2022اخبارسدانسفارشیکیاکیا استینگر

پرده‌برداری از کیا استینگر اسکورپیون ادیشن 2022

[ad_1]

کیا استینگر اسکورپیون ادیشن ۲۰۲۲ با برخی عناصر اسپورت بدنه معرفی شد. این خودروساز کره‌ای در ماه تنها ۲۵۰ دستگاه از این سدان سفارشی را تولید خواهد کرد. قیمت استینگر اسکورپیون ادیشن از ۵۲۵۸۵ دلار برای مدل دیفرانسیل عقب و ۵۴۷۸۵ دلار برای نسخه چهار چرخ محرک شروع می شود. این مدل سفارشی بر پایه تریم GT2 استینگر بنا شده است.

استینگر اسکورپیون ادیشن دارای عناصر مشکی‌رنگ روی گلگیر و آینه‌بغل‌ها می‌باشد. همچنین یک اسپویلر عقب همرنگ بدنه نیز نصب شده است. از دیگر تغییرات می‌توان به خروجی‌های اگزوز تیره، رینگ‌های ۱۹ اینچی با طرح مشکی اشاره کرد. این مدل با رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه می شود.

داخل کابین نیز برخی تغییرات وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به تریم فیبر کربن غیرواقعی و پوشش چرم ناپا اشاره کرد.

کیا قبلاً استینگر ۲۰۲۲ فیس لیفت را معرفی کرده است. این خودرو تغییراتی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۲ نیوتون متری اشاره کرد. این پیشرانه جدید باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۲ ثانیه‌ای می شود. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو نیز خروجی ۳۶۸ اسبی دارد.

تغییرات ظاهری استینگر فیس لیفت نیز شامل مواردی همچون نوار نورانی بین چراغ‌های عقب است. چراغ‌های جلوی LED نیز تغییرات ملایمی را تجربه کرده‌اند. در داخل کابین نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی به‌صورت استاندارد وجود داشته و بین پشت آمپرها نیز نمایشگرهای ۴.۲ و ۷ اینچی قابل سفارش هستند.

قیمت استینگر GT-Line 2022 از ۳۶۰۹۰ دلار شروع می شود درحالی‌که مدل‌های GT1 و GT2 با پیشرانه ۶ سیلندر به ترتیب ۴۳۶۹۰ و ۵۱۲۹۰ دلار قیمت دارند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا