اخبار تکنواخبار کوتاهاخبار گوشیدسته‌بندی نشدهگوشی موبایل

گوشی تکنو Spark 20 پرو پلاس رسما معرفی شد [+ مشخصات فنی]

[ad_1]

گوشی تکنو Spark 20 پرو پلاس با تراشه هلیو G99 Ultimate مدیاتک، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و قابلیت داینامیک آیلند رسما معرفی شد.

کمپانی Tecno از گوشی اسپارک 20C خود در ماه نوامبر رونمایی کرد و به دنبال آن گوشی‌های اسپارک 20 و اسپارک 20 پرو در ماه جاری به بازار عرضه شدند. اما به نظر می‌رسد که این سری هنو کامل نشده و تکنو در حال کار بر روی نسخه برتر این خانواده یعنی Tecno Spark 20 Pro+ است.

در حال حاضر این گوشی در وب‌سایت رسمی Tecno قرار گرفته و تمام مشخصات آن فاش شده است. با این حال هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تکنو Spark 20 پرو پلاس

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی خمیده با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد و در بالای آن یک سوراخ پانچ جهت قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه تعبیه شده است.

علاوه بر این، نمایشگر این گوشی از قابلیتی شبیه به جزیره پویا اپل (Dynamic Island) با نام پورت پویا (Dynamic Port) برخوردار است که مواردی مانند اعلان‌ها، اطلاعات تماس و وضعیت شارژ را نشان می‌دهد.

گوشی تکنو Spark 20 پرو پلاس

تکنو Spark 20 Pro+ در بخش سخت افزار به چیپست هلیو G99 Ultimate (به احتمال زیاد نسخه اورکلاک شده Helio G99) مجهز شده و از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه وجود دارد که یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک فلاش LED دوگانه را در خود جای داده است. متاسفانه جزئیات مربوط به سایر سنسورها هنوز اعلام نشده است.

تکنو Spark 20 Pro Plus از گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی دریافت می‌کند. نکته قابل توجه این است که نسخه پرو پلاس برخلاف سایر مدل‌های این سری، آخرین نسخه اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

گوشی تکنو Spark 20 پرو پلاس

اسپارک 20 پرو پلاس به زودی در چهار رنگ منحصر به فرد مشکی، آبی، طلایی و سبز (با پشتی چرم مصنوعی) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول در دست نیست اما احتمالا مقدار آن از دیگر اعضای این سری بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تکنو Spark 20 پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا