دسته‌بندی نشدهفیلم و سریال

سریال پرنسس بی تاج Taçsız Prenses؛❤️معرفی سریال+تیزر+گالری تصاویر

[ad_1]

سریال پرنسس بی تاج Taçsız Prenses





سریال پرنسس بی تاج Taçsız Prenses را حتما دنبال کنید. با پین تاتی همراه باشید.

سریال پرنسس بی تاج Taçsız Prenses

ژانر: درام

یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه، که از اوایل همین سال میلادی از شبکه فاکس تی‌وی Fox TV شروع به پخش شد. این سریال هر سه شنبه به مدت 120 دقیقه مهمان خانه‌های علاقه مندان است. داستان این سریال و بازی‌ها تاثیرگذار بازیگران آن شما را حتما تحت تاثیر قرار خواهد داد. با این که زمان زیادی از پخش آن نگذشته امتیازهای خوبی را به خود اختصاص داده است و  انتظار می‌رود که این سریال چندین فصل ادامه پیدا کند.

داستان سریال پرنسس بی تاج Taçsız Prensesچیست؟

خلاصه داستان:

سریال پرنسس بی تاج، داستان زندگی دختری 9 ساله به نام ماسال است که زندگی سختی را در استانبول می‌گذراند. مادرش یک بیماری قلبی کشنده دارد و ناپدری او یک انسان منفعل و بی تفاوت است. فقط یک جراحی گران قیمت می تواند مادر ماسال را درمان کند، اما بدون هیچ گونه درآمدی، جمع آوری پول به عهده ماسال است. این واقعیت تلخ ماسال را از یک دختر کوچولوی نازنین به یک کلاهبردار بی رحم تبدیل کرده است که حاضر است برای نجات مادرش دست به هر کاری بزند.

همه چیز زمانی که ماسال با معلم جدیدش، اوگین آشنا می شود، شروع به تغییر می کند، که چهره بدبینانه او را می بیند و به پرورش دختر کوچک باهوش و زیبا که درونش نهفته است، کمک می کند. اوگین به او نشان می‌دهد که در زندگی چیزی بیش از درد و تراژدی وجود دارد، و با شکوفا شدن ماسال، اطرافیانش را به شکلی شگفت‌آور تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما با وجود همه خوشبختی هایی که او برای دیگران به ارمغان می آورد، پایان افسانه خود ماسال مبهم باقی می ماند. پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال تاثیرگذار را از دست ندهید.

آیا سریال پرنسس بی تاج Taçsız Prenses به پایان رسیده است؟

یک اتفاق غیرمنتظره پیشنهاد ازدواج اوگین را قطع می کند  اما پس از فهمیدن راز ایشتار، ماسال برگ برنده ای به اوگین و یاغمور می دهد که می تواند همه چیز را تغییر دهد. از سوی دیگر، شیرین که نمی توانست زندگی مورد نظر دخترش را برای او فراهم کند، نا امید می‌شود و فوات را با واقعیتی تلخ مواجه کرد. باران مادرش را برای اولین بار در زندگی اش جا می دهد. اما در نهایت کسانی که گفته می شود شکست ناپذیر هستند صلح می کنند و خانواده های جدیدی تشکیل می شود و این همان پایان خوشی خواهد بود که تمام زندگی را زیر و رو می‌کند.

برخی بازیگران

لیا سوالز Liya Su Elez، اسماعیل حاجی اغلو Ismail Hacioglu، الیف کورتواران Elif Kurtuaran

گالری تصاویر

4.2/5 – (24 امتیاز)



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا