اکسسوریانتخاب شالدسته‌بندی نشدهدنیای مدلشالشال 1402شال بلندشال پاییزیشال ترند 1402شال روسری پاییزیشال و روسریشال و روسری 1402مدل شال پاییزی

راهنمای خرید شال پاییزی و شناخت آن

[ad_1]

شال و روسری پاییزه زنانه از جمله لباس های مهم و جذاب در فصل پاییز هستند. این شال ها شما را در برابر سرما و باد محافظت می‌کنند و به استایل و لباستان ظاهری زیبا و شیک می دهند. در هر سال، طراحان مد با طرح‌ها و الگوهای جدید، شال و روسری‌های فوق العاده زیبا و جذابی را معرفی می‌کنند. در ادامه در بخش ونوس همراه ما باشید.

در کل شال پاییزه زنانه نقش مهمی در ایجاد استایل‌های منحصر به فرد دارند. با ترکیب این شال با پالتو، کاپشن، سویشرت یا حتی لباس‌های ساده، می‌توانید استایل خود را به طور قابل توجهی تغییر دهید.

مزایای استفاده از شال و روسری مناسب فصل

انتخاب شال و روسری مناسب با هر فصل و استفاده از آن، علاوه بر آن که ظاهری زیبا، آراسته و چشم نواز را به همراه دارد، موجب حفظ ایمنی بدن در فصول مختلف می شود. برای مثال شال پشمی در پاییز و زمستان علاوه بر آن که ظاهر بسیار مطلوبی دارد به دلیل آن که روی گوش هایتان را نیز پوشانده، از ورود سرما به داخل آن ها جلوگیری می کند.

راهنمای خرید شال پاییزی و شناخت آن

  • جنس شال:جنس پارچه نخی که در شال پاییزی به کار برده شده باعث می شود در هوای سرد به شما گرما ببخشد و احساس خوبی داشته باشید. حال اگر بخواهید ضخامت شال پاییزی نخی را بسنجید می توانید دستتان را پشت آن بگیرید ولی دستتان را واضح نبینید.اگر هم از آن دسته افرادی هستید که شال از جنس نخی را بیشتر می پسندید شال پاییزی از جنس ساتن باید یک بافت یکنواخت و منسجمی داشته باشد حتی زمانی که با دست آن را لمس می کنید متوجه خواهید شد.
  • رنگ بندی شال: انتخاب رنگ همان طور که همه می دانیم یک امر سلیقه ای می باشد و همه چیز هم بستگی به انتخاب شخص خود شما دارد اما با این وجود برای فصول مختلف و مناسبت های خاص پیروی کردن از یک سری اصول برای انتخاب رنگ امری ضروری است و حتی می تواند به شما بسیار کمک کند برای مثال برای شال پاییزی می توان از رنگ های گرمی چون مشکی، قرمز، قهوه ای، نارنجی، زرشکی و … استفاده کرد که این مورد هم با توجه به رنگ لباس هایتان و ست کردن می توانید رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید. اگر درباره ی اصول و قوانین رنگ ها و همین طور انتخاب کردن رنگ دلخواهتان مردد هستید می توانید به راهنمای انتخاب رنگ متناسب با لباستان مراجعه کنید که برای شما بسیار هم مفید است.
  • قواره شال: قواره یا همان ابعاد شال بستگی به جنس و مد روز دارد که بسته به سلیقه ی افرادی نمونه های کوتاه و بلند آن در بازار موجود است.
  • طرح شال: در بازار پر زرق و برق امروز همگی شاهد ظهور انواع مدل ها و طرح های نو هستیم ولی می توان گفت بیشترین طرح ها که امروزه استقبال بیشتری دارند طرح های آب رنگی و انتزاعی هستند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا