ایران گردیدسته‌بندی نشدهگردشگری

زیبایی های ییلاق سی دشت و بهترین زمان برای سفر به این منطقه

[ad_1]

ییلاق سی دشت یکی از دیدنی ترین نواحی ییلاقی هستند که شما از تماشای آن لذت ببرید. این ناحیه در استان گیلان زیبایی های زیادی داشته و طبیعت آن نسبتا بکر است. کوه های بلند، دامنه های سرسبز، رود و چشمه از دیدنی های این منطقه هستند.

دیدنی های ییلاق سی دشت

معرفی ییلاق سی دشت:

شما با حرکت از مسیر رستم آباد به سمت توتکابن می توانید از مناظر این دشت های وسیع دیدن کنید. کشتزارهای برنج و تپه های سرسبز و وسیع از مهم ترین زیبایی های این ناحیه برای گردشگران هستند. اگر در فصل بهار راهی این دشت هستید، می توانید به خوبی عطر توت فرنگی ها را حس کنید.

آشنایی با سی دشت

یکی از جذابیت های سفر به این ناحیه شرکت در جشنواره های توت فرنگی بوده که توسط مردم این شهر تدارک دیده می شود. در این مراسم با جذابیت های فرهنگی و طبیعی مختلفی رو به رو می شوید. این ناحیه محل مناسبی برای کشت توت فرنگی های ارگانیک می باشد.

این دشت را امروزه از دیدنی های رودبار می دانند که شما با آن آشنا می شوید. این ناحیه فرصت مناسبی برای طبیعت گردی در اختیار شما قرار می دهد. کوهپیمایی در دامنه کوه های این ناحیه تجربه ویژه دیگری بوده که از آن لذت می برید. گیلان دارای طبیعت های زیبایی همچون دیدنی های داماش بوده که شما با آن آشنا می شود.

 سی دشت

اجاره ویلا در سی دشت:

یکی از جذابیت های سفر به این ناحیه اجاره کردن ویلا در این دشت ها بوده که شما شاهد زیبایی های زیادی از آن خواهید بود. این خطه دارای مردمانی مهمان نواز بوده و با کلبه های چوبی که ساخته دست خود آن ها است از شما عزیزان پذیرایی می کنند. اجاره این ویلاها تقریبا ۴۰۰ هزار تومان بوده که در سال های متفاوت این قیمت متغییر است.

 سی دشت را بشناسید

چه زمانی به سی دشت سفر کنیم؟

ییلاق سی دشت که از  مکان های دیدنی گیلان است جذابیت های زیادی دارد و مناطق شمالی کشورمان در فصل های مختلفی از سال می توانند برای شما عزیزان جذابیت داشته باشند. فصل بهار با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن حاکم است، می تواند فصل بسیار مناسبی برای تفریح و گشت و گزار باشد.

در اطراف این دشت نیز دیدنی های دیگری قرار دارد که شما علاقه مندان امکان بازدید از آن را خواهید داشت. از مهم ترین این دیدنی ها می توان به قله درفک اشاره کرد. این قله در ارتفاعات واقع شده و از بالای آن دامنه های زیبایی پیش روی شما هستند.

جشنواره توت فرنگی سی دشت

دیدنی های رشت نیز در این استان بوده و از جذابیت زیادی برخوردار می باشد. رشت دارای طبیعت ویژه ای بوده از سویی یک شهر مدرن و لاکچری است که شما در سفر به این شهر هیچ گاه خسته نمی شوید. در لینک نیز شما عزیزان امکان آشنایی با دیدنی های رشت را دارید.

این ییلاق در فصل های دیگر سال نیز جذابیت داشته که شما با آن رو به رو هستید. از مهم ترین دیدنی های این ییلاق می توان به طبیعت زیبا و جاذبه های خاص دیگر اشاره کرد که شما را به سوی خود می کشاند.

منبع : آرگا

برچسب :

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا