تیونینگسوپراسپرتفراریفراری F8کوپهگالرینوویتک

کیت بدنه پهن نوویتک برای فراری F8 تریبوتو

[ad_1]

فراری F8 تریبوتو در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۱۰ اسب بخار سود می‌برد و قادر است در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. واضح است که با خودرویی بسیار سریع روبرو هستیم؛ اما مدیران تیونر آلمانی نوویتک به این ارقام و همچنین به پهنای F8 تریبوتو راضی نیستند!

این شرکت روی محصول اسپورت فراری کار کرده تا سوپر اسپورتی سریع‌تر، قوی‌تر و پهن‌تر تحویل دهد. کیت بدنه N لارگو نوویتک شامل تغییراتی در سپرهای جلو و عقب، ورودی هوای جدید روی کاپوت و اسپویلر عقب برای داون فورس بیشتر است.

نوویتک برای سواری راحت‌تر از فنرهایی استفاده کرده که ارتفاع خودرو را در حالت استاندارد تا ۳۵ میلی‌متر کاهش داده‌اند. همچنین به‌منظور جلوگیری از برخورد بدنه را دست‌اندازها و سرعت گیرها می‌توان ارتفاع F8 تریبوتو را تا ۴۰ میلی‌متر افزایش داد. رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی ووسن NF10 نیز بر زیبایی بصری این خودرو افزوده‌اند.

نوویتک از نظر پرفورمنس روی پیشرانه ۸ سیلندر کار کرده و قدرت آن را به ۸۱۸ اسب بخار و گشتاور را به ۹۳۰ نیوتون متر رسانده است که بهبود قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. هم‌اکنون F8 تریبوتو نوویتک شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعتی دارد. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته استاندارد به چرخ های عقب می‌رسد.

نوویتک تنها ۱۵ دستگاه F8 تریبوتو N لارگو را برای بازارهای جهانی تدارک دیده است. فعلاً قیمت این کیت بدنه مشخص نشده اما قیمت خودرو از ۲۷۴ هزار دلار شروع می‌شود بنابراین انتظار می‌رود بهای نسخه تیون شده به‌طور قابل‌توجهی بیشتر باشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا