الکتریکیپیکاپ - وانتداج رمدسته‌بندی نشدهدوجهیبریدی

رم 1500 رم‌شارژر، پیکاپی با برد برقی نامحدود و بدون نیاز به شارژ

[ad_1]

مدیرعامل رم معتقد است که پیکاپ جدید رم‌شارژر برد الکتریکی نامحدودی دارد و نیازی به شارژ عمومی نخواهد داشت اما آیا این ادعا درست است؟

چند روز پیش رم هم‌زمان با رونمایی از فیس‌‍لیفت پیکاپ ۱۵۰۰، نسخهٔ جدیدی بنام رم‌شارژر را معرفی کرد. مدیرعامل رم «تیم کونیسکیس» در بیانیهٔ مطبوعاتی در مورد رم‌شارژر گفت:

رم ۱۵۰۰ رم‌شارژر با برد الکتریکی نامحدود، اوج سگمنت پیکاپ‌های سبک و پیکاپ الکتریکی نهایی خواهد بود. رم‌شارژر جدید با ۶۶۳ اسب بخار قدرت، ۸۳۴ نیوتن متر گشتاور، شتاب ۴ ثانیه، ظرفیت یدک کشی ۶۳۵۰ کیلوگرم و عدم نیاز به شارژ عمومی، هیولای بخش پیکاپ‌های سبک است.

در این توصیف، عبارت برد الکتریکی نامحدود بیشتر جلب‌توجه می‌کند. بله رم‌شارژر می‌تواند از ژنراتور بنزینی خود برای تأمین برق باطری‌ها استفاده کند اما برد آن نامحدود نخواهد بود زیرا بنزین داخل باک در نهایت تمام می‌شود.

علاوه بر این، استفاده از این ژنراتور برای شارژ باطری‌ها، مزیت خودروهای الکتریکی را کمرنگ می‌کند زیرا پیکاپ درواقع در حال کار با بنزین است که آلایندگی تولید خواهد کرد. کونیسکیس همچنین به عدم نیاز به شارژ عمومی هم اشاره کرده است اما اگر رم‌شارژر به شارژ نیازی ندارد، چرا برای آن قابلیت شارژ سریع ۴۰۰ ولتی در نظر گرفته شده است؟ به گفتهٔ رم، در صورت استفاده از این شارژرها با حداکثر ظرفیت ۱۴۵ کیلووات، ظرف حدود ۱۰ دقیقه ۸۰ کیلومتر به برد پیکاپ اضافه می‌شود. در خانه نیز می‌توان این خودرو را با شارژرهای معمولی سطح یک یا دو شارژ کرد.

بااین‌حال، قطعاً رم‌شارژر به‌عنوان پیکاپی پلاگین‌هیبریدی یا بهتر بگوییم، خودروی الکتریکی با ژنراتور افزایش‌دهندهٔ برد، پکیج قابل‌توجهی را ارائه می‌کند. به گفتهٔ رم، برد تمام الکتریکی این پیکاپ به لطف پکیج باطری ۹۲ کیلووات ساعتی، ۲۳۵ کیلومتر خواهد بود. به‌طورکلی، رم ۱۵۰۰ رم‌شارژر را باید پیکاپ چشمگیری دانست اما بهتر است مقامات رم آن را کمی بیشتر مطابق با واقعیت توصیف کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا