سلبریتی هافرهنگ و هنرفیلم و سریال

فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

امیلیا کلارک با بازی در مهم ترین نقشش تا به امروز، دنریس تارگرین در سریال Game of Thrones به شهرتی جهانی رسید و در فیلم های بزرگ متعددی بازی کرد اما برخی نقش های دیگر نیز وجود دارد که نزدیک بود کلارک بازی کند اما به دلایلی محقق نشد. کلارک از سال ۲۰۱۰ نقشی را در سریال Game of Thrones بر عهده گرفت که یکی از نقش های اصلی سریال بوده و در اپیزود فاجعه آزمایشی، تمزین مرچنت نقش آن را بازی کرده بود، اپیزودی که هیچگاه منتشر نشد اما مسیر را برای شهرت بسیاری از ستاره های جدید سینما و تلویزیون و یکی از ماندگارترین سریال های تاریخ تلویزیون هموار ساخت.

rts8haa 1 scaled - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

نقش دنریس تارگرین به گفته خود کلارک بسیار متفاوت از نقش کلیشه ای بود که بسیاری از بازیگران زن جوان بریتانیایی بازی می کردند و بسیار کوتاه مدت بودند. امیلیا کلارک در نهایت تمام ۸ فصل را در سریال ماند و تا پایان آن در می ۲۰۱۹ یکی از شخصیت های محبوب و اصلی داستان باقی ماند. کلارک به خاطر بازی خود در این نقش که از دختری خجالتی و ترسو به حکمرانی نترس و باهوش تبدیل شد، بسیار مورد تحسین قرار گرفت. علاوه بر سریال Game of Thrones، کارنامه هنری امیلیا کلارک شامل نقش های مختلف تئاتر و سینما نیز هست. یکی از مهم ترین نقش های اولیه او در تئاتر بازی در نقش هالی گالیگتلی در نمایش برادوی Breakfast at Tiffany در سال ۲۰۱۳ و نقش نینا در The Seagull بود که با شیوع کرونا متوقف شد.

game of thrones season 8 emilia clarke daenerys 2 1554392425 - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

فیلم های Me Before You (2016) و Last Christmas (2019) کلارک را در نقش های عاشقانه فرود برد که نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اگر چه هر دو در باکس آفیس موفق عمل کردند. وی در سال ۲۰۱۸ در فیلم Solo: A Star Wars Story نقش کیرا را بازی کرد و برای این نقش چند بازیگر شناخته شده دیگر را شکست داد. کلارک اخیراً به بازیگران سریال مورد انتظار Secret Invasion در دنیای مارول و از محصولات Disney+ پیوسته است.

me before you - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

اگر چه نقش دنریس تارگرین به احتمال فراوان مشهورترین نقش کلارک باقی خواهد ماند، نزدیک بود بازی در بلاک باسترهای بزرگی به کارنامه سینمایی این بازیگر بریتانیایی اضافه شود. از ترجیحات شخصی تا تداخل برنامه ها، دلایل او برای نپذیرفتن هر یک از این نقش ها متفاوت بوده است. با توجه به استعدادهای کلارک، مطمئن هستیم که می توانست در این نقش ها بدرخشد، سخت است کسی دیگر غیر از کلارک را در این نقش ها تصور کرد.

Dakota Johnson as Anastasia Steele in Fifty Shades of Grey1 - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

نقش آناستازیا استیل در Fifty Shades Of Grey

داکوتا جانسون نقش آناستازیا استیل گری را در فرانچایز Fifty Shades Of Grey بازی کرده است اما این نقش تقریباً نزدیک بود به امیلیا کلارک برسد. بازی در اولین قسمت از این تریلر اروتیک به کلارک پیشنهاد شده بود اما به دلیل وجود صحنه های فراوان برهنگی، کلارک حاضر به بازی در آن نشد. کلارک که در صحنه های متعددی از سریال Game of Thrones، عریان ظاهر شده بود، از سوال ها در این مورد خسته شده و نمی خواست حرفه اش را به بازی های خاص محدود کند. او همچنین می خواست از بازی در فیلم های دنباله دار خودداری کند زیرا بازی در نقش دنریس تارگرین به دشت وقت او را به خود اختصاص داده و او نمی خواست این موضوع بار دیگر تکرار شود.

Falcon And Winter Soldier Finale Sharon Carter Phone Call - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

نقش شارون کارتر (مامور شماره ۱۳) در Captain America: The Winter Soldier

در فیلم Captain America: The Winter Soldier، شارون کارتر ملقب به مامور شماره ۱۳ محبوب شخصیت استیو راجرز با بازی کریس ایوانز است. کلارک در کنار بازیگرانی مانند جسیکا براون فیندلی برای بازی در این نقش تست داده بود. در نهایت این نقش به امیلی ون کمپ رسید و کلارک بعدها در سریال Secret Invasion به دنیای مارول پیوست.

Cara Delevigne Enchantress Suicide Squad - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

نقش زن وسوسه گر در Suicide Squad

بر اساس برخی گزارش ها، امیلیا کلارک یکی از بازیگرانی بود که برای بازی در نقش زن وسوسه گر در فیلم Suicide Squad در سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده بود. با این وجود کارا دولین بازیگر و سوپرمدل معروف برای این نقش انتخاب شد که البته فاکتور بسیار مهمی برای فیلم بود. در نهایت بازی دولین در نقش زن وسوسه گر برای فیلم گران تمام شد بعد از آن که تصاویر پشت صحنه نشان می داد بعد از فیلمبرداری و در مراحل جلوه های ویژه سعی شده بود دولین لاغرتر به نظر برسد.

Set It Up - فیلم هایی که قرار بود امیلیا کلارک در آن ها نقش ایفا کند اما به دلایلی نشد

نقش هارپر مور در Set It Up

در سال ۲۰۱۶، اعلام شد که کلارک به تیم بازیگران فیلم Set It Up پیوسته است، یک کمدی رمانتیک که کمپانی مترو گلدوین مایر می خواست بسازد. او قرار بود در این فیلم نقش هارپر مور را بازی بکند که یک دستیار سخت کوش بود اما فرآیند انتخاب بازیگر برای نقش رییس او بیشتر از مدت مورد انتظار طول کشیده و کلارک به دلیل تداخل با فیلمبرداری های سریال Game of Thrones ناچار از این نقش کناره گیری کرد. در نهایت یویی داچ جانشین امیلیا کلارک در این نقش شد و در نهایت فیلم در سال ۲۰۱۸ توسط نتفلیکس ساخته شد.

بیشتر بخوانید: روایت امیلیا کلارک از کتابی در مورد مرگ که باعث شد راحتتر با فوت پدرش کنار بیاید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا