دکوراسیون داخلیدکوراسیون منزلراهنمای دکوراسیونقفسهکتابخانهمبلمانمبلمان کمجا

قفسه کتاب ام دی اف – قفسه کتابی که به دلخواه شما تغییر می کند

[ad_1]

قفسه کتاب ام دی اف
nowrooz

در جهان پرمخاطره امروزی چیزی که می توان برای دقایقی یا ساعتی ما را از هجمه اتفاقات و نگرانی ها رها کند، کتاب است. کتاب سرمنشأ دانستن در دنیای امروز است و می توان بهترین گزینه برای تجربه باشد. اغلب در دکوراسیون های متفاوت از مبل های گران قیمت می بینیم تا تخت ها و چیدمان های خاص اما همیشه قسمتی برای کتاب هم در هر خانه ای نیاز است. یک قفسه کتاب ام دی اف مدولار می تواند خانه امن کتاب ها باشد.
البته باید توجه داشت که گاهی زیباترین کتابخانه ها را در ساده ترین دکور ها می بینیم اما جابه جایی و خرید و حمل این کتابخانه ها یا سفارش خرید و نصب کمی سنگین و زمان بر است.
از آنجا که هر کسی با هر سلیقه و عقیده ای به کتابخانه نیاز دارد و مساحت خانه ها و دکوراسیون هایشان متفاوت است، تطبیق کتابخانه با دکوراسیون می تواند سخت باشد. شرکت آسان نصب پردیس در این روزها خلاقیتی در ساخت قفسه و کتابخانه بکار برده است که هم عمر قفسه را زیاد می کند و هم حمل و نقل آسان دارد.

قفسه کتاب ام دی اف

قفسه کتاب ام دی اف همه کاره

اگر کودک دلبندتان اتاقی مخصوص به خود دارد و می خواهد کتاب ها و عروسک ها یا ماشین هایش را جایی نگه دارد که راحت با آن ها بازی کند پیشنهاد ما برای طبقه اتاق کودک شما کتابخانه آسان نصب پردیس مدل B5 است که تعداد قفسه ها کم و ارتفاع این طبقه هم مناسب برای کودک شما و کوتاه است. نکته مهم دیگر تنوع مدل ها و رنگ هایی است که می توانید انتخاب کنید و از کودکی نظم و طبقه بندی را به فرزندتان بیاموزید.

قفسه کتاب ام دی اف

 قفسه کتاب ام دی اف؛ جایی برای تلفن

در خانه های کوچک امروزی استفاده از وسایلی که کار راه انداز و جمع و جور باشند بهترین کار است، کتابخانه آسان نصب پردیس مدل B12 قفسه ای کوچک و کار بردی هم برای دکور هم کتاب و مخصوصاً جایی برای تلفن خانه بدون آنکه هزینه ای زیاد صرف کرده و جای زیادی را اشغال کند. این قفسه کتاب ام دی اف مکعبی کوچک هر جایی می تواند قرار بگیرد.

قفسه کتاب ام دی اف

قفسه کتاب ام دی اف مدولار

گاهی وقت ها دلمان می خواهد که بتوانیم کتابخانه را کمی کوتاه کنیم یا اصلاً یک جور دلخواه بگذاریمش، کتابخانه های شرکت آسان نصب پردیس این مورد را با نوآوری به محصولاتشان اضافه کرده اند. سازه ای محکم مانند کتابخانه آسان نصب پردیس مدل B7 یا هرکدام از محصولاتشان را بخواهید در بسته های کوچک و به صورت جدا در یک پک برایتان ارسال می کنند.
این کتابخانه ها برای نصب نیازی به نصاب یا پیچ و مهره ندارد و تمام نصب آن به خلاقیت و دلخواه شما بازمی گردد. این خیلی جالب است که گاهی بتوان مدل کتابخانه را عوض کرد و تغییر جالبی را در خانه به وجود آورد.

قفسه کتاب ام دی اف

قفسه کتابت را خودت بساز

اگر مقداری اهل کتاب و کتابخانه هستید و دوست دارید کتابخانه را باسلیقه خودتان در هر جا و با هر ارتفاعی که خواستید نصب کنید پیشنهاد ما برای شما کتابخانه آسان نصب پردیس مدل K6 است این محصول را نیز می توانید سفارش دهید و به صورت بسته بندی شده و کوچک تحویل بگیرید و به شیوه دلخواهتان مونتاژش کنید. قفسه کتاب آسان نصب پردیس مدل K6 را در رنگ های متنوع می توانید سفارش دهید و درجاهای متفاوت در منزل مونتاژ کرده و با توجه به دکوراسیون خانه آن را در جای مناسبی قرار دهید.

قفسه کتاب ام دی اف

قفسه کتاب به عنوان پارتیشن

اگر در خانه فضای بزرگی دارید که می خواهید تقسیمش کنید یا اینکه می خواهید گوشه ای از فضای هال را از بقیه قسمت ها جدا کنید و کمی خصوصی ترش کنید می توانید ازطراحی خلاقانه کتابخانه آسان نصب پردیس مدل K6 استفاده کنید. این قفسه کتاب بسیار زیبا مونتاژش با خودتان است. شما می توانید با توجه به سبک اتاق قفسه کتاب را هر جا که دوست داشتید قرار دهید و از طبقه هایش برای کتاب یا دکور یا هردو استفاده کنید. فرقی نمی کند دکوراسیون منزلتان کلاسیک باشد یا مدرن یا مینیمال؛ این قفسه کتاب جای خودش را پیدا می کند.

قفسه کتاب ام دی اف

استفاده دو منظوره

شخصی سازی دیزاین خانه یکی از مسائل پرطرفدار روز است که هرکس می خواهد چیدمان و دکوراسیونش خاص و با سلیقه خودش باشد. البته با توجه به هزینه ها و جابه جایی ها، معمولاً از این مورد صرف نظر می کنند.
با توجه به این موارد ما برایتان پیشنهادی داریم که می توانید با کمک آن دکور خاصی برای خود بسازید. دکور دوطرفه، پارتیشن و جدا کننده و… . کتابخانه آسان نصب پردیس مدل B13 قفسه کتابی که نمی توانید از آن بگذرید؛ هم خودتان می سازید هم تزیین می کنید و هم کاربری را تعیین می کنید.
می توانید کتابخانه اش کنید یا لوازم دکوری درونش بگذارید شاید بخواهید گلدان هایتان را در آن جا دهید، هیچ فرقی نمی کند، کتابخانه آسان نصب پردیس مدل B13 تمام این کارها را برایتان انجام می دهد.

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد امتیازات ۲۱۴

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا