دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال تله Tuzak؛❤️معرفی سریال+تیزر+گالری تصاویر

[ad_1]

سریال تله Tuzak





سریال تله Tuzak را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال تله Tuzak

ژانر: درام، حقوقی

یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون ترکیه، که با بازیگران فوق‌العاده معروف و مطرح خود، توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. پخش این سریال از پاییز سال 2022 از شبکه تی‌وی هشت Tv8 ترکیه آغاز شده و هر پنج‌شنبه ساعت 20:00 به مدت 120 دقیقه میزبان خانه‌های علاقه‌مندان است. اگر به ماجراهای پیچیده و هیجان انگیز علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید و قطعا با داستان جالب و بازیگران بی‌نظیر آن سرگرم خواهید شد.

داستان سریال تله Tuzak چیست؟

خلاصه داستان:

سریال تله داستان سه خواهر و برادر به نام‌های ماهیر، اوموت و اومای را روایت می‌کند که شادابی و شور زندگی از آن‌ها گرفته شده است. چه کسی بد است، چه کسی واقعی است، چه کسی جعلی است؟

در چنین دنیای پیچیده ای، این سه خواهر و برادر که برای یک هدف مشترک گرد هم آمده اند، متوجه می‌شوند که پیوندی که فکر می‌کردند با یکدیگر ندارند. از سوی دیگر گونش، گوون و مته خواهر و برادرهایی هستند که هر کدام معتقد بودند که تایید پدر و زندگی راحت آنها از هرچیزی مهمتر است.

اوموت، در حالی که از خانواده‌ای که از آن متنفر است انتقام می‌گیرد، به لطف گونش، دختری که معتقد است ، عشق زندگی اوست، بزرگترین درگیری خود را پشت سر می‌گذارد. گونش از هویت و هدف واقعی اوموت خبر ندارد و را که او را به عنوان یک وکیل خلافکار به نام چینار یلماز می شناسد. او خانواده و آینده خود را به این مردی که عاشق او شده می سپارد و …

آیا سریال تله Tuzak به پایان رسیده است؟

پاسخ به این سوال که چرا سریال تلویزیونی تله رو به پایان است تعجب می کند. این سریال که با بازی آکین آکینوزو و بنسو سورال که از شبکه TV8 پخش می‌شد، با اینکه بازیگران معروف بسیاری داشت، نتوانست با سایر سریال‌های تلویزیونی رقابت کند و امتیازهای مورد نظر تولیدکنندگان را به دست نیاورد. به همین دلیل اوایل اردیبهشت ماه همین سال به پایان رسید.

برخی بازیگران

آکین آکینوزو Akın Akınözü، بنسو سورال Bensu Soral، ایلایدا چویک Ilayda Çevik

گالری تصاویر

3.9/5 – (17 امتیاز)



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا