اطلاعات داروییدسته‌بندی نشدهسلامت

کپسول پرودایجست و آنچه باید درباره این دارو بدانید

[ad_1]

کپسول پرودایجست یکی از دارو های ملین برای درمان یبوست می باشد و شما تنها با تشخیص متخصص می توانید از این دارو استفاده کنید در غیر این صورت امکان دارد این دارو برای شما بسیار مضر باشد. در ادامه اطلاعاتی مفید در مورد این دارو به شما خواهیم داد تا بتوانید با این مورد بیش تر آشنا شده و عارضه های این دارو را بهتر بشناسید.

کپسول پرودایجست

اطلاعات دارویی کپسول پرودایجست

این دارو از سه سویه باکتری سودمند و مفید تشکیل شده است و این باکتری های مفید برای بدن شامل اسیدوفیلوس، بیفیدیوم و لانگوم می باشد و می تواند نشانه های مشکلاتی ماند اسهال و اسهال مسافرتی و همچنینی گاستروآنتریت را از بین ببرد و در افزایش مقاومت به بیماری های تنفسی در افراد نیز بسیار خوب می باشد و شما با استفاده از این دارو سود بسیار زیادی را دریافت خواهید کرد. در واقع این داو مکمل تغذیه ای می باشد و برای شما و اعضای خانواده تان نیز ممکن است تجویز گردد.

در واقع پروبیوتیک ها تاثیرات زیادی بر روی دستگاه گوارش دارند و باید بدانید که استفاده از مواد پروبیوتیکی می تواند با یبوست مبارزه کرده و مشکلاتی که در اثر ان ایجاد می شود را به راحتی از بین خواهد برد. باید بدانید که یبوست داشتن نه تنها مشکل شما نخواهد بود بلکه مشکل بسیاری از افراد در جهان می باشد و یک پنجم جمعیت در جهان دارای این بیماری می باشند و معمولا این افراد از دارو های زیادی برای درمان استفاده کرده اند ولی ساده ترین و بهترین دارو کپسول پرودایجست می باشد.

از دیگر فوایدی که این دارو با خود به همراه دارد می توان به درمان سندروم روده تحریک پذیر اشاره کرد. در واقع این بیماری گوارشی می تواند نشانه های شدیدی را با خود به همراه داشته باشد و زندگی فرد را به صورت کامل مختل می کند و استفاده از این دارو به مرور می تواند شما را از این بیماری دور نماید.

موارد استفاده از داروی پرودایجست

نحوه استفاده از این دارو

داروی پرودایجست را باید روزانه یک عدد استفاده کنید ولی ممکن است متخصص برای شما تجویز دیگری داشته باشد دو بهتر است از دستور متخصص در این زمینه پیروی نمایید. یادتان باشد که استفاده از دارو باید نیم ساعت قبل از غذا باشد و یک لیوان آب کامل برای خوردن این دارو لازم می باشد. این دارو را سعی کنید در فاصله دو ساعته با آنتی بیوتیک ها میل نمایید تا تداخلی برایتان ایجاد نشود.

هشدار های دارویی

استفاده از این دارو بسیار ساس می باشد از این رو در ادامه اطلاعاتی در این زمینه به شما خواهیم داد تا اطلاعاتی مفید کسب کنید.

  • این دارو را نباید در زمان بارداری و شیردهی مصرف کنید و بهتر است قبل از استفاده با متخصص مشورت کنید تا مشکلی برای شما و جنین تان ایجاد نشود.
  • این دارو را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • دارو باید دور از نور خورشید و در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد قرار دهید تا خراب نشود و همچنین دارو را از رطوبت دور نمایید.
  • استفاده از دارو در دوز های بیش از دوز های توصیه شده ممنوع می باشد.
  • این دارو تا کنون عارضه جانبی خاصی نداشته است و تنها در صورتی مشکل برایتان ایجاد می شود که دوز اشتباهی را مورد استفاده قرار دهید.

قرص پرودایجست

حال که با داروی پرودایجست آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعاتی دیگر در رابطه با داروی دسموپرسین و داروی آستمیزول نیز کسب کنید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده استفاده کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا