ترکیهسریالفیلم و سریال

بیوگرافی آراس بولوت اینملی ؛ یاماچ کوچوالی در سریال گودال

[ad_1]

شب گذشته، آخرین قسمت از سریال پرطرفدار گودال (Çukur) از شبکه Show TV ترکیه پخش شد. بیوگرافی آراس بولوت اینملی ، بازیگر نقش یاماچ کوچوالی، را در این مطلب بخوانید تا با این هنرپیشه با استعداد و محبوب ترک‌ها بیشتر آشنا شوید.

آراس بولوت اینملی در سریال پربیننده گودال

اولین قسمت از سریال گودال در سال ۲۰۱۷ پخش شد و مردم ترکیه و سراسر جهان را برای تعقیب کردن ادامه این داستان مهیج چهار سال پای تلویزیون نشاند. این سریال که در چهار فصل ساخته شده به موضوع مواد مخدر، قاچاقچیان و زندگی پرفراز و نشیب مردم محله چوکور (محله بالات در فاتح استانبول) می‌پردازد اما در خلال ماجراهای اکشن و هیجان میافیایی، داستان‌های عاشقانه‌ای را در دل خود گنجانده که جذابیت این سریال را بیشتر کرده است.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آغاز این سریال، که داستان یکی از خانواده های مشهور ترکیه را روایت می‌کند، با ماجرای عاشقانه یاماچ و ثنا و مشکلات آنها رقم می‌خورد. طبق داستان، محله گودال یکی از محلات پرخطر استانبول است که پدر یاماچ آن را اداره می‌کند. قانون این محله این طور است که کسی حق پخش و مصرف مواد مخدر ندارد. اما از آنجا که گروه‌هایی ناقض این قانون هستند ماجراهای زیادی را ایجاد می‌کنند که دار و دسته ادریس بابا همراه با پسرانش مجبورند برای حفاظت از مردم گودال و دفع خطر متحد شوند. همین جنگ‌ها و درگیری در کوچه پس کوچه‌ها به کشته شدن خیلی‌ از مردم محله و دشمنان می‌انجامد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli‎) در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او فرزند سوم سِوتاپ اینملی و چنگیز اینملی، (پدر کردتبار و مادری ترک‌تبارش) است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد که در هنر نمایش نامه نویسی و خوانندگی فعالیت دارند.

جالب است بدانید برادر بزرگتر آراس به نام اورچون اینملی (Orçun iynemli) نیز یک بازیگر و نمایشنامه نویس است و خواهر بزرگتر او یشیم اینملی (Yeşim iynemli) یکی از خوانندگان مطرح ارکستر سمفونی ترکیه به شمار می‌رود.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

تحصیلات آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی در دبیرستان اناتولیایی بشیکتاش تحصیلات متوسطه خود را تمام کرده و با کسب جایزه OSS ترکیه، توانست در بین ۱۰۰ دانش‌آموز برتر ترکیه بدرخشد.

او به عنوان یکی از ۱۰۰ دانشجوی برتر، توانست با موفقیت در آزمون اس ای تی در ترکیه ، برای تحصیل در موسسات آموزش عالی ترکیه قبول شود. او بعد از اتمام دوران متوسط وارد دانشگاه فنی استانبول شد. با این که آراس در رشته مهندسی هواپیما تحصیلات خود را ادامه داد اما علاقه‌ شدیدش به بازیگری به حدی رسید که نتوانست دانشگاه را به موقع تمام کند.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

ورود آراس بولوت اینملی به حرفه بازیگری

آراس در سال ۲۰۰۹ حرفه بازیگری را آغاز کرد و توانست به ستاره محبوب این روزهای ترکیه مبدل شود.

آراس بولوت اینملی در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال “روزی روزگاری” دو جایزه در جشنواره تلویزیونی ترکیه به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد و به شهرت رسید.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس بعد از فیلم روزی روزگاری، در فیلم‌های “محمود و مریم” و “آیا همه ما راست میگوییم” به عنوان نقش اول حضور داشت. از دیگر نقش های او می‌توان به شاهزاده بایزید در حریم سلطان، سارب در سریال مارال و مرت در سریال نفوذی اشاره کرد.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

آراس برای بازی در سریال گودال نیز با انتخاب مردم توانست جایزه بهترین بازیگر درام سال ۲۰۱۸ را از جشنواره پروانه طلایی ترکیه دریافت کند.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

روابط عاشقانه آراس بولوت اینملی

آراس در حال حاضر با بیگه اونال ، بازیگر نقش سلین در سریال ( Sen Cal Kapimi)، روابط عاشقانه‌ای دارد. حتی چند ماه پیش، حضور او در مراسم تشییع جنازه پدر بیگه برای عرض تسلیت و ابراز همدردی به او بسیار خبرساز شد. خبر رابطه این دو هنرمند در سال ۲۰۱۵ پخش شد و با وجود گذشت ۶ سال از آغاز رابطه، تا کنون توانسته اند رابطه صمیمی و رمانتیک خود را حفظ کنند.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

فیلم های آراس بولوت اینملی

۲۰۱۷ – Lord of the Seagulls (Motion Picture)
۲۰۱۷ – Çukur (Yamaç Koçovalı) (TV Series)
۲۰۱۶ – Inside (Mete) (TV Series)
۲۰۱۴ – Coming Soon (Aras Bulut İynemli) (Motion Picture)
۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ – Maral (Sarp) (TV Series)

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

۲۰۱۳ – Are We OK (İhsan) (Motion Picture)
۲۰۱۳ – Magnificent Century Season 4 (Şehzade Bayezid) (TV Series)
۲۰۱۲ – Mary and Mary (Mahmut) (Motion Picture)
۲۰۱۰ – ۲۰۱۲ – It Is Such A Time (Mete Akarsu) (TV Series)
۲۰۰۹ – Acacia Stop 2nd Season (Şener) (TV Series)
۲۰۰۸ – Back Streets Season 3 (Şener) (TV Series)

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

اینستاگرام آراس بولوت اینملی

مهم‌ترین قسمت در بیوگرافی آراس بولوت اینملی صفحه اینستاگرام اوست. حساب اینستاگرام آراس به آدرس iynemliarasbulut@ در حال حاضر حدود ۹ میلیون ۷۳۵ هزار نفر فالوئر دارد. برای مشاهده تصاویر و پست‌های آراس می‌توانید صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید.

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

بیوگرافی آراس بولوت اینملی

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

عشق اوزجان دنیز و سمر دادگر ، طراح لباس و مد ایرانی ، علنی شد

ازدواج ابرو شاهین با جدی عثمان بسکتبالیست ؛ این بار جدّیِ جدی

  بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید

بیوگرافی سرا کوتلوبی ؛ بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم

بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

بیوگرافی نسلیهان آتاگول ؛ بازیگر نقش ناره چلبی در سریال ترکی دختر سفیر ، نیهان در اُکیا

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

بازیگر فیلم جن زیبا را بهتر بشناسید

بیوگرافی اونور تونا ؛ علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

 




[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا