بلرسو گلدار زنانهبلوز گلدار زنانهپیراهن گلدار زنانهخواندنی هاراهنمای خریدلباس گلدار زنانه

۵ مدل لباس با پارچه های گلدار برای پاییز و بهار امسال

[ad_1]

لباس گلدار زنانه

بدون شک انتخاب پارچه های گلدار یکی از خوشایندترین روش ها برای استقبال از طرح ها و چاپ های زیبا در لباس است. پارچه های گلدار طرح هایی شاد و زنانه دارند و بسیار خوش پوش و راحت هستند. هر چند طرح گل و گیاه هیچوقت از مُد نمی افتد اما می خواهیم این مژده را به شما بدهیم که پارچه های گلدار این فصل به روز شده اند و در طیف های بسیار متنوع (از سایه های تیره گرفته تا رنگ های برجسته) و سبک های منحصر به فرد (مثل طرح های گل درشت، تک رنگ و حتی گل های ریز) وجود دارند.

 خوشبختانه، طرح ها و رنگ های پارچه های گلدار بسیار متنوع است. بنابراین در این مطلب می خواهیم شما را با چند مدل لباس گلدار و متناسب با سلیقه های مختلف آشنا کنیم.

با پوشیدن یک پیراهن گلدار ظاهر خود را چشمگیرتر نشان دهید

یکی از شیک ترین مدل های تاثیرگذار در این فصل، پوشیدن یک پیراهن تمام گلدار است. پس یکی از رنگ های برجسته یک پارچه پر نقش و نگار را انتخاب کنید. برای مناسبت های روز، رنگ های خنثی مثل خاکستری، آبی، سیاه، قهوه ای روشن یا صورتی ملایم انتخاب مناسب تری هستند. البته قد لباس هم مهم است، اگر می خواهید تیپ متفاوتی داشته باشید یک پیراهن گلدار میدی انتخاب کنید اما برای نمایی هیجان انگیزتر می توانید یک ماکسی بلند گلدار بپوشید.

چه لوازمی را با آن سِت کنید:

 بهتر است برای این مدل پیراهن ها از کمترین اکسسوری استفاده کنید تا لباس شما برجسته ترین عنصر باشد و به زیبایی بدرخشد. یک جفت صندل در رنگ های ملایم و گوشواره های ظریف آویز و یک عینک آفتابی مدل خلبانی شما را بسیار فریبنده تر خواهد کرد. همچنین وقتی یک پیراهن گلدار می پوشید با انتخاب یک کیف دستی مناسب مثل کیف حصیری، رافیا یا کیف های پارچه ای، سبک خود را هیجان انگیزتر کنید.

پیراهن گلدار زنانه

یک دامن گلدار زیبا بپوشید

دامن های گلدار یکی از ساده ترین روش ها برای طراحی یک سبک برجسته و جذاب هستند. آنها به راحتی جلب توجه می کنند و در عین حال بسیار برازنده و چشم نواز هستند. برای طول روز یک دامن میدی رنگارنگ انتخاب کنید و آن را با یک بلوز جلوباز دکمه دار یا یک کاردیگان بپوشید. شما به راحتی می توانید روی طرح های مختلف این دامن ها مانور بدهید. مثلا با الهام گرفتن از سبک رترو، یک کمر پهن برای دامن گلدارتان در نظر بگیرید و بدون نگرانی آن را با یک تاپ کوتاه بپوشید. کمر پهن لباس به خوبی بدن شما را می پوشاند.

چه لوازمی را با آن سِت کنید: 

پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند با هر مدل دامن گلدار، پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد. همچنین می توانید با توجه به مهمانی های مختلف عصر، مدل گوشواره های خود را عوض کنید. پوشیدن دامن های گلدار فرصت لذت بخشی است برای ترکیب طرح های مختلف با هم. اگر جسارت کافی دارید، می توانید یک تاپ یا کیف دستی طرحدار را با دامن گلدار خود ترکیب کنید.

دامن گلدار

یک جامپ سوییت گلدار بپوشید

جامپ سوییت های (لباس های سرهمی) دوست داشتنی واقعا همه کاره هستند. چون به راحتی می توان آنها را با مناسبت های روز یا شب هماهنگ کرد و بی نهایت  ترکیب زیبا از آنها ساخت. به علاوه آنها بسیار راحت و خوش پوش هستند. بنابراین یکی از ساده ترین روش ها برای استفاده از ترند پارچه های گلدار در بهار امسال، پوشیدن یک جامپ سوییت پاچه گشاد از پارچه ای با گل های ریز و الگوهای نامنظم است که قطعا در موقعیت های مختلف به کارتان می آید.

چه لوازمی را با آن سِت کنید:

 وقتی یک کیف شیک و کاربردی دارید دیگر نیازی به اکسسوری نخواهید داشت. اجازه دهید لباس گلدار شما هر چه بیشتر خودنمایی کند. سِت کردن آن با یک کت جین غیر رسمی و اسنیکرزهای سفید ترکیب فوق العاده جالبی می سازد. اما اگر گزینه های دیگری مد نظرتان است، ما هم در مورد انتخاب کفش مناسب با جامپ سوییت توصیه های بیشتری برایتان داریم.

یک جامپ سوییت گلدار بپوشید

یک بلوز گلدار بپوشید

یکی از رایج ترین روش ها برای استفاده از پارچه های گلدار، الهام گرفتن از مدل های قدیمی و لباس های دهه ۷۰ است. خوشبختانه یکی از بهترین مدل ها در آن دوره، بلوزهایی با گل های درشت و طرح های برجسته است. بهتر است بلوزهایی را انتخاب کنید که گل های روشن و جزئیاتی مثل کمربند یا دکمه های درشت داشته باشند.

چه لوازمی را با آن سِت کنید: 

این سبک بلوزها را با یک شلوار جین گشاد و فاق بلند بپوشید. تنها اکسسوری های مورد نیاز شما یک کیف توته برای قرار دادن وسایل ضروری، گردنبند مورد علاقه تان با یک آویز درشت و یک جفت صندل تخت است.

بلوز گلدار زنانه

جذابیت یک لباس شنای گلدار

انتخاب طرح های گلدار برای لباس شنا در کنار استخر فوق العاده جذاب می شود. اگر یک مایوی گلدار انتخاب می کنید بهترین روش برای متعادل کردن ظاهر خود، پوشیدن یک کاور آپ در رنگ های خنثی روی آن است. همچنین می توانید با انتخاب رنگ های متضاد، ظاهری برجسته تر بسازید یا یک رنگ خنثای زیبا مثل سفید یا قهوه ای روشن را برای کاور آپ خود انتخاب کنید.

چه لوازمی را با آن سِت کنید: 

یک کلاه حصیری، یک کیف دستی ساحلی توته و یک جفت صندل، تیپ شما را کامل می کند. به عنوان آخرین اکسسوری می توانید از یک عینک آفتابی شیشه گِرد هماهنگ با طرح های گلدار لباس شنای خود استفاده کنید.

لباس شنای گلدار زنانه

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا