دسته‌بندی نشدهراهنمای خرید

۶ دلیل مهم برای خرید سرور دست دوم یا استوک

[ad_1]

در این پست از مجله اینترنتی جیران قصد داریم به بررسی ۶ دلیل مهم برای خرید سرور دست دوم یا استوک بپردازیم.

یکی از چالش‌های بزرگی که اکثر شرکت‌ها با آن روبرو هستند، دانستن این است که چه دستگاه یا بخشی از فناوری را برای فعالیت‌های روزمره خود بخرند. مسئله این است که کسب و کارها می دانند که برای رقابت در بازار مدرن به آخرین فناوری ها نیاز دارند. به این ترتیب، آنها دائماً در جستجوی راه‌هایی هستند که نه تنها بهترین را به دست آورند، بلکه آن را در یک قیمت خوب و مقرون به صرفه به دست آورند.

این روزها تقریباً همه شرکت ها به سرور نیاز دارند. اما قسمت جالب ماجرا این است که سرورهای جدید معمولاً گران هستند. همچنین ممکن است خطر خرید یکی از محصولات با کیفیت پایین را داشته باشید. اینجاست که این سوال مطرح می شود که چگونه سرور مناسبی برای کسب و کار خود داشته باشید. در این مقاله، شش دلیل را با شما در میان می گذاریم که چرا باید یک سرور دست دوم یا استوک خریداری کنید.

کارایی و Performance

یکی از نقاط قوت فروش سرورهای کارکرده توسط فروشندگان و خرید سرور دست دوم از مصرف کنندگان ، عملکرد و کارایی آنها است. اکثر سرورهای بازسازی شده تقریباً مانند کاملاً جدید عمل می کنند و تشخیص تفاوت تقریباً دشوار است. در برخی موارد، آنها حتی سریعتر و بهینه تر از مدل های جدیدتر عمل می کنند. بسیاری از بخش‌های فناوری اطلاعات در شرکت‌ها این را می‌دانند، که توضیح می‌دهد که چرا آنها را هر از چند گاهی به رک‌های سرور خود اضافه می‌کنند. برخی از شرکت ها نیز بیش از ۱۰ سال به استفاده و استفاده مجدد از سرورهای خود ادامه می دهند. نکته اصلی این است که سرورها به طور کلی ارزش دست دوم فوق العاده ای دارند.

گارانتی

اکثر تولید کنندگان سرور یک بازه گارانتی مناسب برای محصولات خود قرار می دهند. بنابراین لازم نیست از ترس اینکه تحت پوشش گارانتی قرار نگیرید، در مورد تهیه  و خرید یک سرور دست دوم شک داشته باشید. به دلیل طول عمر کیفی سرورها، برخی از تولیدکنندگان حتی از سه تا پنج سال گارانتی محصولات خود چشم پوشی می کنند. در طول این مدت می توانید برای هر مشکلی که ممکن است داشته باشید با شرکتهای فروشنده تماس بگیرید. بنابراین حتی اگر یک سرور دست دوم خرید کنید، اگر محصول هنوز در گارانتی باشد، می توانید با کمک شرکت فروشنده آن را تعمیر و روبراه کنید.

قیمت

هزینه کردن یکی از چیزهایی است که بسیاری از شرکت ها سعی می کنند تا جایی که می توانند از آن اجتناب کنند. برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از افزایش تجهیزات، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به تجهیزات سرور دست دوم یا استفاده‌شده بسنده کنند. این درست است به خصوص اگر آنها بتوانند آن را با قیمت بسیار کمتری نسبت به جدید دریافت کنند. حتی زمانی که سرورهای جدید ممکن است نسبت به سرور جدید نسبت به سرورهای جدید مزیت نسبی داشته باشند، افت قیمت آنقدر فریبنده است که به سادگی از بین برود.

خرید یک سرور یوزد یا کارکرده می تواند تا ۵۰ درصد از هزینه ای را که برای خرید یک سرور جدید خرج می کنید صرفه جویی کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک سرور استوک تقریباً به اندازه سرور جدید کارآمد عمل می کند، اگر در برخی موارد حتی بهتر نباشد. بنابراین خرید یک سرور کارکرده یک موقعیت برد-برد برای شما است، زیرا هنوز هم می توانید پول کافی برای رسیدگی به سایر نیازهای فناوری اطلاعات خود کنار بگذارید.

به کاهش ضایعات کمک می کند

زباله های الکترونیکی یک مشکل بزرگ در جهان امروز است. گذشته از ضایعات فیزیکی آشکاری که ایجاد می کند، نمی توانید به خطرات بهداشتی ناگفته ای که برای افراد ایجاد می کند فکر نکنید. به همین دلیل، قوانین متعددی توسط نهادهای نظارتی وضع شده است تا دفع بی رویه زباله های الکترونیکی را به حداقل برساند.

این قوانین دارای دستورالعمل‌های پیش‌نویس خوبی هستند که اطمینان می‌دهند که چگونه وسایل الکترونیکی استفاده شده می‌توانند بازیافت شوند. بسیاری از شرکت های محبوب بازسازی الکترونیکی با بازسازی سرورها و مناسب ساختن آنها برای استفاده مجدد، به این دستورالعمل ها پایبند هستند. بنابراین هنگام خرید سرورهای بازسازی شده یا Refurbished ، نه تنها در هزینه صرفه جویی نمی کنید، بلکه به کاهش زباله های زمین که برای محیط زیست مضر است کمک می کنید.

نگهداری

زمانی که صحبت از نگهداری سرورها می شود، سن و عمر دستگاه معمولاً یک مزیت بزرگ است. گاهی اوقات، تامین قطعات یک سرور بازسازی شده یا استفاده شده آسان تر از یک سرور جدید برای یک خرده فروش تجهیزات سرور ی باشد.

هنگامی که یک مدل سرور خاص با افزایش سن به دلیل کارایی خود شهرت پیدا کرده باشد، قطعات بیشتر در دسترس قرار می گیرند. به همین دلیل، بسیاری از خرده‌فروشی های سرور تمایل دارند تا قطعات کافی را برای یک مدل خاص در انبار نگهداری کنند، اگر آن را محبوب و قابل اعتماد بدانند. به این ترتیب، نه تنها سرورهای دست دوم مرتبط باقی می مانند، بلکه می توان آنها را به راحتی نگهداری کرد.

بدون هزینه حمل و نقل

مزیت خرید سرور دست دوم این است که معمولا هزینه های حمل و نقل به عهده فروشنده می باشد. اکثر خرده فروشانی که محصولات سرور دست دوم را می فروشند هزینه حمل و نقل را برای تحویل دریافت نمی کنند. وقتی هزینه های بالای حمل تجهیزات سرور را در نظر می گیرید، ممکن است متوجه شوید که این کار چقدر می تواند سودمند باشد. کاهش قابل توجه قیمت به علاوه حمل و نقل رایگان، یک معامله شیرین و پرسود را ایجاد می کند که ممکن است در هیچ جای دیگری به دست نیاورید.

همین امروز سرور دست دوم خود را خرید کنید!

شما همین امروز می توانید سرور دست دوم خود را از سرور اچ پی خرید کنید. شما می توانید با بررسی کانفیگ های موجود در سایت، سرور مورد نیاز خود را انتخاب و خرید کنید. برای دریافت مشاوره قبل از خرید نیز می توانید با همکاران ما در سرور اچ پی تماس بگیرید. از مزایای کلیدی خرید از ما ، مهلت تست یک هفته ای و گارانتی 6 ماهه بی قید و شرط می باشد.  یک سرور یوزد یا کارکرده به شما این امکان را می دهد که در هزینه های خود صرفه جویی کنید تا در جای دیگری به خوبی از آن استفاده کنید. این واقعیت را در نظر نگیریم که یک سرور استفاده شده تقریباً اگر بهتر از سرور جدید نباشد، عملکرد خوبی دارد. خرید سرور کارکرده همیشه برای یک شرکت یا کسب و کار استارتاپی که سعی در صرفه جویی مالی دارد، خرید خوبی است.


بیشتر بخوانید: مفهوم کامل سرور و انواع آن


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا