اخبارتست تصادفسایر خودروهای آمریکاییهایپر اسپرتویدئو کلیپ

تست تصادف دردناک SCG 004S

[ad_1]

توسعه یک سوپرکار قانونی برای تردد در جاده کار سختی است. این موضوع به ویژه درباره شرکت‌های کوچکی همچون اسکودریا کامرون گلیکنهاوس یا SCG درست است، شرکتی که باید قوانین سخت گیرانه را پاس کرده و درعین‌حال محصولی قابل‌اعتنا تولید کند. برای شرکتی که به دنبال تولید تنها ۲۵ دستگاه خودرو است، تست تصادف یک پروتوتایپ ریسک بزرگی خواهد بود.

لری کاسیلا از شرکت Ammo NYC چالش بسیار منحصربه‌فردی برای تیم گلیکنهاوس داشته است. پیش از اینکه پروتوتایپ ۰۰۴S روانه تست‌های تصادف شود لری فرصت انجام برخی تست‌ها روی تکنیک‌ها و محصولات را دارد. Ammo NYC بخشی از فرایند تولید نهایی گلیکنهاوس ۰۰۴ بوده و تمامی خودروها پیش از رسیدن به دست مشتریان سری به این کمپانی می‌زنند.

گلیکنهاوس با افتخار آپشن های متنوعی را در دسترس خریداران قرار داده و آن‌ها با استفاده از آپشن ها می‌توانند خودرویی کاملاً شخصی سازی شده داشته باشند. بخش اعظم آپشن های موردبحث شامل بدنه بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به قطعات فیبر کربنی یا رنگ اشاره کرد. پس از آن نیز طرح‌های براق و مات وجود دارد. در واقع می‌توان گفت از این نظر انتخاب‌های بی‌شماری برای خریداران وجود دارد.

تماشای تست تصادف ۰۰۴S دردناک به نظر می‌رسد. قطعا تیم مهندسی گلیکنهاوس می‌توانند از شبیه‌سازهای کامپیوتری برای تخمین عملکرد خودرو در تست‌های تصادف استفاده کنند؛ اما داده‌های به دست آمده از تست‌های واقعی به این شرکت اجازه خواهد داد بهترین محصول را به دست مشتریان برساند.

https://www.youtube.com/watch?v=YTItxw2pxo0

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا