ب ام وب ام و X7تیونینگشاسی بلند

ب‌ام‌و X7 دالر با عملکردی مشابه محصولات M

[ad_1]

ب‌ام‌و معمولاً نسخه‌های پرفورمنس محصولات خود را ارائه می‌کند اما همه خودروهای این شرکت نمی‌توانند از نشان M استفاده کنند که شاخص‌ترین آن‌ها شاسی‌بلند پرچم‌دار X7 است. البته مدل استاندارد X7 M50i به‌هیچ‌وجه خودروی کندی نیست اما افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند به کمپانی دالر مراجعه کنند که X7 را تیون کرده است.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی ب‌ام‌و در حالت استاندارد قدرت ۵۲۳ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته اما دالر محصول خود را با قدرت ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۳۰ نیوتون متری معرفی کرده است. این خودرو که دارک شادو ادیشن نام گرفته در صورت استفاده از پکیج مرحله ۲ خروجی ۶۳۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری را ارائه خواهد کرد.

پرفورمنس بهتر خودرو با ظاهری با ابهت‌تر همراه شده است. دالر تریم کروم تیره را برای بدنه در نظر گرفته هرچند سیستم تعلیق بادی کم ارتفاع‌تر و رینگ‌های ۲۳ اینچی جدید نیز ظاهر X7 را ارتقا داده‌اند. سیستم اگزوز با چهار خروجی نیز رنگی مشابه رینگ‌ها داشته و از کنترل صدا برخوردار است. دکمه‌های روی فرمان می‌تواند صدای اگزوز را تغییر دهد.

دالر اشاره‌ای به پرفورمنس این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد نکرده اما قطعاً قدرت بیشتر به معنی شتاب بهتر در مقایسه با X7 M50i استاندارد خواهد بود. این تیونر همچنین در کابین نیز تغییرات ملایمی را اعمال کرده که یکی از آن‌ها سرعت شمار درجه‌بندی‌شده تا عدد ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است. تنها ۵۰۰ دستگاه از X7 دارک شادو ادیشن تولید خواهد شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا