش از این قرار بود در جریان بازی با نساجی این جام به تیم پرسپولیس اهداء شود اما کمیته مسابقات به احترام ماه محرم این کار را نکرد و بعد از ماه محرم و صفر برای اهدای جام به تیم پرسپولیس برنامه ریزی خواهد کرد./خبرورزشی


پرسپولیس ۲- پیکان ۱

۱۳۹۸/۷/۲۸


استقلال و پرسپولیس پولدار می‌شوند

۱۳۹۸/۷/۲۳

بعد از جلساتی که مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس با محمدجواد آذری‌جهرمی داشتند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این روز‌ها مشغول محاسبه بدهی سامانه هواداری به این ۲ باشگاه است تا مبالغ باقی مانده را به حساب ۲ باشگاه واریز کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قول داده ظرف چند روز آینده این مبلغ را از حساب این اسپانسر (سامانه هواداری) به باشگاه استقلال برساند.


علیرضا بیرانوند نامزد جایزه رویایی AFC شد

۱۳۹۸/۷/۲۰

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش جوایز سالیانه خود بخش رویایی ایجاد کرده است که در قسمت های مختلف توسعه و پیشگامی بخش‌های مرتبط با فوتبال آسیا را نشان می دهد.

حال گفته می‌شود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس به دلیل فعالیت‌های انسان دوستانه بعد از حادثه اخیر سیل، نامزد این جایزه شده است. این مراسم ۸ آبان در شهر کوآلالامپور مالزی برگزار می‌شود.


دادخواست برانکو در فیفا علیه پرسپولیس به جریان افتاد

۱۳۹۸/۷/۱۶

وکیل برانکو ایوانکوویچ ضمن تشریح جلسه‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که شکایت این سرمربی کُروات از پرسپولیس در فیفا پابرجاست و برگه‌ای برای توافق طرفین امضا نشده است.


رای CAS صادر شد؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

۱۳۹۸/۷/۱۵

دادگاه عالی ورزش (CAS) امروز بالاخره رای دیدار سوپر جام ایران میان استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

براساس رای صادر شده، تیم فوتبال پرسپولیس برنده دیدار سوپر جام است و جام باید به این باشگاه تحویل داده شود.

فصل پیش درحالی که تاریخ دربی برای سوپر جام مشخص شده بود، استقلالی‌ها اعلام کردند برای برگزاری این دیدار آمادگی ندارند./ ایسنا


مدیرعامل پرسپولیس با وکیل برانکو به توافق رسید و قرار شد طلب ۱ میلیون یورویی برانکو در چند قسط به این مربی پرداخت شود/ صدا و سیما

۱۳۹۸/۷/۱۵


کالدرون توبیخ و جریمه شد

۱۳۹۸/۷/۱۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصاحبه علیه وزارت ورزش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توبیخ و جریمه شد./ایرنا


بازی پرسپولیس و شهر خودرو

۱۳۹۸/۷/۱۲
بازی شهر خودرو ۱ – پرسپولیس ۰
ارسال قاسمی نژاد از روی نقطه کرنر، در نقطه کور خط دفاعی پرسپولیس با ضربه سر زیبای فرجی یک گل زیبا برای شهرخودرویی به دنبال داشت.
گل فرشاد فرجی در لحظات پایانی مسابقه سومین شکست فصل پرسپولیس را در ششمین دیدار آنها رقم زد. آنها به همه مدعیان جز استقلال تا به اینجا باخته‌اند.
دیدار تیم های شهرخودرو و پرسپولیس را یک ضربه سر در ثانیه های پایانی تعیین کرد. زمانی که فرجی کرنر قاسمی نژاد را در دقیقه ۳+۹۰ به گل برتری تیمش تبدیل کرد تا شهرخودرو ضمن دستیابی به اولین پیروزی تاریخ خود مقابل پرسپولیس به رده دوم صعود کند که البته با برد تراکتور آنها دوباره به رده سوم بازخواهند گشت. پرسپولیس هم با ۹ امتیاز از شش بازی در رتبه هفتم جدول قرار خواهد گرفت.


جریمه فرشاد احمدزاده

۱۳۹۸/۷/۸

براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال «فرشاد احمدزاده» با محرومیت سه جلسه‌ای جریمه شد.


پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی؛

۱۳۹۸/۷/۸

صعود سرخپوشان به مرحله بعدی جام حذفی با گل دقیقه ۱۰۱

ماشین سازی ۰ – پرسپولیس ۱

گل توسط وحید امیری دقیقه ۱۰۱


ترکیب پرسپولیس‌ برای دیدار برابر ماشین‌سازی مشخص شد

۱۳۹۸/۷/۸

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و جونیور براندائو به میدان می‌رود.


انصاری‌ فرد تجدید نظر در احکام انضباطی داربی را خواستار شد

۱۳۹۸/۷/۷

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس:

درخواست باشگاه پرسپولیس نسبت به تجدیدنظر خواهی در احکام انضباطی داربی به‌ویژه محرومیت شجاع خلیل‌زاده را به کمیته استیناف ارجاع خواهیم داد.


تغییر ساعت دیدار پرسپولیس و ماشین‌ سازی

۱۳۹۸/۷/۷

بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و پرسپولیس به جای ساعت ۱۵:۳۰ در ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۸ مهر آغاز می شود.


پایان طلسم ناکامی سپاهان مقابل پرسپولیس

۱۳۹۸/۷/۴

شاگردان امیر قلعه نویی با گل‌های دقایق پایانی خود توانستند پرسپولیس را بعد از چندین سال شکست دهند.

پرسپولیس ۰ – سپاهان ۲


مدیر برنامه برانکو بعد از بازی با پدیده به تهران بیاید

۱۳۹۸/۷/۲

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده است بعد از بازی با پدیده آماده مذاکره با مدیر برنامه‌هایش در تهران است.


استعفای کاشانی تکذیب شد

۱۳۹۸/۷/۱

در حالی که گفته می شد جعفر کاشانی از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده اما او در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تکذیب کرد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

۱۳۹۸/۶/۳۰

برای دربی سورپرایز ندارم.

می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم ولی باشگاه پول نداشت!

وقتی تیمی ۳ بار قهرمان شود به فرزند دیگر کمک کنند تا او هم قهرمان شود!

بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزانش برای پرسپولیس!


سید جلال حسینی داربی را از دست داد

۱۳۹۸/۶/۳۰

کاپتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند.


استقبال هواداران پرسپولیس از خرید بلیط دربی

۱۳۹۸/۶/۲۹

علی اصغر انتظار خیر مسئول پروژه گیت های الکترونیک و سامانه فروش بلیت ورزشگاه آزادی گفت: استقبال هواداران پرسپولیس از خرید بلیت دربی، بسیار زیاد بود و در حدود ‌۴هزاربلیت دیگر باقی مانده است.


حضور مدیرعامل پرسپولیس در منزل کودک فوت شده در استادیوم آزادی

۱۳۹۸/۶/۲۷

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در مراسم درگذشت زنده یاد عماد صفیاری که در استادیوم آزادی جان باخت به پدر و مادر این کودک تسلیت گفت.

بخوانید: آخرین اخبار و جزئیات مربوط به حادثه دلخراش مرگ یک کودک در ورزشگاه آزادی در اثر برق گرفتگی


کاپ قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس، در هفته هفتم و قبل از بازی با پیکان در ورزشگاه آزادی اهدا می‌شود.

۱۳۹۸/۶/۲۶


غایبان احتمالی و قطعی پرسپولیس در دربی ۹۰

۱۳۹۸/۶/۲۶

دربی ۹۰ : پرسپولیسی‌ها برای دیدار با استقلال محرومی ندارند، اما کمال کامیابی نیا مصدوم است و به این دیدار نخواهد رسید./ خبر ورزشی


پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت کودک ۸ سال

۱۳۹۸/۶/۲۶

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت کودک ۸ سال

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت کودک ۸ سال


نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

۱۳۹۸/۶/۲۵

برد خفیف سرخپوشان پیش از شهرآورد تهران

شوت از راه دور کنعانی‌ زادگان شاگردان کالدرون را به پیروزی رساند

پرسپولیس ۱ – ۰ صنعت نفت آبادان

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت

بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سیامک نعمتی، جونیور و علی علیپور


بیرانوند در تمرین پرسپولیس حاضر شد

۱۳۹۸/۶/۲۴

با وجود اینکه دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرده بود قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد اما عصر امروز (یک‌شنبه) در تمرین تیمش حضور یافت.


انصاری‌فرد: جام قهرمانی فردا به پرسپولیس اهدا می‌شود

۱۳۹۸/۶/۲۴

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: با هماهنگی رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ، سوپر جام فردا به تیم پرسپولیس اهداء خواهد شد تا جام دیگری به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه شود.


کالدرون:

۱۳۹۸/۶/۲۴

دوست دارم فوتبال قشنگ‌تری بازی کنیم

هواداران تراکتور سنگ می‌زدند و فحاشی می‌کردند

برای تصمیمی که کمیته انضباطی درباره بیرانوند گرفتند، احترام قائل هستم


تایید قرارداد ۸ میلیاردی بیرانوند با باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۸/۶/۲۲

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت ضمنی قرارداد ۸ میلیاردی علیرضا بیرانوند با این باشگاه را تایید کرد/ مهر


مدارک پرسپولیس به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارسال شد

۱۳۹۸/۶/۲۲

باشگاه پرسپولیس با پرداخت بخشی از بدهی خود و توافق با طلبکاران، مدارک لازم برای اخذ مجوز حرفه‌ای را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارسال کرد.


کالدرون سرمربی پرسپولیس در مراسم عزاداری امام حسین (ع)

۱۳۹۸/۶/۱۷

کالدرون سرمربی پرسپولیس در مراسم عزاداری امام حسین

کالدرون سرمربی پرسپولیس در مراسم عزاداری امام حسین (ع) / ایران ورزشی

حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس به عنوان سرمربی (آرشیو)

گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان سرمربی و جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس با نظر هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.

کالدرون در کنار همه موفقیت ها، شکست و نقطه و ناکامی نیز داشته و با توجه به عدم نتیجه خوب در تیم ملی بحرین، رئال بتیس، الوصل و قطر اسپورت کلاب دو سال بیکار بوده و اکنون هدایت پرسپولیس را پذیرفته است.

این سرمربی در سال ۲۰۱۲ نیز یکی از گزینه‌های اصلی سردار رویانیان برای هدایت سرخپوشان پایتخت بود و مذاکرات حضوری آقای رویانیان با کالدرون در ترکیه تا مرحله عقد قرارداد هم پیش رفت ولی در نهایت این همکاری حاصل نشد.

سوابق مربیگری گابریل کالدرون

گابریل کالدرون بعد از خداحافظی از بازی در زمین بازی در سال ۱۹۹۷ وارد دنیای مربیگری شد. وی برای اولین بار به عنوان مربی تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین منصوب شد و بعداز عملکرد قابل قبول موفق شد فعالیت رسمی خود را در عرصه مربیگیری با تیم لوزان اسپورت شروع کند. او پس از شروع مربیگری در لوزان اسپورت سوئیس و کان فرانسه، روی نیمکت عربستان نشست و نتایج خوبی گرفت.

او که سابقه حضور در تیم مطرحی چون الهلال را در کارنامه دارد، توانسته با این تیم قهرمان لیگ عربستان و جام حذفی این کشور شود. او همچنین توانسته با الاتحاد نیز قهرمانی در لیگ عربستان را تکرار کند و با این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۹ برسد. او تیم های دیگری همچون عربستان، عمان و بحرین در رده ملی و باشگاه هایی مانند بن یاس، الوصل را هدایت کرده است.

او در در آوریل ۲۰۰۷ به عنوان سرمربی تیم ملی عمان انتخاب شد. یک سال بعد، او در حالی که قراردادش با تیم ملی عمان را تمدید کرده بود به عنوان سرمربی جدید تیم الاتحاد عربستان معرفی شد. دوران طلایی مرد آرژانتینی در الاتحاد بود. جایی که او با قهرمانی در لیگ عربستان موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد را به دست آورد و بعدها به فینال آسیا برسد.

کالدرون فصل ۱۱-۲۰۱۰ را در الهلال آغاز کرد و پس از اخراج از این تیم، راهی امارات شد و هدایت بنی‌یاس را برعهده گرفت. کالدرون بنی‌یاس را برای اولین بار در تاریخ باشگاه به لیگ قهرمانان رساند و حتی از مرحله گروهی این مسابقات هم صعود کرد. گابریل با بنی‌یاس به فینال جام حذفی امارات هم رسید اما باز هم شکست خورد و در ۳۰می ۲۰۱۲ باشگاه را ترک کرد.

در کارنامه گابریل کالدرون برد و باخت‌های پرگلی ثبت شده است. او زمانی که در الوصل و الاتحاد بود، سابقه برد با ۶ گل را تجربه کرده و در الهلال و القطر هم شکست با ۷ و ۶ گل را لمس کرد. تیم‌های تحت هدایت کالدرون به جز تیم ملی عربستان، عمان و باشگاه القطر، همگی حداقل میانگین بیش از یک گل زده در هر مسابقه را ثبت کرده‌اند.
به نظر می رسد او که به سبک بازی تهاجمی علاقه زیادی دارد و معمولاً تیمهایش را به شکل هجومی آرایش میدهد. بسیاری کالدرون را مربی جدی و سختگیری می‌دانند که در لحظات حساس عصبانیتش را آشکار می‌کند، رابطه تنگاتنگی با دستیارانش دارد و در بازی‌های بزرگ که زیر فشار قرار می‌گیرد تمرکزش را از دست می‌دهد.


حکم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صادر شد

۱۳۹۸/۶/۱۷

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، حکم مدیر عاملی محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس صادر شد.

محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل جدید پرسپولیس

محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل جدید پرسپولیس


ارسال نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ

۱۳۹۸/۶/۱۶

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر، خواستار آن شد که این سازمان از نشان رسمی و ثبتی پرسپولیس، منقش به ستاره‌ای طلایی استفاده کند.


وزیر ورزش زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس را مشخص کرد

سلطانی فر:

با توجه به فراهم نبودن شرایط و تفاهم با مجلس و نهادهای نظارتی واگذاری استقلال و پرسپولیس حداکثر تا پایان سال انجام خواهد شد.

در کارگروهی با محوریت وزارت ورزش بررسی های کارشناسی برای تعیین مدل واگذاری نیز تا پایان شهریور ماه انجام خواهد گرفت/نود


درخواست پرسپولیس از صدا و سیما: به ما بگویید «پرسپولیس» یا «پرسپولیس ایران»

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به صدا و سیما خواستار به کارگیری عبارت «پرسپولیس» و «پرسپولیس ایران» برای بیان نام باشگاه شد.


مشخص شدن زمان دربی پایتخت

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، استقلال و پرسپولیس در روز یکشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۸:۴۵ در هفته چهارم مقابل یکدیگر قرار میگیرند/ صداوسیما


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسما استعفا کرد

وزیر ورزش و جوانان از اعلام استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد و تاکید کرد بزودی جانشین وی انتخاب و معرفی خواهد شد


سرمربی پرسپولیس هم به توپ‌های لیگ معترض شد

گابریل کالدرون: وقتی بازیکنان به توپ‌ها اعتراض می‌کنند پس حق با آن‌هاست.

مطمئنا بازیکنان نظرشان مهم‌تر است چون آن‌ها با توپ‌ها بازی می‌کنند.

امیدوارم مسئولان مشکل را حل کنند. یک توپ خوب در کیفیت بازی خیلی تاثیرگذار است.


برانکو ایوانکوویچ سرمربی فصل پیش پرسپولیس به عنوان بهترین سرمربی سال فوتبال ایران انتخاب شد


باشگاه پرسپولیس به عنوان برترین باشگاه هجدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد


داورزنی: هزینه ورزش ایران سالی ۱۵ میلیون دلار است/ استعفایی از عرب ندیده‌ام

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش:

استعفایی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشاهده نکرده‌ایم و درباره مسائل این باشگاه هیات مدیره آن تصمیم‌گیری می‌کند.

طبق روال هر سال، بانک مرکزی برای کمک به ورزش ارز نیمایی اختصاص می‌دهد و سالانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار هزینه ارزی باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و مجموعه ورزش کشور است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا