restrict در اینستاگراماخبار اینستاگراماز بلاک درآوردن در اینستاگراماکشن بلاک اینستاگرامامکانات جدید اینستاگرامانتشار تصاویر برهنه بیماران در اینستاگراماینستاگرام امکان قرار دادن چند عکس در یک استوری را فراهم کرداینستاگرام پیام‌ رسان شخصی خود را راه‌ اندازی می‌ کندبلاک اینستاگرامبلاک شدن ویدیو در اینستاگرامپیام رسان شخصی اینستاگرامتغییرات جدید اینستاگرامچرا در اینستاگرام نمیتونم لایک کنمچگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویمچگونه از بلاک یک نفر در اینستاگرام خارج شویمدسته‌بندی نشدهرفع بلاک توسط شخص در اینستاگرامرفع بلاک فالو در اینستاگرامرفع بلاک ویدیو در اینستاگرامسرقت اطلاعات بانکی با فیشینگ‌ های اینستاگرامیشبکه های اجتماعیعلمی و تکنولوژی 🔥فیشینگفیلتر نوتیفیکیشن در اینستاگرامقرار دادن چند عکس در یک استوری اینستاگرامکامنت در اینستاگراملایک و فالو در اینستاگراممحدود کردن اکانت در اینستاگراممردان و زنان در چه بازه سنی طرفدار اینستاگرام هستندموتور هوش مصنوعی اینستاگرامنام اینستاگرام و واتس آپ تغییر می کندنحوه تبلیغ پزشکان در اینستاگرام

اینستاگرام : جدیدترین امکانات اینستاگرام و آخرین اخبار

[ad_1]

اینستاگرام : جدیدترین امکانات اینستاگرام و آخرین اخبار

اینستاگرام : در این مطلب از بخش اخبار علمی و تکنولوژی وبسایت نایریکا به اینستاگرام : جدیدترین امکانات اینستاگرام و آخرین اخبار می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین امکانات و اخبار مربوط به اینستاگرام به روز می شود.

با ما همراه باشید.

اینستاگرام : جدیدترین و آخرین اخبار مربوط به اینستاگرام, اخبار اینستاگرام

اینستاگرام : جدیدترین و آخرین اخبار مربوط به اینستاگرام, اخبار اینستاگرام

همچنین بخوانید:

چگونه در اینستاگرام آنلاین نباشیم؟ ۱۳۹۹/۲/۱۹

پاک کردن جستجوها در اینستاگرام / چگونه تاریخچه جستجوها را در اینستاگرام پاک کنیم؟ ۱۳۹۹/۲/۱۹


اینستاگرام فیلتر شد؟

۱۴۰۱/۶/۳۰

بررسی وضعیت اینترنت همراه و ثابت نشان می‌دهد که از دقایقی پیش دسترسی به پلتفرم اینستاگرام با IP ایران امکان‌پذیر نیست.


کاهش دسترسی مردم به اینستاگرام

۱۴۰۱/۶/۳

طالبی، کارشناس کسب‌و‌کارهای دیجیتال: آمار منتشره حکایت از کاهش فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی دارد.سامانه لایف وب نشان می‌دهد تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

مشخصا این یک پیام واضح دارد، آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر ارتباطات بدون سند و مدرک ادعاهایی را مطرح کردند که یک فضای گل و بلبل را ترسیم می‌کند./خبرآنلاین


سازمان امور مالیاتی برای سلبریتی‌های پردرآمد اینستاگرام و یوتیوب پرونده مالیاتی تشکیل داد.

۱۴۰۱/۵/۳۱

روزنامه اینترنتی فراز در گزارشی درآمد ماهانه برخی از این سلبریتی‌ها را برآورد کرده است. صدف بیوتی ماهانه ۱۲ میلیارد تومان، الناز گلرخ ۷ میلیارد تومان، سرنا امینی ۶ میلیارد تومان، حسن ریوندی ۴ میلیارد تومان و مستر تیستر ۲ میلیارد تومان درآمد دارند.

نرخ تبلیغات این سلبریتی‌ها برای هر استوری بین ۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان گزارش شده.

در گزارش به ترفند حاشیه‌سازی با رخدادهای صوری مثل ازدواج سلبریتی‌ها با یکدیگر اشاره می‌کند و می‌گوید که این ترفندها برای ویو و فالوور گرفتن است.


قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربران قرنطینه شده؛ لطفا در خانه بمانید

۱۳۹۹/۱/۶

همزمان با شیوع شتابان ویروس کرونا در سراسر جهان، اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا همزمان با برقرای تماس ویدئویی چندنفره، کاربران بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را در جمع‌های دوستانه یا فامیلی به اشتراک بگذارند.


اینستاگرام امکان قرار دادن چند عکس در یک استوری را فراهم کرد

۱۳۹۸/۹/۲۷

اینستاگرام از زمان معرفی تغییرات زیادی را به خود دیده و آخرین آنها که Layout نام دارد، امکان کنار هم قرار دادن ۲ تا ۶ تصویر در یک تصویر را فراهم کرده است.

برای استفاده از این قابلیت کافی است با کلیک روی استوری دوربین را باز کرده و پس از انتخاب مد Layout ، تصاویر را بارگذاری کنید.


اینستاگرام پیش از توهین کردن به شما هشدار می‌دهد!

۱۳۹۸/۹/۲۶

روز گذشته اینستاگرام اعلام کرد که اگر کاربران برای «کپشن» (caption) عکس یا ویدیو متن توهین‌آمیزی بنویسند، قبل از انتشار از جانب اینستاگرام هشداری دریافت می‌کنند.

اینستاگرام پیش از توهین کردن به شما هشدار می‌دهد

اینستاگرام پیش از توهین کردن به شما هشدار می‌دهد

برای این کار از هوش مصنوعی استفاده شده و با مقایسه متن نوشته شده با کپشن‌های مربوط به پست‌های گزارش داده شده، می‌توان این موضوع را تشخیص داد.

در ادامه، اینستاگرام کاربران مذکور را تشویق می‌کند که تغییراتی بر کپشن موردنظر اعمال کنند ولی این افراد این حق انتخاب را هم دارند که بدون اعمال هیچ تغییری پست را منتشر کنند


اینستاگرام جزئیات موتور هوش مصنوعی خود را اعلام کرد

۱۳۹۸/۹/۶

نوار “Explore” در اینستاگرام برای هر کاربری مختص به خود است و بر اساس اطلاعات پیشین کاربران تهیه می‌شود. این اطلاعات شامل پست‌های لایک شده و ذخیره شده توسط کاربر است.

این بدان معناست که هرچه‌ قدر یک فرد از اینستاگرم بیشتر استفاده کند، توصیه‌های برنامه در نوار “Explore” صحیح‌تر، دقیق‌تر و قابل استفاده‌تر می‌شود.

اینستاگرام برای انجام این کار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند


تشدید محدودیت‌ های اینستاگرام برای انتشار تصاویر خودآزاری

۱۳۹۸/۸/۸

مدیران اینستاگرم از شدت بخشیدن به ممنوعیت اشتراک‌گذاری تصاویر خودآزاری و تشویق به خودکشی در این شبکه اجتماعی خبر دادند.

اینستاگرام پیشتر اشتراک‌گذاری تصاویر خودآزاری را ممنوع کرده بود و حالا ممنوعیت اشتراک‌گذاری تصاویر غیرواقعی و گرافیکی که به اشاعه خودآزاری بپرازند نیز اعمال خواهد شد.

این تصمیم مسئولان اینستاگرام در پی راه‌اندازی کمپین اعتراضی پدر دختری چهارده‌ساله‌ که در سال ۲۰۱۷ با مشاهده تصاویر خشونت‌آمیز در اینستاگرام دست به خودکشی زد، صورت گرفته است./ایسنا


محدود کردن اکانت (restrict) در اینستاگرام

۱۳۹۸/۷/۱۰

اینستاگرام امکان محدود کردن اکانت (restrict) را برای بعضی از کاربرها فعال کرد

با محدود کردن یک کاربر، اگر برای شما کامنتی بنویسد، فقط خود شما و نویسنده کامنت را می‌بینید و بقیه کامنت زیر پست شما را نخواهند دید تا زمانی که شما آن را تائید کنید.

قابلیت Restrict برای جلوگیری از مزاحمت در اینستاگرام

دومین قابلیت آپدیت جدید اینستاگرام که با نام Restrict شناخته می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بیش‌تری بر روی تعاملات خود با دیگر افراد و جلوگیری از مزاحمت در اینستاگرام داشته باشند.

 

هنگامی که یک فرد را به لیست محدود (Restrict) اینستاگرام خود اضافه می‌کنید، نظرات آن شخص در زیر پست‌های شما تنها برای همان فرد قابل مشاهده است.

با این حال اگر قصد دارید کامنت‌های وی برای همه افراد قابل رویت شود، می‌توانید او را از لیست Restrict خود خارج کنید. هم‌چنین افراد محدود شده قادر به دیدن زمان فعالیت شما در اینستاگرام و یا مشاهده زمان خواندن پیام‌های دایرکت توسط شما نیستند.


می‌توان از بلاک اینستاگرام خارج شد؟

۱۳۹۸/۷/۵

بسیاری از کاربران اینستاگرام زمانی که بلاک می‌شوند، درخواست می‌کنند که برایشان کامنت انگلیسی بگذارید، در حالی که این کار هیچ تاثیری در رفع بلاک ندارد.

زارعی ،کارشناس ارشد مدیریت سیستم‌ های اطلاعات: برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام هیچ راهی وجود ندارد، مگر این‌که تا تاریخی که اینستاگرام اعلام کرده، صبر کنید.


سرقت اطلاعات بانکی با فیشینگ‌ های اینستاگرامی

۱۳۹۸/۶/۲۱

برخی از لینک‌هایی که در اینستاگرام توسط اینفلوئنسر‌ها معرفی می‌شود، صفحات فیشینگی هستند که می‌توانند اطلاعات بانکی را سرقت و حساب‌تان را خالی کنند.


انتشار تصاویر برهنه بیماران در اینستاگرام جرم است

۱۳۹۸/۶/۷

اتمام حجت پلیس با پزشکان منشوری / سرهنگ کاظمی: انتشار تصاویر برهنه بیماران در اینستاگرام جرم است

برخی از پزشکان با راه‌اندازی صفحه کاری خود در فضای مجازی اقدام به اشتراک‌گذاری کیلپ‌هایی می‌کنند که در آن برای ارائه صحت کار خود، بدن برهنه خانم‌های مراجعه کننده را بدون درج چهره آن‌ها در صفحات‌شان بارگذاری می‌کنند و کار خود را تبلیغ می‌کنند.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره درج آگهی‌های نامتعارف پزشکان زیبایی در فضای مجازی، گفت:

با پزشکانی که اقدام به انتشار آگهی‌های نامتعارف می‌کنند، طبق قانون برخورد خواهد شد و نسبت به پاکسازی و حذف پست‌های به اشتراک گذاشته شده آن‌ها اقدام خواهیم کرد و در صورت تکرار تخلفات، افراد مجرم شناخته می‌شوند.


رییس پلیس فتا: سطح آلودگی در اینستاگرام پایین آمده است

۱۳۹۸/۶/۷

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا ناجا گفت:

در راستای امن کردن فضای مجازی پلیس فتا رصد موارد فیشینگ را به طور جدی‌تری در اولویت خود قرار داده و در همین راستا ۲۵۰ مورد کلاهبرداری مالی که اغلب هم فیشینگ بوده اند،شناسایی و افراد مرتبط با این موارد شناسایی شده‌اند.

با اقدامات مستمر و پیگیرانه پلیس فتا در فضای مجازی سطح آلودگی در این حوزه به ویژه در اینستاگرام به صورت قابل توجهی پایین آمده است./مهر


اینستاگرام پیام‌ رسان شخصی خود را راه‌ اندازی می‌ کند

۱۳۹۸/۵/۳۱

اینستاگرام پیامرسان شخصی خود را راه اندازی میکند. شرکت فیس بوک مالک شبکه اینستاگرام، شبکه اجتماعی برای انتشار عکس و ویدئو، در حال ساخت یک نرم‌افزار پیام‌رسان است./یورونیوز


مردان و زنان در چه بازه سنی طرفدار اینستاگرام هستند؟

بر اساس تازه ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی statista، به نظر می‌رسد که مردان در میانگین سنی ۲۵ تا ۳۴ سال تقریبا استفاده برابری نسبت به زنان از شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند این در حالیست که در سایر گروههای سنی از میزان استفاده آنها از این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار کاسته می‌شود.


نحوه تبلیغ پزشکان در اینستاگرام اعلام شد

مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی کشور:

تمامی شاغلین حرف پزشکی و وابسته می توانند با مراجعه به سازمان نظام پزشکی و اخذ مجوزهای قانونی، نسبت به تبلیغ در اینستاگرام اقدام کنند.

اگر فردی بخواهد در فضای مجازی اقدام به تبلیغات دارویی، آرایشی، بهداشتی یا امور پزشکی کند، موظف به اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی است.


تغییرات جدید اینستاگرام در راه است

اینستاگرام در حال آزمایش فیلتری برای نوتیفیکیشن هاست تا بالاخره بشود نوتیف های غیرضروری مثل لایک و فالو را مخفی کرد و صرفا کامنت ها را نمایش داد.

چون به طور کلی تعداد نوتیف لایک ها بیشتر از کامنتهاست که باعث میشود کامنتهای جدید به راحتی گم بشوند و دنبال کردنشان مشکل تر بشود که با این فیلتر جدید این موضوع تا حدی حل میشود

اینستاگرام همچنین در حال کار روی قابلیت به اشتراک گذاری کامنت ها در دایرکت و استوری هست، بنابراین میتوانید یک کامنت در زیر پستی را با دوستانتان در دایرکت و استوری به اشتراک بزارید.


نام اینستاگرام و واتس آپ تغییر می کند

فیس بوک قصد دارد نام سرویس های اینستاگرام و واتس آپ را تغییر دهد. طبق این تصمیم سرویس های مذکور از این پس«اینستاگرام از فیس بوک» و «واتس آپ از فیس بوک» نامیده خواهند شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا