آموزش و سرگرمیچهره‌هادسته‌بندی نشدهورزش

عکس/ هادی چوپان بزرگترین درس امسال اش را برملا کرد

[ad_1]

هادی چوپان قهرمان پرآوازه کشورمان با انتشار یک یادداشت جالب در صفحه شخصی اش، بزرگترین درس زندگی امسال اش را برای مخاطبین اش برملا کرده است.

وقت صبح– هادی چوپان قهرمان ارزنده کشورمان این روزها به واسطه تاریخ سازی بزرگش در مستر المپیا سوژه داغ رسانه های داخلی و خارجی شده است.

البته این در حالی ست که به گفته هادی چوپان او سال ها برای رسیدن به این قله بلند قهرمانی مشقت های فراوانی را تحمل کرده است.

با این وجود به گزارش وقت صبح، آقای مستر المپیا در روزهای اخیر در صفحه شخصی اینستاگرام اش مطالب متفاوتی را برای مخاطبین اش منتشر می کند.

هادی چوپان بزرگترین درس امسال اش را برملا کرددر همین خصوص گرگ ایرانی در تازه ترین یادداشت اش با انتشار تصویر جالبی از خودش و جملاتی مفهومی بزرگترین درسی که امسال زندگی به آموخته را برای کاربران برملا کرده است.

او در این متن معنادار و کنایه آمیز نوشته است:

معنای زندگی به این نیست که چقدر پیشرفت کرده ای، به این است که چقدر تجربه به دست آورده ای. بزرگترین درس من از امسال این بود که یک نفر را قبل از پایان اجرایش قضاوت نکنم.

امیدوار باشم و تا آخرین لحظه صبور باشم و مهم ترین چیز این است که با مردم و با مردم باشم. و طرفدار هم دیگر باشید.

بخوانید: عکس/ هادی چوپان به شکلی باورنکردنی برای خودش نوشابه بازی کرد

به گزارش فرادید، هادی چوپان با یادداشتی که برای همسرش منتشر کرده، توجه کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. او در این یادداشت خاص و متفاوت به تقدیر و تشکر از همسر و خانواده اش پرداخته است.

گرگ ایرانی در این رابطه نوشته است: «اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید، اما اگر در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو»

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا