دسته‌بندی نشدهکارتون

دانلود کارتون ماشین زباله دوبله فارسی

[ad_1]

در این پست از سایت تفریحی جیران با دانلود کارتون ماشین زباله دوبله فارسی در خدمت شما عزیزان هستیم. سریال انیمیشنی کامیون زباله به کارگردانی جان کارز و مایکل مولن در سال 2020 توسط کشور آمریکا ساخته شده است. هنک شش ساله و بهترین رفیقش ، یک کامیون زباله عظیم ، در ماجراهای خارق العاده با دوستان حیوان خود جهان اطراف خود را کشف می کنند.
کامیون زباله درباره پسری ۶ ساله به نام هنک و بهترین دوستش Trash Truck (کامیونی انسان‌نما با چهره و احساساتی که در واقع حرف نمی‌زند) است. این در یک منطقه روستایی ایده‌آل اتفاق می‌افتد که هنک می‌تواند بدون بزرگسالان آزادانه پرسه بزند. هر روز صبح، کامیون زباله هنک را بیرون از خانه‌اش می‌برد، با بازوهای روباتیکش او را می‌برد و بالای کابین می‌کشد. آنها بقیه روز را به دنبال یک کنجکاوی یا حل یک مشکل می گذرانند، همراه با دوستان حیوان سخنگو خود، دانی راکون، والتر خرس، و موش خانم مونا. خطوط داستانی هم از امور روزمره (یادگیری دوچرخه سواری، رفتن به دکتر) و هم از داستان فوق العاده تر (تلاش برای پرواز) پیروی می کنند. در حالی که داستان‌ها از چیزهایی الهام گرفته شده‌اند که پیش‌دبستانی‌ها در زندگی واقعی درباره آن‌ها تعجب می‌کنند، همیشه حسی از هوی و هوس یا باورهای ساختگی وجود دارد که بچه‌ها را تشویق می‌کند تا تخیل خود را توسعه دهند.

کارتون ماشین زباله قسمت 1

کارتون ماشین زباله قسمت 2

کارتون ماشین زباله قسمت 3

کارتون ماشین زباله قسمت 4

کارتون ماشین زباله قسمت 5

کارتون ماشین زباله قسمت 6

کارتون ماشین زباله قسمت 7

کارتون ماشین زباله قسمت 8

کارتون ماشین زباله قسمت 9

کارتون ماشین زباله قسمت 10

Trash Truck از بیشتر نمایش‌های مدرن پیش‌دبستانی متمایز است زیرا سرعت آن کند است و صفتی که آن را به بهترین نحو توصیف می‌کند «ملایم» است. این یک نمایش وسایل نقلیه پر اکشن نیست (a la Mighty Express یا Blaze and the Monster Machines که هر دو عالی هستند، اما فقط متفاوت هستند). در عوض، این یک نمایش دوستانه است که در آن یکی از دوستان یک کامیون زباله غول پیکر است. با طراوت است که موضوع سنتی کامیون‌ها با گرایش پسرانه، تصویر کلیشه‌ای ضد یک پسر جوان حساس و کنجکاو را به عنوان قهرمان داستان نشان می‌دهد. از آنجایی که هر صحنه به کندی توسعه می یابد، فضایی برای بینندگان جوان وجود دارد که تعجب خود را انجام دهند.

بچه‌ها، به‌ویژه آنهایی که سوار وسایل نقلیه می‌شوند، دوست دارند تصور کنند که همه کامیون‌های اطرافشان زنده هستند و می‌توانند همبازی آنها باشند. والدین دوست خواهند داشت که کامیون زباله به فرزندانشان الهام بخشد تا از تخیل خود استفاده کنند و با دوستان خود مهربان باشند.

والدین باید بدانند
والدین باید بدانند که این نمایش ملایم پیش دبستانی درباره پسر ۶ ساله هنک و بهترین دوستش کامیون زباله است. آنها روز خود را به دنبال کنجکاوی های خود و کمک به دوستان خود می گذرانند. این نمایش آرام و متفکرانه بر درس‌های اجتماعی-عاطفی و حل خلاقانه مشکلات تأکید دارد و برای بچه‌های جوان عالی است. ترس بسیار خفیفی وجود دارد، مانند کامیون زباله که وقتی خیلی سریع از تپه پایین می رود، ترسیده به نظر می رسد، اما چیزی که بیشتر کودکان پیش دبستانی را آزار نخواهد داد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا