آنلی بیتونامام صادقتونی کریسپدسته‌بندی نشدهزیگموند فرویدکارل گوستاو یونگکتاب سرزمین رویاهالیلا برایتمماشینمحمد ابن سیرینمنوچهر مطیعی تهرانی

🚗 تعبیر خواب ماشین از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

[ad_1]

تعبیر خواب ماشین 🚗

تعبیر دیدن ماشین در خواب نمادی از استعدادها و غرایزی است که برای خواب بیننده انگیزه ای جهت اقدام می شود. از نقطه نظر روانشناسی مشاهده ماشین در خواب نشان می‌دهد که خواب بیننده قصد دارد با استفاده از روش‌هایی به اهداف خود دست یابد. به تعبیری می‌توان گفت دیدن ماشین سمبلی از گرایش به امور مادی و دنیوی و رسیدن به مقاصد در زندگی است.

همه جزئیاتی که در خواب نظاره می‌کنید شامل نوع و مدل خودرو، صندلی که بر روی آن نشسته‌اید، میزان شتاب اتومبیل در حین حرکت و راهی که در حال عبور از آن هستید، تاثیر بسزایی در بیان مفاهیم رویا دارد. در حقیقت رویای ماشین علامتی از چگونگی و روش زندگی شما و آرزوهایتان است.

از جمله مفاهیمی که از دیدگاه روانشناسی برای دیدن خودرو در خواب بیان شده، نشان از رفتن به سفر، عواطف خوب و بد و تغییر در روش و چگونگی زندگی دارد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

تعبیر خواب ماشین

تعبیر خواب ماشین بر‌ اساس نظر معبر 👴

نکته: مفهوم واژه گردونه که در تفاسیر حضرت امام جعفر صادق (ع) و محمد ابن سیرین ذکر گردیده، به معنای چرخ، ارابه، گاری، کالسکه و هر چیزی است که همچون چرخ به شکل گرد بوده و به دور خود می‌چرخد.

از نظر محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین در خصوص دیدنی خودرو در خواب و رویا چنین نقل کرده است:

زمانی که کسی در خواب ببیند سوار بر گردون (ماشین) بوده و آن در حال حرکت بود، به منزله حرمت و عزتی است که او در بین خلایق دارد.

اگر در خواب دید پادشاه گردون (خودرو) به او هدیه کرد، بداند که به واسطه مرحمت و لطف پادشاه عزت یافته و به جاه و مقام می‌رسد.‌

از نظر امام جعفر صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ششمین امام مسلمین، مشاهده گردون (ماشین) را بر هشت قسم تعبیر کرده‌اند:

یکم:

برخورداری از شأن و منزلت اجتماعی

دوم:

قرار گرفتن در جایگاه رهبری و حاکمیت

سوم:

داشتن جاه، مقام، اعتبار و نفوذ

چهارم:

رسیدن به حشمت و دولت

پنجم:

داشتن صلابت و وقار

ششم:

وجودی شادمان، سرزنده و باصفا

هفتم:

بلندمرتبگی و والایی

هشتم:

سهولت در انجام امور

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی معتقد است چنانچه در واقعیت شما به عنوان یک راننده حرفه‌ای شناخته شده و بیشتر اوقات شما با خودرو و مسائل آن سپری می‌شود، اگر در خواب اتومبیل جیپ را مشاهده کنید رویای شما مفهوم خاصی ندارد ولی چنانچه غیر از این بوده و شغل و کار شما چیزی جدا از خودرو بوده و فقط به عنوان راننده از آن بهره می‌برید، دیدن رویای خودرو جیب در خواب به این معناست که شما فردی پرتحرک و فعال بوده و پایداری و اراده قوی شما بسیار بالا است.

مشاهده خودرو جیپ در خواب مفهوم خوبی دارد. مگر آنکه دچار خرابی و پنچری شده و قابلیت حرکت در آن نباشد. به طور کلی دیدن این خودرو در رویا به منزله مسیر ناهموار و پستی و بلندی زیادی است که با آن مواجه می‌شوید. از آنجا که خودتان نیز دارای شخصیتی پویا و پر جنب و جوش بوده و همت و تلاش زیادی به کار ،ساس رخوت و فرسودگی در شما راهی ندارد.

چنانچه اتومبیل جیپی که در رویا مشاهده کردید، دچار پنچری شده، قابلیت حرکت و استفاده نداشت و به طور کلی فرسوده بود، تعبیر به آن است که انرژی و انگیزه کافی برای پشت سر گذاشتن مسائل و این شرایط سخت را در اختیار ندارید و لازم است برای پیمودن آن تدابیر خاصی بیندیشید.

از نظر زیگموند فروید

از نظر زیگموند فروید تعبیر دیدن ماشین در خواب به منزله ظاهر و وجه‌ای است که خواب بیننده در مقابل جامعه و مردم از خود به نمایش گذاشته و ممکن است با خود واقعی و شخصیت درونی او فاصله داشته باشد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

اگر در خواب ببینید که شما مشغول راندن یک ماشین هستید، تعبیر به این معناست که شما از انرژی و انگیزه کافی جهت تلاش برای دستیابی به آرزوهای بلند پروازانه و طی کردن مراحل زندگی برخوردار هستید.

به جزئیات خوابتان توجه کنید که تا چه اندازه توانستید اتومبیل را به سهولت و یا با مشقت زیاد هدایت کرده و رانندگی کنید. در صورتی که هدایت و کنترل خودرو بر عهده شما بود، نشان دهنده نقش بسزا و تعیین کننده ای است که در طی کردن مراحل زندگی‌تان به عهده دارید. ولی اگر در آن خودرو به عنوان مسافر حضور داشتید، در حقیقت متاثر از دیگران خواهید بود.

دیدن ماشین در رویا سمبلی از رفتارها و گرایشاتی است که شما در جامعه و بین مردم با دیگران دارید. در عین حال طریقه رانندگی کردن و میزان شتاب در حین حرکت بیان می‌کند که تا چه اندازه نسبت به کردار، حضور اجتماعی و واکنش‌هایتان کنترل دارید.‌

خرید ماشین

اگر در خواب ببینید که اقدام به خرید ماشین می‌کنید، تعبیر نشان دهنده مسئولیت و وظایفی است که در قبال اتخاذ یک رویداد مهم و اساسی در زندگی عهده‌دار می‌شوید.

تصادف با ماشین

چنانچه در رویا شاهد برخورد و اصابت یک ماشین با خودتان بوده و یا اینکه از روی شما عبور می‌کند، تعبیر به آن است که احتمالاً نوع دیدگاه و اعتقاداتتان نسبت به روش و اصول زندگی و برنامه‌هایتان همخوانی نداشته و در نقطه مقابل هم قرار دارند. ممکن است این رویا اشاره به یک واقعه تلخ و تاثیرگذار یا خدشه‌دار شدن شخصیت و غرور شما دارد.‌

هنگامی که در رویا ببینید به وسیله خودرو با شخص دیگری تصادف کرده و از آنجا می‌گریزید، نشان می‌دهد که در واقعیت برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان آسیب و زیانی را به دیگری وارد می‌کنید.

دزدیدن ماشین

رویایی که در آن متوجه ربوده شدن ماشینتان شوید، بیانگر آن است که احتمالاً به دلایلی هویت و باورهای خودتان را زیر پا گذاشته و به فراموشی می‌سپارید.‌ این جریان احتمالاً متاثر از واقعه‌ای تلخ همچون از دست رفتن شغل و حرفه، پایان و ناکامی در یک رابطه رمانتیک و یا امثالهم بوده که اثر خاصی در شخصیت و ماهیت وجودی شما داشته است.

صندلی عقب خودرو

اگر در خواب نظاره کنید بر روی صندلی عقب ماشین نشسته‌اید تعبیر به آن است که در مورد قابلیت و توانمندی‌تان احساس ضعف کرده و دیدگاه شایسته ای نسبت به خودتان ندارید. این موضوع باعث می‌شود که امور و کارهایتان توسط دیگران کنترل شده و استقلال خود را از دست دهید. این رویکرد برگرفته از عزت نفس اندک و اعتماد به نفس پایینی است که در شما وجود دارد. دیدن چنین رویایی اشاره به میزان تعلق خاطر شما در زندگی و اختیاری است که در امور و کارهایتان دارید.‌

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون تعبیر دیدن ماشین در خواب سمبلی از جریانات و تغییراتی است که در زندگی ایجاد شده و سعی و کوششی که برای سوار شدن بر خودرو انجام می‌دهید، نشان دهنده تلاش و اراده‌ای است که در جهت دستیابی به اهداف به کار می‌برید. در عین حال چنانچه متوجه شوید در ماشین با فرد مشخصی همراه شده‌اید، اشاره به ارتباط مساعد و مطلوبی است که رویابین با آن شخص در واقعیت دارد.

آنلی بیتون بیان کرده تعبیر و تفسیر خواب‌هایی که در آن انواع ماشین و اتومبیل دیده شود، لازم است تا با در نظر گرفتن موقعیت خواب بیننده ارائه شود.

به طور کلی مفهوم آن اشاره به قرار گرفتن در سفرهای مختلف و تغییر و تحولات زیادی است که در زندگی ایجاد می‌شود.

اگر خواب یک خودرو را ببینید، نشان دهنده اخباری است که با شتاب بسیار از آن مطلع می‌شوید.

داشتن یک اتومبیل در رویا به منزله دریافت یک کادوی با ارزش است.

زمانی که در خواب خودتان را در پشت فرمان خودرو در حال رانندگی ببینید، به این معناست که احتمالاً تبعیض، اجحاف و حسد ورزی ها آرامش و احوال خوش را از زندگیتان می گیرد.

مفهوم دیگری که برای رانندگی در خواب بیان شده، اشاره به تحولات و تغییراتی است که در کسب و کار و یا زندگی خود اعمال می‌کنید و ماحصل آن رسیدن به سرور و شادمانی زیاد است.

اتوبوس:

دیدن اتوبوس در خواب اشاره به اشخاصی در پیرامون شما دارد که با هدف ایجاد اختلال و موانع بر سر راهتان به زندگی شما نزدیک می‌شوند.

ایستگاه اتوبوس:

زمانی که در خواب مشاهده کنید در ایستگاه اتوبوس قرار دارید، به این معناست که احتمالاً در حال آغاز برنامه و یا مسیری هستید که فراز و نشیب زیادی دارد.

ماشین آتش نشانی:

مشاهده ماشین آتش نشانی در رویا به منزله آن است که دغدغه‌ها و مشکلاتی که هم اکنون در زندگی با آن دست به گریبان هستید، در نهایت ختم به خیر شده و آرامش و نیکبختی جایگزین آن می ‌شود.

اگر نظاره کنید ماشین آتش نشانی قابلیت و کارایی نداشت، اشاره به ضرر و آسیبی است که ممکن است از جهاتی به شما وارد شود.

خوابی که در آن شخص جوانی بر خودرو آتش نشانی سوار شود، تعبیر به انجام کارهای ناشایست و نامناسبی است که از او سر می زند و با اعتبار و هویت او سازگاری ندارد.

از نظر لیلا برایت

زمانی که در خواب اقدام به خرید اتومبیل نمایید، به منزله کامیابی و موفقیتی است که در برنامه‌ها و طرح‌هایتان حاصل می‌شود.

چنانچه در خواب شاهد وارد آمدن ضرر و آسیبی به ماشین تان بودید، تعبیر به این معناست که در امور اقتصادی مالی احتمال زیان دیده می‌شود.

اگر در خواب ببینید که در یک اتومبیل با شخص دیگری همراه و همسفر هستید، اشاره به روابط مساعد و مسالمت آمیزی است که با دیگران دارید.

از نظر تونی کریسپ

تونیک کرسپ تعبیر دیدن ماشین در خواب را سمبلی از موضوعات زیر بیان کرده است:

– خواب بیننده در امور شخصی و تصمیم گیری دارای استقلال نظر و قدرت انتخاب است.

– نشان دهنده موضوع و یا جریانی است که با دعوت از دیگران او را در آن سهیم کنید. این امر می‌تواند ازدواج و پیوند زناشویی را نیز شامل شود.ا

– اشاره به قرار گرفتن در محیطی است که این امکان فراهم می‌شود تا به دور از تعارفات و قواعد اجتماعی با خود خلوت کنید.

– نظر و دیدگاه شما در ارتباط با یک خودرو خاص بوده که با اندیشیدن به آن، افکارتان در خواب به نمایش درآمده و متجلی می‌شود.

– در زندگی متجدد امروزی خودرو نقش اصولی و موثری را در پیشبرد برنامه‌های انسان برعهده دارد که تنها مشاهده آن در خواب نشان دهنده ابعاد متفاوت زندگی است.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها چنین نقل شده تعبیر مشاهده ماشین در خواب نشان دهنده امیال و گرایش هایی است که موجب حرکت شما در مسیر نیازهای جسمانی، بلندپروازی، احساس ناکامی و انگیزه های است که سر منشأ حرکت شما در زندگی می شود. معنای چنین رویایی اشاره به دستیابی به هر آنچه که مدنظر بوده و یا رسیدن به اهدافی مهم دارد.

به تنهایی رانندگی می کنید:

در آینده‌ای نزدیک تغییر و تحولات زیادی در زندگی رخ می‌دهد.

به اتفاق خانواده در اتومبیل هستید:

لازم است از حقانیت و وجهه خودتان در برابر موضع‌گیری‌های ناروای دیگران جانبداری کنید.

با معشوقتان در اتومبیل هستید:

بهتر است بر امیال نفسانی و هوا و هوس خود چیره شوید.

با نامزد یا دوستتان در اتومبیل هستید:

کاستی ها و نقص‌های وجودی و شخصیتی شما در برابر دیگران عیان می شود.

به اتفاق اشخاص دیگر در اتومبیل هستید:

در پذیرش و باور اخبار مشکوک و ناموثق دقت و احتیاط بیشتری داشته باشید.

یک تصادف اتومبیل:

به منزله دریافت پول و مبلغ کلانی است.

اتومبیل واژگون می شود ولی شما جان سالم بدر می برید:

در برابر رقبا و حسودان جانب احتیاط را رعایت کنید.

به اتفاق دوستان در یک اتومبیل هستید:

در آینده‌ای نزدیک از یک موضوع سری و پنهان مطلع می‌شوید.

به اتفاق یک زن در اتومبیل هستید:

به علت افشای یک جریان بدنامی، اعتبار شما خدشه‌دار می‌شود.

تعبیر خواب ماشین بر‌ اساس موضوع آن 📋

سوار شدن به ماشین

هنگامی که در خواب اقدام به سوار شدن به ماشین کنید، تعبیر نشان دهنده انصراف از رفتن به سفری است که پیش از آن برایش طرح و برنامه داشته‌اید و به سفر دیگری عازم می‌شوید.

ماشین سواری

تعبیر ماشین سواری در خواب، نشانی از پیشرفت و ارتقا در جهت انجام کار می‌باشد.

دیدن رانندگی کردن با خودرو در خواب، اشاره به چگونگی مواجهه شما با شرایط سخت و موانعی است که در زندگی نمودار می‌شود. زمانی که در خواب مشاهده کنید در مسیر خیلی طولانی رانندگی کردید، تعبیر به آن است که طرح و برنامه‌هایی برای امورات خود در نظر دارید که اجرای آنها ممکن است سال‌ها به طول انجامد. اگر در خواب به همراه اعضای خانواده با استفاده از اتومبیل به سفر می‌رفتید، بیانگر آن است که با اشخاص متعددی آشنا شده و معاشرت می‌کنید.

ماشین سواری در خواب و رویا در حقیقت انعکاسی از تسلط و مدیریتی است که بر ابعاد مختلف زندگی‌تان دارید. دیدن چنین رویایی همچون پیامی است که بیان می‌کند تنها شما مسئول و عهده‌دار عواقب تصمیمات، انتخاب‌ها و رفتارتان بوده و لازم است با تعیین اهداف و مشخص کردن برنامه‌ها، در جهت دستیابی به آنها همت خود را به کار بگیرید.

ماشین سواری در جاده‌ای باریک و مستقیم

چنانچه در خواب نظاره کنید اتومبیلی را در میان جاده‌ای کم عرض و مستقیم هدایت کرده و رانندگی می‌کنید، مفهوم خوبی دارد. چنین رویایی بیانگر آن است که کارها و برنامه‌هایتان بر اساس پیش‌بینی به طرز صحیحی انجام شده و صورت می‌گیرد.

ماشین سواری در جاده‌ای پر از دست‌ انداز

هنگامی که در رویا در مسیری پر از سنگلاخ و چاله در حال رانندگی باشید، به منزله تحولات و تغییراتی است که در ایام آتی در زندگی با آن مواجه می‌شوید. عده‌ای معتقدند این خواب خبر از مشکلات و شرایط سختی دارد که به ناگاه در برابرتان قد علم می‌کند. لذا ناچار هستید بر آنها پیروز شده و به راه خود ادامه دهید.

ماشین سواری به تنهایی

چنانچه در خواب نظاره کنید یکه و تنها مشغول ماشین سواری بوده و هیچ شخصی در اتومبیل حضور ندارد، تعبیر به این معناست که در واقعیت به شدت احساس تنهایی می‌کنید. در پیرامون شما شخصی دلسوز و مهربان وجود ندارد که شما را مورد حمایت و یاری قرار دهد. لذا لازم است تا به تنهایی همه چیز را عهده‌دار شده و در جهت پیشبرد کارها تلاش کنید.‌

ماشین سواری در جاده‌ای تاریک

اگر در خواب نظاره کنید در ماشینی سوار بوده و رانندگی می‌کردید که در مسیر هیچ چراغ و نوری روشن نبوده و بسیار تاریک و ظلمانی بود، همچون هشداری است که خواب بیننده را نسبت به تمرکز بر آینده آگاه می‌کند. بهتر است در زندگی مطالبی باب طبع را برای خود هدف گذاری کرده و با تعیین راه‌ها و اقداماتی در جهت دستیابی به آنها تلاش کنید.

ماشین سواری در جاده‌ای آشنا

زمانی که در خواب خودتان را ببینید که در جاده‌ای شناس و آشنا مشغول رانندگی بودید، مفهوم خوبی نداشته و نشان دهنده خطا و اشتباهاتی است که در مراحل مختلف زندگی به دفعات آن را انجام داده‌اید.

ماشین سواری در جاده‌ای ناآشنا

در صورتی که متوجه شوید در خواب در حال ماشین سواری در مسیری هستید که قبلاً از آن عبور نکرده و هیچ شناختی نسبت به آن نداشتید، تعبیر به آن است که ایده و هیچ چشم اندازی برای آینده خود در نظر نگرفته‌اید. این خواب همچون پیامی است که توجه شما را به آینده و نقاط مثبت آن جلب می‌کند.

ماشین سواری در یک تقاطع

اگر در خواب نظاره کنید با رانندگی در یک خودرو به یک چهارراه رسیدید، به منزله آن است که لازم است در خصوص موضوعی اساسی و با اهمیت تصمیم خاصی اتخاذ کنید. بهتر است پیش از آن همه جوانب را سنجیده و بررسی‌های لازم را انجام دهید.

ماشین سواری در آب

اگر در خواب ببینید که با وجود قرار گرفتن خودرو در داخل آب، شما در حال راندن آن بوده و یا اینکه ماشین در آب بالا و پایین می‌رود، تعبیر چنین مفهومی دارد که به زودی عازم یک سفر رمانتیک می‌شوید. نظاره کردن اتومبیل در زیر آب نشان دهنده احساس سرخوردگی و ندامتی است که از عدم دستیابی به موضوع و یا هدفی در شما شکل می‌گیرد.

دویدن برای سوار شدن به ماشین

چنانچه در خواب شاهد دویدننتان در پی اتومبیل به قصد سوار شدن به آن بودید، تعبیر به اهداف و آرزوهایی دارد که هنوز به آن دست نیافته‌اید.

پیاده شدن از ماشین

اگر در رویا خودتان را نظاره کنید که از اتومبیل پیاده شدید، به این معناست که به هر آنچه که مدنظرتان بوده دست یافته‌اید و لذا خشنودی و خرسندی شما را در بر گرفته است.

فرار از ماشین

چنانچه در رویا خودتان را در حال فرار از مقابل خودرویی که حرکت می‌کرد ببینید، بیانگر آن است که با باورهای درست و اصولی از ایجاد رقابت و حسادت اجتناب می‌کنید.

رساندن کسی با ماشین

در صورتی که ببینید در خواب در حین ماشین سواری شخص دیگری به همراه شما در ماشین بر روی صندلی کنارتان حضور داشت، تعبیر مفهوم خوبی ندارد. مفهوم آن چنین است که شاید در ایام آتی موضوعی موجب یاس و ناامیدی تان شود. احتمالاً افراد زیادی در پیرامون شما حضور دارند که از جهاتی با بدعهدی و خیانت پشت شما را خالی کرده و به شما ضربه می‌زنند. ولی شما اطلاع نداشته و همچون دوست به آنها نظر می‌کنید.

دیدن چنین خوابی همچون هشداری است که به شما در خصوص دقت در انسان‌های پیرامونتان آگاه می‌کند. چرا که اعتماد و تکیه خود را به اشخاص نادرستی داشته‌اید. بهتر است به آن توجه کرده و از اطمینان نسنجیده به افراد دیگر خودداری کنید.

مفهوم دیگر این رویا چنین است که شما قصد دارید تا نظارت و تسلط زیادی در زندگی فرد دیگری انجام دهید.

رانندگی با سرعت زیاد

اگر در خواب ببینید با سرعت و شتاب زیادی مشغول رانندگی هستید، تعبیر به آن است که شما در انجام امور و برنامه‌هایی که در جهت دستیابی به اهداف انجام می‌دهید، بسیار شتاب زده و بدون دقت و تدابیر لازم عمل می‌کنید. چنین رویکردی خطر پذیری آن را افزایش داده و عواقب زیادی دارد.

هنگامی که در رویا نظاره کنید در حین رانندگی با سرعت بالا در اتومبیل به ناگاه کنترل و تسلطتان را از دست می‌دهید به این معناست که بون تدبر و بررسی‌های لازم، تصمیمات خاصی را اتخاذ می‌کنید. چنین رویایی اغلب در مواقعی نمایان می‌شود که در زندگی بر سر مسیرهای نادرست و تصمیم‌های اشتباه هستید. و همچون هشداری است که شما را از گرفتن تصمیم‌های منفعلانه و بدون بررسی حذر می‌دارد.

در صورتی که در خواب مشاهده کنید رانندگی شما در اتومبیل با سرعتی فراتر از حد مجاز تعیین شده می‌باشد، در حقیقت به نوعی بازتابی از وظایف و مسئولیت‌های شما در زندگی است. از آنجا که شما شخصیتی لاقید و بی‌تعهد در قبال اکثر امور از خود داشته‌اید، لذا اعتماد دیگران از شما سلب شده و در هیچ موضوعی روی شما حساب نمی‌کنند. دیدن چنین خوابی همچون هشداری است که نسبت به تغییر رویکرد و رفتارتان نمایان شده تا بیش از این دوستان از اطراف شما پراکنده نشوند.

در عین حال خواب مذکور ممکن است اشاره به زمان‌هایی دارد که در واقعیت با سهل انگاری و بی‌دقتی مشغول رانندگی هستید. لذا لازم است تا احتیاط بیشتری را به کار بگیرید. پیامی که چنین خوابی به شما ارائه می‌دهد، بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

خراب شدن ماشین

خوابی که در آن متوجه شوید در حین رانندگی به ناگاه ماشین دچار خرابی شده و از حرکت باز ایستاد، تعبیر به آن است که شرایط مطلوب و خوشایند احتمالاً مدت مدیدی پایدار نبوده و وقفه‌ای در آن ایجاد می‌شود.‌

خراب شدن ترمز ماشین

خوابی که در آن متوجه شوید ترمز اتومبیلتان دچار شکستگی و یا خرابی شده است، به این معناست که در واقعیت به ناگاه با جریان و یا اتفاقی مواجه می‌شوید که موجب هراس بسیاری در وجودتان می‌شود.

چنانچه در رویا به علت اختلال و خرابی در ترمز خودرو تصادفی برایتان حادث شد، نشان می‌دهد شرایط و امور آنطور که تصور می‌کنید پیش نمی‌رود.

صندلی راننده

خوابی که در آن مشاهده کنید بر روی صندلی راننده نشسته‌اید، بیانگر آن است که تمرکز و تسلط کافی بر روی ابعاد و امورات زندگی‌تان را در دست داشته و با همه توان در جهت رسیدن به معیارها و اهدافتان تلاش می‌کنید. در این میان روش رانندگی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

صندلی عقب خودرو

هنگامی که در خواب نظاره کنید بر روی صندلی عقب خودرو و صندلی‌های مسافر نشسته‌اید، تعبیر به آن است که کلید و همه امورات شخصی و کاری زندگیتان را به دیگران واگذار کرده‌اید. به طوری که کوچک‌ترین اعمال نظر در امور کلی و جزئی زندگی و پرداختن به آن را از خود سلب کرده‌اید. شما شخصیتی بسیار منفعل و بی‌اراده دارید که حتی این امکان را برای خود فراهم نمی‌کنید تا در امورات شخصی و حریم خصوصی‌تان از دخالت و اعمال نظر دیگران خودداری کنید.

در نهایت چنین موقعیتی غیر از لطمه و زیان برای شما حاصلی ندارد. شما همچون یک انسان وابسته و نیازمند زندگی می‌کنید که در هیچ موردی اختیار و قابلیت اظهار نظر ندارید. با توجه به نوع شخصیت و رفتاری که در پیش گرفته‌اید توصیه می‌شود از ازدواج و تشکیل زندگی خودداری کنید چرا که لازم است در ابتدا با آموزش و کسب مهارت به قابلیت و توانمندی‌های فردی رسیده تا بتوانید همچون یک انسان مستقل اندیشیده و رفتار کنید. و پس از آن نقش‌های همسری و والد سالم را به نحو احسنت اجرا نمایید.

برف پاک کن ماشین

تعبیر دیدن برف پاک کن ماشین در خواب، نمادی از موقعیتی است که در آینده در آن قرار می‌گیرید. هنگامی که در رویا نظاره کنید برف پاک کن‌های خودرو تان به طور ناقص عمل کرده و خراب شده‌اند، به این معناست که شما بدون هیچ تحقیق و بررسی و در نظر گرفتن شرایط اقداماتی را صورت داده‌اید که درجه خطرپذیری زیادی با خود دارد.

اگر در رویا نظاره کنید با وجود عملکرد صحیح برف پاک کن‌ها، لاکن شیشه‌های اتومبیل تمیز نشده و آلودگی بر روی آن باقی مانده است، تعبیر به آن است که‌ به علت وجود عقده‌های حقارتی که از کودکی در باطن و نهاد شما قرار دارد، موجب شده دست به کارها و اعمالی زنید که نه تنها ثمرات خوبی در پی نداشته بلکه موجب سقوط و نابودی شما می‌شود.

باتری ماشین

خوابی که در آن نظاره‌گر باتری خودرو بودید، اشاره به توان، قدرت و میزان پایداری شما در شرایط مختلف زندگی دارد. زمانی که در خواب ببینید باتری اتومبیل کاملاً خالی و یا فرسوده بود، نشان دهنده یأس و ناامیدی در افکار و دیدگاه شماست که مانع از پیشروی در امور و سعی و تلاش جهت ارتقاء شرایط می‌شود. توصیه می‌شود مدت زمانی را با رفتن به مسافرت و یا تفریح و گردش و سپری کردن اوقات در کنار دوستان به خود اختصاص داده تا از این طریق انرژی و انگیزه کافی به شما بازگردد.

رادیاتور ماشین

هنگامی که در رویا شاهد رادیاتور اتومبیل‌تان بوده و یا متوجه شوید که خودرو داغ کرده است، این رویا همچون هشداری است که شما را از پرداختن و انجام کارهای فراتر از ظرفیت و توانتان باز می‌دارد.

باک و مخزن گاز ماشین

تعبیر دیدن باک و مخزن گاز ماشین در خواب نیز همانند باتری اتومبیل، سمبل و نشانه‌ای از توان و میزان پایداری شما در دستیابی به آرزوها و اهدافتان می‌باشد.

هنگامی که در خواب نظاره کنید مخزن گاز خودرو و ماشین کاملاً خالی بود، تعبیر به آن است که لازم است جهت رشد و ارتقا و پس از آن تحقق اهداف و برنامه‌ها در زندگی، مدت زمان طولانی تری را با سعی و تلاش در این راستا به فعالیت خود ادامه دهید. با وجودی که در این مسیر مواجهه با فراز و نشیب بسیار، روح و جسم تان را دچار فرسودگی کرده و انگیزه را از شما می‌رباید، ولی لازم است با تمرکز بر روی اهداف و بالا بردن روحیه و ظرفیت خود انرژی تان را افزایش دهید.

فرمان ماشین

اگر در خواب مشاهده کنید فرمان اتومبیل در دستان شما بوده و کاملاً مراقب هستید که از بروز تصادف و انحراف خودرو در جاده اجتناب کنید، به این معناست که در واقعیت شما مصمم هستید تا تغییر و تحولات عمده‌ای در جریان زندگی ایجاد کنید و به این وسیله از بروز زیان‌های احتمالی پیشگیری شود.

در عین حال دیدن این خواب بیانگر آن است که نسبت به موقعیت کنونی زندگی خود خشنود نبوده و مطابق میلتان پیش نمی‌رود، لذا تلاش می‌کنید تا تغییراتی را در آن به کار گیرید. حتی این امر ممکن است در ارتباط عاطفی و رمانتیک شما با همسر و یا شریک زندگی‌تان بوده که اختلافاتی در آن بروز کرده است.

بوق ماشین

هنگامی که در خواب خودتان را مشغول بوق زدن ماشین ببینید، تعبیر چنین مفهومی دارد که در واقعیت شما شخصی منزوی بوده که دوستان و افراد زیادی در پیرامون شما حضور ندارند. از این رو احساس تنهایی کرده و در تلاش هستید تا نظر مساعد دیگران را با خود همراه کنید.

دنده عقب

هنگامی که در رویا سوار بر اتومبیل دنده عقب حرکت کنید، چنین مفهومی دارد که از توصیه‌های نامطلوبی که در حیطه کسب و کار به شما بیان می‌شود به شدت اجتناب می‌کنید. زمانی که با شتاب بسیار به سمت عقب حرکت می‌کردیم نشان دهنده آن است که لازم است احتیاط و دقت بیشتری انجام داده تا در شرایط ناخوشایندی قرار نگرفته و خطری شما را تهدید نکند. حتی پیشنهاد می‌شود رفتار محتاطانه را در قبال اعضای خانواده و یا حتی بستگان نزدیک به کار بگیرید.

تعداد زیاد خودرو

اگر در خواب ببینید که در یک اتومبیل مشغول رانندگی بوده و ماشین‌های متعددی در پیرامون شما قرار دارند، وجود ماشین‌های اطراف نشان دهنده کسانی هستند که در زندگی شما حضور داشته در مسیر اجرای طرح و برنامه‌ها و دستیابی به اهدافتان تلاش‌هایی را انجام می‌دهند. چنانچه متوجه شوید این خودروها از شما سبقت گرفته و پیش می‌روند، به معنای عقب افتادن و تنزلی است که در واقعیت نسبت به اطرافیان خود داشته آید.

خوابی که در آن نظاره کنید در ترافیک خودروها قرار گرفته و یا اینکه مبیل‌های پیش رو همچون مانعی از عبور شما جلوگیری کرده و باعث کم شدن شتاب و سرعت شما می‌شوند، تعبیر به آن است که برخی اشخاص در زندگی‌تان با ایجاد شرایط و مشکلاتی در برابر ترقی و پیشرفت شما قرار گرفته و مانع آن می‌شوند.

خودروهای عمومی

اگر در خواب خودروها و وسایط نقلیه عمومی همچون اتوبوس قطار و مترو را نظاره کنید، مفاهیم متعددی با خود دارد. هنگامی که مشاهده کنید به همراه عده کثیری بر اتوبوسی سوار شده و حرکت می‌کند، به این معناست که شما باور دارید برخی از افراد پیرامونتان تاثیر و تسلط زیادی بر امورات و زندگی تان داشته، به طوری که از نفوذ و اختیار شما کاسته‌اند.

مترو و قطار:

هنگامی که در خواب ببینید در مترو یا قطار سوار هستید تعبیر به آن است که شما در راستای دستیابی به اهداف و آرزوهای خود، سعی در طی کردن برنامه‌ها و اصولتان از راه و روش‌های تضمین شده و قابل اطمینان دارید. در حقیقت با این بررسی و برنامه‌ریزی باور دارید که مطمئناً به هر آنچه که مد نظرتان بوده و برای آن اقدام کرده اید، دست می‌یابید.

اتوبوس:

دیدن رویای رانندگی با اتوبوس اشاره به آن دارد که ممکن است در مرحله‌ای از زندگیتان هدایت و مدیریت عده‌ای از افراد را عهده دار شوید. شما بسیار مایل هستید که در حیطه شغل و امور اجتماعی و مراودات با سایر افراد، کنترل و نفوذ را در دست بگیرید.

چنانچه نظاره کنید در داخل اتوبوس حضور دارید، لکن فرد دیگری در حال رانندگی می‌باشد، بدانید که در برهه‌ای از زندگی با رفتار اشتباه کنترلتان را بر ابعادی از امورات و کارهایتان از دست داده‌اید.

ماشین آتش نشانی

خوابی که در آن نظاره‌گر ماشین آتش نشانی باشید، نشان دهنده رغبت و اشتیاقی است که در مورد حمایت و کمک به سایر افراد در شما وجود داشته و حاضر هستید در این مسیر از خواسته‌های خود صرف نظر کنید. در شرایطی که از اراده و اختیارتان خارج است، شما دچار واهمه و اضطراب بسیاری می‌شوید.

توصیه می‌شود از تلاش و کوشش بی‌فایده در مسائل مختلف و اعمال نظرهای نسنجیده دست کشیده و حساسیت خود را کاهش دهید. چرا که این کار نتیجه‌ای نداشته و تنها فرسودگی و خستگی شما را در پی دارد. بهتر است با دیدگاه مثبت و خوشبینانه به جریانات نگاه کرده و از انجام اقدامات و کارهای برگرفته از نگرانی و اضطراب خودداری کنید.

ماشین ضد گلوله

تعبیر دیدن ماشین ضد گلوله و یا خودرو زرهی در خواب به این معناست که احتمالاً به شدت از جهاتی احساس ناامنی و تزلزل داشته‌اید. حتی تصور می‌کنید برخی از نزدیک‌ترین اشخاص در خانواده و یا دوستانتان سعی دارند به نوعی زیانی به شما وارد کرده و آسیب بزنند.

ماشین برقی

اگر در خواب مشاهده کنید بر یک خودرو برقی سوار هستید، نشان دهنده انعطاف و قدرت تطبیق بسیاری است که در شما وجود دارد. شما با برخورداری از اراده و همت زیاد می‌توانید پس از پشت سر گذاشتن موقعیت‌های سخت و پایان دادن به آن شرایط روحیه و انرژی خود را بازیافته و با انگیزه بیشتری کارهای خود را سامان دهید. مفهوم دیگری که برای این رویا بیان شده، اشاره به نداشتن هدف مشخصی در زندگی برای خواب بیننده است.‌

ماشین چمن زن

چنانچه در رویا ماشین چمن زنی را ببینید، به این معناست که لازم است دیدگاه منفی و بدبینانه را از خود دور کرده و انرژی مثبت را در افکار خود حاکم کنید. لازم است تسلط و احاطه بیشتری بر احساسات و عواطف داشته و از بروز ناگهانی خشم خودداری کنید. معنای دیگر رویای مذکور به منزله لزوم کنترل و حفظ وجهه و تصویری است که در مقابل دیگران از خود به نمایش می‌گذارید.

ماشین حمل زباله

زمانی که ماشین حمل زباله را در خواب دیده و یا اقدام به راندن آن کنید، چنین مفهومی دارد که بهتر است به برخی از عادت‌های کهنه و مخرب پایان داده و از خود دور کنید. در حقیقت ابعاد منفی و ناخوشایند افکار و کردار شما بسیار زیاد است و بهتر است از آنها فاصله بگیرید.

ماشین مدل بالا

تعبیر مشاهده اتومبیل لاکچری و مدل بالا در خواب به این معناست که در زندگی شخصی و حتی در کسب و کار افراد و یا موضوعاتی قرار دارند که لزومی به بودن آنها نبوده و تنها باعث انحطاط و انحراف شما می شوند.‌ بدین ترتیب از ارتقا و رشد شما در زندگی کاسته و با بروز موانعی قابلیت و توانمندی شما را منحرف می‌کنند. اختمالا پس از سپری شدن مدت زمان طولانی خودتان به این جریان واقف شده و اشخاص مناسبی را به زندگی‌تان وارد می‌کنید.

ماشین مدل بالا، خبر از وجود اشخاصی نامطمئن و ریاکار در زندگی دارد. چنانچه در خواب خودتان را سوار بر یک خودرو لوکس و شاسی بلند نظاره کنید، تعبیر به آن است که اهداف و آرزوهای جاه طلبانه ای را در افکار خود پرورش می دهید. در صورتی که متوجه شوید خودروی لوکس و گران قیمتتان از نظر فنی دچار نقص و آسیب شده یا اینکه یکی از چرخ‌های آن پنچر گردید، چنین مفهومی دارد که رویای شما فاصله زیادی با موقعیت کنونی تان داشته و لازم است برای دستیابی به آن تلاشتان را چند برابر کنید.

جایگاه فعلی شما در زندگی تا به آنچه در رویاهایتان آرزو می کنید، بسیار فاصله داشته و شما از این شرایط ناخوشنود هستید. حتی ممکن است به طور کلی موقعیت شما نه تنها بد نبوده بلکه بسیار عالی و دارای امتیاز خوبی باشد.

ماشین قرمز

از نظر معبرین غربی دیدن خودرو قرمز رنگ در خواب، به این معناست که خواب بیننده شخصیت خطرپذیری داشته و حاضر است جهت دستیابی به اهدافش بسیاری از منافعش را در معرض خطر قرار دهد. در عین حال این رویا نشان می‌دهد آرمان و آرزویی در افکار و اندیشه‌های شما وجود دارد که شور و اشتیاق بسیاری جهت دستیابی به آن دارید. در این میان دیدن رنگ قرمز خودرو به منزله شعف و اشتیاق درونی و امیال جنسی شما در زندگی است.

از جمله معانی مشاهده خودرو قرمز در رویا، چنین است که خواب بیننده در ابعاد مختلف زندگی اش یقین، توانمندی، ابتکار عمل و صداقت دارد. همچنین این رویا نشان می‌دهد که خصوصیات مطلوب و رفتارهای مثبت زیادی در خواب بیننده وجود دارد. لذا او در زندگی تمرکز بیشتری بر مواهب و نعمتها دارد.

ماشین زرد

از نظر معبرین غربی تعبیر دیدن ماشین زرد رنگ در خواب به منزله موضوعی مهیج و جالب می‌باشد. چنین امری ممکن است شامل دریافت اخباری مطلوب و خوشایند بوده و یا حتی موضوعی نه چندان خوش را شامل شود.

ماشین سفید

برخی از معبرین غربی بیان کرده‌اند اتومبیل سفید رنگ در خواب بیان می کند که خواب بیننده شخصیتی محتاط و دقیق داشته و از انجام هر ریسکی اجتناب می‌کند. لذا در انجام کارها با دقت و وسواس زیاد اقدام می کند.

ماشین سفید، اشاره به دقت و رفتار محتاطانه‌ای است که خواب بیننده دارد.

ماشین مشکی

تعدادی از معبرین غربی مطرح کرده‌اند که دیدن خودرویی به رنگ مشکی در خواب به این معناست که شما در گام‌هایی که برای دستیابی به اهداف و کارهای خود برمی‌دارید تعادل را به طور کامل در نظر گرفته و جانب احتیاط را رعایت می کنید. مواقعی هم ممکن است دست به خطر بزنید.

بکسل کردن ماشین

هنگامی که در خواب نظاره کنید به علت نقص فنی و خرابی، ماشین قادر به حرکت نبوده و آن را بکسل کردند، تعبیر به این معناست رفتارها و گرایش‌های نا مناسبی که در دراز مدت به عنوان عادت در شما شکل گرفته، تبعات منفی و زیان‌های زیادی را به شما و اعضای خانواده‌تان وارد می‌کند. لذا توصیه می‌شود در اصلاح آنها بکوشید.

زمانی که در خواب نظاره کنید ماشین شما در طول مسیر دچار نقص فنی گردیده و خودرو شما توسط ماشین دیگری حمل و جابجا می‌شود، به این معناست که با وجود قرار گرفتن در موانع و مشکلاتی که در واقعیت نمودار می‌شود، ولی شخص دلسوز و مهربانی با حمایت و پشتیبانی از شما اسباب رهایی از آن را مهیا نموده و به آرامش می‌رسید.

مشاهده اتومبیل یدک‌کش در رویا، اشاره به وظایف و تکالیفی است که بر عهده شما قرار دارد.‌ مفهوم دیگر این رویا تعبیر به ابعادی از زندگی‌تان می‌شود که لازم است به نوعی مورد حمایت قرار بگیرید. در حقیقت شما احتیاج دارید که کسی به کمکتان شتافته تا در مسیر صحیح قرار گرفته و گام بردارید.‌

اگر خودتان مشغول راندن اتومبیل یدک‌کش بودید، تعبیر به آن است که تصور می‌کنید اشخاص پیرامونتان وابستگی زیادی به شما دارند. این جریان باعث شده مسئولیت زیادی را تقبل کرده که از ظرفیت شما خارج است.

زمانی که اقدام به بکسل کردن خودرو و یا وسیله‌ای سنگین نمایید، چنین مفهومی دارد که در اثر کار و فعالیت زیادی که انجام می‌دهید، وظایف زیادی را بر عهده گرفته‌اید. در حقیقت شما نسبت به سایر اعضای خانواده، همکاران و حتی افرادی که تکالیف خود را بر دوش شما قرار می‌دهند بسیار ناراضی هستید. این شرایط باعث شده احساس زیان و خسران به شما دست دهد.

چپ شدن ماشین

چنانچه در رویا شاهد چپ شدن اتومبیلتان باشید، به این معناست که مواجهه با یک مشکل و رخداد مهم موجب می‌شود تا از دستیابی به اهداف و آرزوهایتان باز بمانید. تصور می‌کنید که به ناچار باید جریان زندگی را نیمه کاره رها کنید.

اتومبیل سواری

دیدن اتومبیل از نوع سواری در خواب، بر اساس مدلی که آن را مشاهده کنید، به منزله تشریفاتی است که در زندگی از آن استفاده کرده‌اید. چرا که با وجود افزایش روز افزون خودرو سواری در بین مردم، ولی همچنان برای عده‌ای به عنوان یکی از نشانه‌های تجمل محسوب می‌شود.

ماشین پلیس

اگر در خواب ماشین پلیس را ببینید، تعبیر به آن است که در امور و کارهایتان افراد زیادی به حمایت و جانبداری از شما پرداخته و کمک ‌های شایانی را به شما عرضه می‌کنند.

ماشین پلیس، نشان دهنده درخواست یاری از افراد دیگر می باشد.

ماشین اتومات و فاقد راننده

اگر در خواب مشاهده کنید بر اتومبیلی سوار هستید که راننده‌ای نداشته و به شکل اتومات در حال حرکت بود، به این معناست که در زندگی هیچ تسلط و اختیاری بر امور، مسائل شخصی، کاری و خانوادگی خود ندارید. شما منفعلانه در انتظار هستید تا خود به خود شرایط تغییر کند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهید.

خرید ماشین

هنگامی که در خواب متوجه شوید مصمم هستید تا ماشین جدیدی را خریداری کنید، تعبیر به این معناست که در واقعیت مصمم هستید تغییر و تحولات مثبتی را در زندگی پیاده کرده و شور و شعف بسیاری را در روزهایتان وارد کنید.

از جمله مفاهیمی که برای خرید اتومبیل در خواب بیان شده، نشان دهنده رسیدن به جایگاه خوب و شأن و رتبه مناسب است.

فروش ماشین

مفهومی مطلوب و مناسبی برای رویای فروش ماشین بیان نشده است و یا نشان می‌دهد که خواب بیننده رغبت و تمایلی جهت رشد ارتقا در وجود و زندگی خود ندارد.

هدیه دادن ماشین

هنگامی که در رویا شاهد هدیه گرفتن ماشین از شخص دیگری بودید، به منزله آن است که رویدادی مهم و پر ارزش در واقعیت برایتان رخ می‌دهد. حتی ممکن است به شکل غیر منتظرانه غافلگیر شوید.

جستجوی ماشین

خوابی که در آن خانم جوان در حال جستجوی ماشین بود، تعبیر به آن است که برای همراه کردن نظر مساعد شخص معینی اقدام می‌کند. ولی قادر نیست تا به این امر نائل آید.‌

سبقت گرفتن از ماشین

هنگامی که متوجه شوید در حال پیش افتادن و سبقت از ماشین‌های اطرافتان هستید، چنین مفهومی دارد که در واقعیت نسبت به سایر اشخاص و دوستان موفق عمل کرده و ارتقا می‌یابید.

بیرون نگاه کردن از ماشین

خوابی که در آن مشاهده کنید با نشستن در داخل ماشین، محیط بیرون را می‌نگرید، علامتی از احساس تنهایی است که شما را در بر گرفته است.

بالا نرفتن شیشه ماشین

اگر در خواب ببینید با وجود تلاش، نمی ‌توانید شیشه‌های ماشین را بالا دهید، تعبیر به این معناست که در زندگی از بعضی جهات دچار تردید شده و نسبت به انتخابی که داشته و یا طرح و برنامه‌ای که برای خود در نظر گرفته‌اید، دچار دودلی و شک هستید.

آتش گرفتن ماشین

رویایی که در آن شاهد آتش گرفتن خودرو باشید، دارای دو مفهوم مجزا است. هنگامی که در خواب متوجه شوید اتومبیلی که متعلق به شماست، دچار حریق و آتش شده است، اشاره به غضب و برافروختگی بسیاری است که در وجودتان نسبت به رویدادهای شخصی شما نمایان می شود. احتمالاً در گذشته خطا و اشتباهاتی داشته و یا برخی افراد با خصومت موجبات ناکامی شما در اهداف را پدید آورده‌اند. لذا در حال حاضر از نظر روحی در تنگنا و شرایط بسیار سختی قرار داشته و در این زمینه اندوهناک و عصبانی هستید. متأسفانه در این شرایط کاری از دست شما ساخته نیست.

چنانچه در خواب نظاره کنید خودتان شخصاً اقدام به آتش زدن ماشین کردید، تعبیر به آن است که در واقعیت در مورد نادرست بودن برنامه و اموراتی که انجام می‌دهید، آگاه شده‌اید. به این ترتیب مصمم هستید تا پیش از بروز شکست، در پی جبران آن برآمده و سعی در رفع اشتباهات دارید. این احتمال هست که شما بسیار ناآگاهانه و ناشیانه اقداماتی را انجام داده و نسنجیده و شتاب زده، تصمیماتی را اتخاذ کرده‌اید. ممکن است اشخاصی از دوستان و یا اقوام در پیرامون شما حضور دارند که عامدانه قصد وارد کردن زیان و ضربه را به شما دارند. ولی در زمان مناسبی نسبت به این مطلب آگاه شده و دست آنها را از زندگی خود کوتاه کرده‌اید.

چنانچه در رویا متوجه شوید اتومبیل‌تان به شدت داغ کرده و یا اینکه آتش گرفت، چنین مفهومی دارد که راه و روشی که در حیطه کاری و یا زندگی خود در پیش گرفته‌اید، نادرست می‌باشد. شما به علت بروز ناکامی در گذشته با رفتارهای اشتباه، آسیب هایی را به خود و اطرافیانتان وارد می‌کنید.

تصادف ماشین

تعبیر مشاهده تصادف ماشین در خواب نشان دهنده رفتار و یا اقداماتی نادرست در گذشته است. در برخی اوقات ممکن است دیدن چنین خوابی اشاره به ترس و هراسی است که در درون شما نسبت به انجام رانندگی و یا بروز تصادف باشد. در صورتی که این واهمه در افکار شما وجود نداشته و باز هم این رویا را ببینید، بیانگر قصورات و کاستی‌هایی است که در گذشته انجام داده‌ و عواقب آن دامنگیر شما خواهد بود.

اگر در خواب متوجه شوید پس از انجام تصادف مسیری که در پیش داشته‌اید تغییر کرد، به مفهوم آن است که به علت اشتباهات و خطاهایی که مرتکب شدید جریان زندگی شما دچار انحراف شده و شرایط نابسامان می‌شود. توصیه می‌شود که به آن رفتارهای نادرست خاتمه دهید.

اگر در خواب ببینید در هنگام بروز تصادف اتومبیل، به عنوان مسافر در خودرو نشسته بودید، تعبیر به آن است به علت اشتباهات و خطاهای سایر افراد، تبعات ناخوشایند آن به شما و زندگی‌تان نیز وارد شده و ناچار به تحمل آن هستید. بهتر است شرایط و برنامه‌های زندگی خود را منوط و وابسته به انتخابات و تصمیمات سایر افراد نکرده و خودتان به طور مستقل رفتار کنید.

به طور کلی تصادف با اتومبیل را تعبیر به بروز موانع و مشکلات زندگی می‌کنند. برای نمونه مفهومی که جهت تصادف خودرو بیان می‌شود با آنچه گفته شد بسیار تفاوت دارد. در صورتی که فرد دیگری در ازای شما بر روی صندلی راننده قرار داشته و خودرو را هدایت می‌کرد و شما بر روی صندلی شاگرد در کنار او قرار داشتید، بیانگر آن است که فرد یا بعضی افراد به طور کامل کنترل و مدیریت زندگی شما را در دست دارند. شما نسبت به این جریان دچار اندوه و پریشانی زیادی هستید. چرا که در این شرایط هیچ چیز همسو با منافع شما انجام نمی‌شود.

پارک کردن ماشین

زمانی که در رویا خودتان را مشغول پاک کردن اتومبیل نظاره کنید، بیانگر آن است که در گذشته انتخاب‌هایی داشته‌اید که با قدم نهادن در آنها هم اکنون از این تصمیم و برنامه دچار ندامت هستید و در نظر دارید تا با آرامش آن را به اتمام رسانید. در صورتی که ببینید به درستی و با روشی مناسب خودرو را پاک کردید، بدانید که در پایان دادن به این جریان به موفقیت رسیدید. ولی اگر هنگام پاک کردن موانع و مشکلاتی برای شما ایجاد شد، به این معناست که اقدامات نادرست پیشین تبعاتی با خود به همراه داشته که ناچار به رفع و رجوع آن هستید.

چنانچه در خواب ببینید پس از رانندگی و طی کردن مسیری در پی یافتن جای پارک بودید، بیانگر احساس ندامت و یأسی است که از موقعیت فعلی‌تان به شما دست داده است.‌ از این رو مترصد فرصتی هستید که در نهایت صلح و آرامش از این شرایط خارج شده تا عواقب کمتری متوجه شما شود. ولی هنوز راه حل مناسبی را برای آن نیافته‌اید.‌

دزدیدن ماشین

تعبیر ماشین دزدیده شده در خواب به منزله تنزل از اعتبار حرمتی است که در بین مردم داشته است.

چنانچه در خواب نظاره کنید ماشین شما توسط فرد دیگری دزدیده شد، تعبیر آن بدین معنی است که در واقعیت کسی در پیرامون شما تصمیم دارد با انجام کارهایی به منافع شما لطمه زده و همه چیز را با سوء استفاده در جهت کسب منافعش هدایت کند. در صورت آگاهی از وجود چنین شخصی، لازم است با اتخاذ تدابیری مانع او شوید و اگر شناختی نداشتید، لازم است تا بررسی بیشتری نسبت به اطرافیانتان داشته و جانب احتیاط را رعایت کنید.

رویایی که در آن سرقت اتومبیل انجام شود، اصولاً نشئت گرفته از دو عامل اساسی است. این احتمال وجود دارد که رویاببن در زندگی از نظر اقتصادی مالی در تنگنا و مضیقه قرار داشته و به علت فشارهای مالی، نگران از دست رفتن مال و اموال و همچنین سرقت اتومبیلش می‌باشد.

این افکار به شکل سرقت اتومبیل در خواب او منعکس می‌شود. علت دوم در آن است که خواب بیننده دارای آرزوها و اهدافی بوده است که به علت کارشکنی فرد یا افرادی امکان دستیابی به آن برایش مهیا نشد. دیدن رویای دزدیده شدن اتومبیل نشان دهنده وجود اشخاصی است که همچنان با ایجاد مشکلاتی مانع رشد و پیشرفت او میشوند و خواب بیننده تصور می‌کند نفوذ و انرژی لازم جهت رویارویی با آنها را ندارد.

گم کردن ماشین

چنانچه در رویا متوجه شوید محل پارک خودرو را از یاد برده‌ و یا قادر به پیدا کردن ماشینتان نبودید، بیانگر آن است که در واقعیت ابعادی از زندگی شما موجب عدم رضایت و ناخشنودی در شما شده است. به طوری که شادی و روحیه خوبتان را تحت تاثیر قرار داده و دچار تشویش هستید. هنوز تصمیم نگرفته‌اید که در زندگی چه راه و مسیری را در پیش گرفته و چه هدفی را دنبال کنید.

گم شدن چرخ های ماشین

کسی که در خواب ببیند چرخ‌های اتومبیلش گم شده و یا دچار آسیب هستند، تعبیر به آن است که طرح و برنامه‌ای برای خود انتخاب کرده و در مسیری قرار گرفته که به قدر کافی مطلوب نبوده و امکانات مناسبی برایش مهیا نیست. لذا انگیزه‌ای برای طی کردن آن ندارد. شما به تازگی نسبت به نام مطمئن بودن چنین جریانی به یقین رسیده‌اید و در صورتی که از آن دست برندارید، زیان‌های بسیاری را متحمل خواهید شد.

دزدگیر ماشین

اگر در خواب شاهد به صدا درآمدن دزدگیر ماشینتان شده و شما اقدام به خاموش کردن آژیر می‌کنید، تعبیر به آن است که در راه نادرستی پیش می‌روید. دیدن این رویا همچون هشداری است که از قرار گرفتن شما در جریان ناصوابی خبر می‌دهد.

رها شدن ماشین

هنگامی که در رویا نظاره کنید ماشین به شکل نادرستی به حال خود رها شده، نشان دهنده امورات و کارهایی است که به طور نیمه کاره و ناتمام باقی مانده‌اند. احتمالاً شما برنامه و یا فعالیتی را آغاز کرده‌اید که آن را خاتمه نداده‌اید. ممکن است رویدادهای پیش آمده در زندگی، شما را از مسیر و اهدافتان دور کرده و فاصله انداخته است.

ماشین پارک شده

زمانی که در خواب ماشین را کاملاً پارک شده مشاهده کنید، به این معناست که لازم است تا ایده‌ها و برنامه‌های خود را در مسیر و جایگاه دیگری انتقال داده و به جریان بیندازید. احتمالاً شما تلاش و نیروی خود را در مسائل پوچ و بدون آتیه صرف می‌کنید. مفهوم دیگر این رویا چنین است که لازم است مدت زمانی را به خودتان اختصاص داده و از موهبات زندگی بهره‌مند شوید.

پریدن از ماشین

هنگامی که در خواب ببینید از ماشین در حال حرکت به بیرون می‌پرید، تعبیر به آن است که خوشنودی و رضایتی نسبت به شرایط زندگی نداشته و مایل نیستید که به این موقعیت ادامه داده و در آن تلاش کنید. بهتر است به جای خروج و پایان دادن به این جریان، تغییرات سازنده‌ای را در آن اعمال کنید.‌ چرا که با این روند به پیروزی رسیده و شرایط به نفع شما تغییر می‌کند.

در صورتی که متوجه شوید ماشین با شتاب بسیار حرکت کرده و پس از پریدن آسیب و جراحاتی در بدنتان ایجاد شد، به این معناست که اشخاصی با نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کنند و در راهی که انتخاب می‌کنید فراز و نشیب زیادی وجود دارد.

پرواز با ماشین

زمانی که در خواب نظاره کنید در حالی که سوار بر اتومبیل بوده در آسمان پرواز کرده و از این پرواز شعف و نشاط بسیاری به شما دست داد، به این معناست که به سرعت و سهولت هر آنچه که مد نظرتان است برایتان حاصل می‌شود.

چرخش درجای چرخ ها

هنگامی که در خواب ببینید چرخ های ماشینتان در ازای حرکت تنها در جای خود می چرخد و به اصطلاح در جا می‌زند، نشان دهنده جنبه‌ای از زندگی شماست که هیچ کارایی و نصیبی به شما نمی‌دهد. شما بدون در نظر داشتن هیچ آرزو و یا هدف مشخصی تنها روزها را پشت سر می‌گذارید.

نگاه کردن به مسیر رانندگی

مشاهده مسیر و خودرویی که در خواب مشغول رانندگی در آن هستید، مفاهیم متعددی با خود دارد. رویایی که در آن مشاهده کنید در یک جاده مملو از سنگلاخ و ناهموار رانندگی می‌کنید، به این معناست که در واقعیت در جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌ها یاران با شرایط سخت و ناهمواری مواجه می‌شوید. مفهوم دیگری که برای رانندگی خود را بر روی خیابان پر از چاله و سنگلاخ بیان شده چنین است که همزمان با تلاش و جدیت زیادی که در امور خود به کار می‌گیرید، با کامیابی و یا افت و خیز‌های بسیار همراه هستید.

ترافیک سنگین خودرو

اگر در خواب نظاره کنید در بین ترافیک سنگین خودروها قرار گرفته و راهی برای عبور ندارید، تعبیر به وجود مسئله و یا موانعی در زندگی است که از دستیابی شما به اهداف و آرزوهایتان جلوگیری می‌کند. توصیه می‌شود راه‌های دیگری را با بررسی و تحقیق در نظر گرفته و در آنها اقداماتی را انجام دهید.

گم شدن ماشین

چنانچه در خواب قادر به یافتن ماشین نبوده و در حقیقت آن را گم کرده‌اید، تعبیر به آن است که در واقعیت هیچ هدف و برنامه‌ای برای خود در نظر نگرفته و به شکل منفعل و بلاتکلیف زندگی را سپری می‌کنید. بهتر است جهت ایجاد انگیزه و دیدگاه مثبت به شخص مناسبی جهت مشاوره مراجعه کرده تا شما را راهنمایی کند.

روشن نشدن ماشین

زمانی که در رویا متوجه شوید با وجود تلاش‌هایتان، خودرو شما روشن نمی‌شود، چنین مفهومی دارد که در برخی از شرایط و موقعیت‌ها احساس ناتوانی و تزلزل به شما دست می‌دهد.‌

داغ کردن ماشین

چنانچه در رویا مشاهده کنید اتومبیل شما داغ کرده، به طوری که جوش آورده بود به این معناست که شما توان و انرژی مضاعفی را در کارهایتان صرف می‌کنید. لازم است با آرامش دست به عمل زده و در اقدامات خود با صبر و شکیبایی بیشتری رفتار کنید. بدین ترتیب از میزان ریسک و خطرپذیری کارهایتان کاسته و احتمال موفقیت را افزایش می‌دهید. گویا در فعالیت و زمینه‌های مختلفی به طور همزمان کارهایی را شروع کرده‌اید. لازم است مدتی را به تمدد اعصاب و تجدید قوا بپردازید.

غرق شدن ماشین

رویایی که در آن نظاره‌گر غرق شدن اتومبیل‌تان باشید، مفهوم خوبی نداشته و اشاره به موقعیت نامناسبی است که در آن به سر می‌برید. احتمالاً شما هیچ توجهی به زندگی و آتیه خود ندارد.

شستن خودرو

زمانی که در خواب اقدام به شستشوی ماشینتان کردید، نشان دهنده آمادگی شماست تا در موضوعی اقدام کرده و فعالیتی را آغاز کنید. در عین حال این رویا خبر از طرح‌ها و برنامه‌هایی دارد که برای خود در نظر گرفته‌اید.

بیمه ماشین

خوابی که در آن ببینید اتومبیلتان را بیمه کردید، نشان دهنده روی آوردن شما به فعالیتی است که خطرپذیری بسیاری داشته و شما کاملاً از آن آگاه هستید. لذا تبعات و عواقب آن را در نظر دارید.

سفر با ماشین فرد دیگر

چنانچه در رویا مشاهده کنید شخصی با اتومبیل خودش اقدام به رساندن شما به مقصد می‌کند، به منزله وجود فردی است که قصد دارد به طریقی زندگی شما را تحت سلطه درآورد. از این رو در اغلب مواقع احساس می‌کنید استقلال شما سلب شده است.

مفهوم دیگر رویای مذکور چنین است که شما شخصیتی لاابالی و غیر متعهد دارید. لذا در تلاش هستید تا از انجام وظایف و مسئولیت‌هایتان طفره بروید. از سایر نشانه‌های این خواب چنین است که یکی از اشخاص در پی به کار بستن نیرنگ و فریبی به شما است. لذا جانب احتیاط را رعایت کنید.

دفن شدن ماشین در زیر زمین

اگر در خواب نظاره کنید اتومبیلتان در زیر زمین دفن می‌شود، به این معناست که تمایل ندارید با توصیه و پیشنهادات دیگران اقداماتی را انجام داده و یا در جهت تامین منافع آنها و از روی ناچاری کارهایی را انجام دهید. قصد دارید که تنها بر اساس خواسته‌ها و نیازهای خودتان حرکت کرده و تلاش کنید.

له شدن خودرو

زمانی که در خواب شاهد له شدن خودروتان بودید، تعبیر به آن است در زندگی بسیار مایوس و سرخورده هستید. به طوری که آرزوهایی در جهت تلاش و حرکت خود مد نظر ندارید.

رانندگی بر تپه

دیدن رانندگی و هدایت اتومبیل بر روی تپه به منزله آن است که علی رغم موانع و شرایط سختی که با آن مواجه می‌شوید، تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف انجام می‌دهید.

روشن نشدن ماشین

چنانچه در خواب نظاره کنید ماشین شما روشن نشده و استارت نمی‌زند، تعبیر از سقوط و شکستی است که در زندگی با آن روبرو می شوید. این نوع ناکامی حتی تا پیش از انجام اقدامات کاملاً روشن بوده، چرا که مسیر درستی را آغاز نکرده‌اید.

گم کردن کلید ماشین

اگر در خواب متوجه شوید کلید اتومبیل را گم کرده و قادر نیستید تا درب آن را باز کنید تعبیر به آن است که سررشته زندگی را از دست داده آید و قصد و هدفی برای این زندگی ندارید. در هر مسیری که اقدام کرده‌اید، ثمری برایتان نداشته و یاس و ناامیدی شما را در بر گرفته است.سفر با اتومبیل در رویا خبر از اندوه و پریشانی دارد.

بیرون آوردن ماشین

هنگامی که در خواب اتومبیل را از جایی به بیرون درآورید، بشارتی است که نسبت به خاتمه موانع و مشکلات در زندگی دارد.

مسابقه اتومبیل رانی

مشاهده رقابت اتومبیلرانی در رویا به منزله جریان داشتن رقابت و هماوردی در زندگی است. هنگامی که در خواب خودتان را به عنوان شرکت کننده در آن رقابت ببینید، به این معناست که در حوزه ای که فعالیت می‌کنید افراد زیادی به عنوان رقیب به شما چشم دوخته‌اند.

چنانچه در خواب با موفقیت این مسابقه را به پایان برده و به عنوان برنده معرفی شدید، بدانید که در زندگی نیز به پیروزی دست می‌یابید. ولی در صورت عدم موفقیت، یعنی در واقعیت حریفان شما را پشت سر می‌گذارند.

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا