تکنولوژی

بررسی ویژگی های مهم سرور مجازی ترید

[ad_1]

بررسی ویژگی های مهم سرور مجازی ترید

در این مقاله می خواهیم نکاتی را به شما متذکر شویم تا در هنگام تهیه و خرید سرور مجازی بایننس از یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات سرور و مجازی سازی، بتوانید سرور مناسبی را انتخاب و خریداری کنید. سرور مجازی ترید، جهت فعالیت های مالی در بازارهای ارز های دیجیتال، بایننس، فارکس و همچنین بقیه سایت هایی می باشد که از شما IP ثابت و بدون تغییر را می خواهد. به گزارش شرکت توشن سرور مجازی مختص ترید، به منظور فراهم کردن محیطی امن برای شرکت در بازار های مالی، فارکس، صرافی های دیجیتال نظیر بایننس و … طراحی و ساخته شده است.

در واقع سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر است که در کشوری دیگر  ( در شرکت توشن شما می توانید موقعیت سرور خود را از میان کشور های مختلف انتخاب نمایید ) به صورت شبانه روز روشن می باشد و در کنار اینترنت پر سرعت یک IP ثابت ترید را در اختیار شما قررار می دهد تا از ایران بتوانید با آن IP وارد سایت بایننس شوید و کسب درآمد کنید. سرور بایننس را می توان از کشور های اروپایی و آمریکایی تهیه کرد. به دلیل اینکه ایران تحریم است نمی توان با IP ایران وارد این سایت شد و ترید کرد.

هنگامی که شما سرور مجازی ترید بایننس را خریداری می کنید از تمام قدرت پردازش CPU و حافظه رم و هارد سرور بصورت اختصاصی استفاده می کنید. سرور اختصاصی به صورت تمام وقت و بدون وقفه به شبکه قدرتمند اینترنت وصل است و اینترنت سرور همیشه فعال می باشد. این سرورها دارای آپتایم ۱۰۰ درصد بدون هیچگونه قطعی و اختلال ، همیشه در دسترس شما هستند. شما می توانید انواع سیستم عامل های  لینوکسی و ویندوزی را روی سرورها نصب نمایید ولی برای کارهای ترید بهترین سیستم عامل را می توان سیستم عامل های ویندوز سرور دانست.

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی می تواند کاربردهای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد از جمله میزبانی سایت پر بازدید یا میزبانی صدها سایت یا پردازش داده ها و همچنین فروش سرور های مجازی با استفاده از نرم افزار های مجازی ساز روی این سرورها با بیشترین میزان بازدهی و کمترین هزینه انجام می شود.

سرور اختصاصی هلند که به آن Netherlands Dedicated Server نیز می گویند در واقع یک کامپیوتر است که به صورت شبانه روز روشن می باشد که به صورت فیزیکی در دیتاسنترهایLeaseweb  وServerousهلند واقع شده است و جالب اینجاست که می توانید از هر جای دنیا به صورت ریموت آن را کنترل کنید و همانند کامپیوتر شخصی خود از آن استفاده کنید. در برخی موارد از عبارت سرور مجازی اختصاصی نیز  جهت اشاره به این سرور ها استفاده می شود که این مورد نباید با اشاره به سرور با سخت افزار فیزیکی اشتباه گرفته شود.

استفاده از بهترین سخت افزارهای به روز دنیا  از جمله CPU های جدید رم های جدید یا هارد هایNVMe بسیار سریع در سرورهای اختصاصی هلند از خصوصیات حرفه ای این نوع سرورها است.

بررسی ویژگی های مهم سرور مجازی ترید

بررسی ویژگی های مهم سرور مجازی ترید

خصوصیات مهم سرور اختصاصی ترید

  • سرورهای اختصاصی دارای شبکه دیتاسنتری بسیار حرفه ای هستند و  پینگ یا Latency بسیار پایینی به تمام جهان دارند.
  • این نوع سرور ها سرعت بسیار بالایی دارند. هارد، سی پی یو و رم های DDR۴در کنار یک پورت ۱ گیگابیت یا ۱۰ گیگابیت که بر روی سرور سرعت بسیار بالای این سرورها را تضمین می کند.
  • لازم به ذکر است که دیتا سنترهای واقع در کشور هلند حساسیت بسیار کمتری نسبت به کپی رایت و همچنین سایر تخلفات اینترنتی دارند بنابراین می توان گفت که اگر به دنبال سرور مجازی ترید بودید بهتر است تا سرور هلند را انتخاب کنید.

سرور مجازی بابیننس چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد؟

  • این نوع سرورها بدون هیچ محدودیتی می توانند دسترسی راحتی را به تمام قسمت های سرور را در اختیارتان قرار دهند.
  • شما می توانید از شرکت توشن تقاضای ارتقای سرور را بکنید.
  • شما می توانید تا زمان تمدید سرور مجازی بایننس و ترید آن را در اختیار داشته باشید.
  • شما می توانید انواع مختلف نرم افزار ها را روی سرور مجازی ترید نصب کنید.
  • شرکت توشن می توانید بک آپی را برای امنییت بالاتر سرور شما فراهم نماید.
  • همچنین می توانید هر سوال یا مشکلی که داشتید را از طریق پشتیبانی 24 ساعته و همچنین از طریق تیکت ارسال کرده و تیم حرفه ای شرکت توشن هر چه سریع تر به مسئله شما رسیدگی می کنند.

بررسی ویژگی های مهم سرور مجازی ترید

چگونه به سرور متصل شوم؟

برای اتصال به سرور مجازی ترید بایننس لازم است تا نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور به شما داده است را وارد نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن بزنید و وارد فضای سرور شوید. معمولا این نرم افزار به صورت دیفالت بر روی تمامی لپ تاپ ها نصب است اما اگر متوجه شدید که این برنامه را ندارید می توانید از طریق سایت های معتبر آن را دانلود کنید. همچنین برای اتصال به سرور مجازی بایننس از طریق گوشی موبال لازم است تا برنامه RD Client را داشته باشید برای گوشی های اندروید آن را از گوگل پلی و برای گوشی های اپل برنامه را از اپ استور دانلود کنید.


موارد پیشنهادی


  Binance VPSخوب چه امکانات دیگری به شما می ‌دهد؟

  • بالا بردن امنیت اطلاعات با استفاده از کدگذاری SSL در ارتباط‌ها.
  • امکان دانلود سریع فایل‌ها
  • مخفی کردن موقعیت فیزیکی شما که داخل کشور ایران هستید.
  • قابلیت نصب نرم‌افزار متاتریدر و تحلیل و بررسی بازارهای مالی در کمترین زمان ممکن.
  • سرور مجازی ترید یا همان سرور مجازی بایننس به شما اینترنتی قوی با پینگ یک میلی‌ ثانیه می‌دهد.
  • عدم ریسک قطع شدن، با قطع شدن اینترنت شما وب‌ سایت بایننس روی سرور باز می‌ماند و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند.

امنیت سرور مجازی بایننس

شما می توانید پس از دریافت رمز سرور، آن را تغییر دهید و به صورت دوره ای هم باز رمز را عوض کنید تا امنیت سرور بیشتر شود. همچنین خرید سرور مجازی بایننس باید از یک شرکت معتبر انجام گیرد. شرکت توشن ارائه دهنده برترین انواع سرور مجازی بایننس در کشور می باشد. این ممجموعه با ارائه بهترین پلن ها شما را در خرید سرور مجازی ترید متناسب با نیازتان راهنمایی می کند.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

بررسی ویژگی های مهم سرور مجازی ترید

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یاخرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا