آبانآذراردیبهشتاسفندامروزبهمنتیرحافظخرداددسته‌بندی نشدهدوره ایدیروزانهشهریورطالع بینیفالفروردینمردادمهر

فال حافظ امروز – پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

[ad_1]

فال حافظ امروز

در این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای متولدین ماه های سال گرفته و درج شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فال تولد خود، فال خود را مشاهده نمایید.

شما می توانید برای دسترسی به فال خود بر روی ماه مربوطه در زیر کلیک کرده و به بخش مربوطه هدایت شوید.

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

♈ متولدین متولدین فروردین

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۹ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/369.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
با امید به یاری و مدد دوستان وارد کاری شده ای، اما تمام تصورات شما غلط از آب درآمد و آنها تو را تنها گذاردند. با تمام زحمتی که تو در این راه کشیده بودی اکنون غصه بیهوده نخور و بدان اشتباه تو در آن بود که به جای توکل به خدا از خلق او یاری خواستی. اکنون به خود بیا و از قادر مطلقی یاری بجو که هرگز تو را در نیمه های راه رها نخواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:
* نکته ها و سخن های بسیاری میان ما رد و بدل شد اما هیچ شکایتی نکردیم و جانب احترام را نگه داشتیم و به تو بی وفایی نکردیم.
* محبوب جواب داد که ای حافظ تو عاشق ما شدی وگرنه مامور و نوکری نزد تو نفرستادیم که به زود عاشق ما شوی، بلکه با میل خودت بوده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- متاسفانه دل به کسی بسته اید که او کمتر ارزش محبت و ارادت شما را می داند و عجبا که از این کار او نیز گله و شکایتی هم ندارید. خوبست انسان محبتش را در طبق اخلاص برای کسی یا کسانی بگذارد که ارزش آن را بداند. محبت زیاد انسان را گمراه می کند.
۳- این نیت فراز و نشیب زیادی دارد زیرا نتیجه آن زود به دست نمی آید و محبوب ساده به دام نمی افتد. بلکه نیاز به مهارت، اندیشه و فعالیت دارد. پس اگر بدون مطالعه عمل کنید، مطمئن باشید جز پشیمانی سودی به دست نمی آورید.
۴- علاقه مند به سفر خارج هستید اما بدانید که برای شما سودی ندارد یا بهتر بگویم آن طوری که شما تصور می کنید آنجا بهشت برین نمی باشد. هیچ جای دنیا بهتر از وطن انسان نیست. مسافرتی در پیش دارید و ملاقات مهمی خواهید داشت که سودمند است. اگر گوش شنوا برای زندگی خوب داشته باشید و گوشی را بردارید، روزی هزار بار تلفن همراه فرشتگان ملکوت زنگ عشق برای شما می نوازد.
۵- به قول و قرار و تعهد افراد اطمینان نداشته باشید چون مردم یکرو و یکرنگ نمی باشند. بلکه نصایح پدر و مادر و همسر را خوب توجه کنید. شما که از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید، تلاش را همراه با توکل و دقت و شدت عمل به کار اندازید تا از رقیبان جلو افتید.

♉ متولدین متولدین اردیبهشت

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۵۳ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/153.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
برای انسان امید در زندگی چون بال است برای پرنده و امیدواری تو نیز بالاخره نتیجه خواهد داد. به زودی زندگیت روشن و زیبا چون سحری پس از شب تیره خواهد شد. خداوند به تو لطف و عنایت خواهد نمود و گره از مشکلاتت باز خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن و از یاد خدا و شکر او غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* دیشب محبوب زیبایم چون به آهنگ رقص و پایکوبی بلند شد چین ناز و تکبر را از ابرو بازکرد و دلهای یاران را با گره عشق محکم بست.
* من آنگاه دست از رنگ تقوی و پارسایی با خون دل پاک کردم و دست از توقی کشیدم که چشم مست یار هوشمندان را به عشقبازی و باده خوری دعوت می کرد.
* کدام سنگدل شیوه راهزنی دل ها را به او آموخت که از اول چون گرام بیرون نهاد را که بر عاشقان شب تا سحر نخفته گرفت و دل های آنان را به یغما برد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت حتماً قابل اجراست اما قدری صبر و حوصله همراه با سرعت عمل، دقت و فعالیت نیاز دارد ولی حتماً عملی می باشد.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، جنجالی، پرشور، قدرشناس، با شخصیت، موفق، پر توقع، خود خواه، حادثه جو، مسلط به نفس، نظر بلند، پشتکاردار، اهل سوال، طوفان به پا کن، عجول، ولخرج و اهل تفریح.
۴- موفقیت در چند قدمی شما می باشد. با کمی دقت و اراده می توانید آنرا در آغوش بگیرید. به پدر و مادر محبت کنید و با زخم زبان اطرافیان خود را دلسرد نکنید. نسبت به همسر خود گستاخ نباشید که این عمل هم اندازه ای دارد. مسافر اینک مشغول سرو سامان دادن اوضاع خود می باشد، حالش خوبست. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق می شوند. بیمار فعلاً به حال خود می ماند. قرض ادا می شود. مسافرتی در پیش دارید و گره از کارها باز می شود. مبارک است.

♊ متولدین متولدین خرداد

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۱ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/391.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
عمری را به کسب مال و ثروت صرف کرده ای بی آنکه هیچ بهره ای از روزهای خوش زندگی بگیری ولی بدان که زندگی برای آنکه از اندوخته هایت لذت ببری به تو فرصتی نخواهد داد. پیش از آنکه دیر شود از آنچه با رنج و زحمت بدست آورده ای کام دل بگیر که هیچ چیز ابدی و ماندنی نخواهد بود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* دل حافظ را با نوای دف و چنگ و خواندن سود و غزل از راه بردم و بدنام کردم و خود نمی دانم که مجازات من گمراه و رسوا چه خواهد بود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما از ته دل عاشقید. دارای طبعی لطیف هستید و می خواهید از طریق عرفان و معرفت حق، به عشق حقیقی برسید. می گویید این زندگی و این همه رنج، زحمت، غصه، وسواس داشتن، خوردن، تهیه کردن و به امور حیوانی و شهوانی دست زدن یعنی چه؟ تا کی و تا چه موقع مانند حیوانات بودن؟ مرتبا خود را سرزنش می کنید. این می رساند که بذر عرفان در قلب شما پاشیده شده است. پس با شعر حافظ خو بگیرید تا از اضطراب در امان باشید.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. این نیت نیاز به حوصله و صبر و شکیبایی دارد اما عملی می گردد. اوضاع و حال شما چنان خوب می شود که همه را مات و مبهوت خواهید کرد.
۵- تنها زمین قلمرو شیطان است. کمی از آن فاصله بگیرید تا از جغرافیای شیطان رها شده باشید. باید از تعلقات و وابستگی ها که چون زنجیر به پاهای اندیشه شماست، جدا شوید.
۶- به زودی در خواب خواهید دید که در خیابانی شلوغ، حیرت می کنید. تعبیرش اینکه: زیاد اطراف و جوانب خود را شلوغ کرده اید که اگر بدین نحو باشد، شیرازه کار از دست شما خارج خواهد شد. پس بسیار بجاست از فردی آگاه برای برطرف کردن مشکلات کمک بگیرد تا شور و شادی به شما برگردد.

♋ متولدین متولدین تیر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۵۹ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/59.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
مرتکب عمل خطایی شده ای که خود نیز به زشتی آن عمل واقفی و از انجام آن بسیار نادم و ناراحت هستی. با توجه به شناختی که از او داری می دانی او با خلق خوشش تو را خواهد بخشید، پس بیش از این سکوت جایز نیست. برای عذرخواهی قدم پیش بگذار و حرف دل را بر زبان بیاور که صلاح و خوشبختی تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول روشن و واضح پاسخ نیت شما را داده است و می فرماید:
* گناهی کرده ام اما از حضور دوست امید مرحمت دارم و امید مهر و محبت را از محبوب قطع نمی کنم زیرا محبوب من کریم الشان و عالی جناب است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به او بگو صادقانه با خود خلوت کرده و اقرارکند که چرا این ظلم را در حق کسی که خالصانه و صمیمانه با شما یکرنگ بود، روا داشتی و اینگونه آزرده خاطرش کردی و خود نیز ناراحت شدی. آخر آن بیچاره راه و رسم اینکار را نمی داند و در ابتدای کار است. پس بر شماست که با زیرکی و هوشی که خداوند به شما داده، مراقب باشی و به او آموزش دهی.
۳- در کارهایت صداقت داشته باش. خیلی باهوشی ولی متاسفانه این استعداد را در راه بیهوده به کار می گیری و از خلاقیت خود به اندازه ظرفیت خدادادی بهره نمی گیری.
۴- به زودی خبر خوشی دریافت می کنی و از بند این غم آزاد می شوید و موفقیت بزرگی نصیب شما میشود.
۵- در کارها ترس و دلهره را از خود دور کن. بلکه با توکل بر خدا و با اراده ای قوی و علاقه ای بسیار، اقدام کن.
۶- مسافر نمی آید ولی خبری دریافت میکنی. اگر تلاش و کوشش خود را زیادتر کنی موفقیت همراه شماست وگرنه از دیگران عقب می مانی. عجله کار شیطان است ولی تردید و ناامیدی زندگی را سرد و بی روح می کند.
۷- در آینده انسانی موفق خواهی شد و دارای زندگی خوبی هستی. بدان که بهتر هم می شود.
۸- این را خوب یاد بگیر که بنده نسبت به ضعف های دیگران غمخواری می کند زیرا ضعف های خود را درک نموده و آنها را واقعاً پذیرفته و در حال اصلاح آنهاست اما بازنده دیگران را به دلیل ضعف هایشان خوار و خفیف می شمارد زیرا ضعف های درون خود را انکار نموده و پنهان می کند.

♌ متولدین متولدین مرداد

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۵۴ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/154.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
اکنون که قصد انجام کار و فعالیت جدیدی را داری راهی را انتخاب کن که از آن نفعی به تو و دیگران برسد و علاوه بر سود مادی، نفع معنوی نیز همراه داشته باشد. تنها به فکر مادیات نباش که در لباس درویشی هم می توان خوشبخت و سعادتمند زندگی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- باید خود را برای کارهای مهمتر آماده سازی زیرا مقدمات آنها فراهم شده. به درایت و کیاست و سرعت عمل شما نیاز دارد. بنابراین خود را از تار و پود تردید رها کن و دل به دریا بزن و اقدام کن.
۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:
* صاحبدلان هر دو جهان را در یک لحظه در راه محبوب نثار می کنند. بلی کار عشق است و در این قمار در وهله اول باید سرمایه جان را باخت.
* اگر دولت وصل تو دری که به روی عاشق بگشاید، بدین خیال می توان پیشانی بر درگاه سائید و دست و پایی زد و کوشش کرد.
* عاشقی و جوانی و وارستگی جامع آرزوهاست. با این سه عامل به مراد میتوان رسید. آری چون معانی فراهم آمد و معانی شیرین دست داد، می توان هنر نمایی در فصاحت و بلاغت کرد.
۳- تمام مشکلات شما به زودی حل می شود و از اندوه این نیت خارج خواهید شد و بحمدالله جایی برای نگرانی وجود ندارد. به زودی به مرادت می رسی. پس نذر خود را حتماً ادا کن و مرا نیز دعا کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق، دارای همسری مهربان، اصیل، خوشگذران، ولخرج، سازشکار، آتشین مزاج، رفیق باز، عشوه گر، جذاب و مردم پسند.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوب است. ازدواج عملی است. بیمار که حالش زیاد خوب نیست تا پانزده روز دیگر حتماً بهبود می یابد. کسی در خانواده شما مشغول توطئه است، مواظب باشید. به او بگویید بدبینی غیر از مراقبت است. انسان موفق کسی است که حواس خود را کاملاً جمع کند تا در این دوره وانفسا کسی سرش کلاه نگذارد.

♍ متولدین متولدین شهریور

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۶ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/466.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
نیتی که در سر داری مناسب موقعیت و سن و سال شما نمی باشد. باید بدانی که هر چیزی در وقت خود و در جای مناسب مطلوب است و بهتر است تو اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنی و از این پس راهی را انتخاب کنی که مناسب شأن و شخصیت تو و خانواده ات باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* از محبوبی مانند تو دل بر نمی دارم چون باید خشم و رنج و آزار تحمل کنم. به هر حال بهتر آنست که این رنج از آن گیسوی پیچ در پیچ تو به من رسد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- مدتها وقت خود را بیهوده تلف کردی و از این شاخه به آن شاخه پریدی. بدون اینکه توجه به عواقب آن کارها داشته باشی. پس بهتر است در هر کاری یا زمینه ای ثابت قدم و یک رای باشی. تردید و سستی را از خود دور ساز. پس با دقت کافی و تدبیر به فکر جبران گذشته باشید و عزم را جزم کنید. با توکل بر خدای یگانه اقدام نمایید.
۳- اگر در کهن سالی به سر می برید، بهتر است از کار سنگین پرهیز کنید و اگر پدر و مادر یا همسر شما بسیار کار می کنند، به آنها توصیه کنید برای حفظ سلامتی، دست از کار زیاد بردارند وگرنه بزودی بیمار خواهند شد و نتیجه ای از این همه زحمت خویش نخواهد برد.
۴- بهبودی بیمار شما نیاز به زمان دارد. شربت بید مشک بدون قند برایش بسیار مفید است. مسافرتی عالی در پیش دارید.
۵- ازدواج نیاز به مقدماتی ویژه دارد ولی طلاق عملی است. به مسافر بگویید دست از وسواس و تردید بردارد تا موفق شود.
۶- بهترین رنگ هایی که با روحیه شما هماهنگی دارد، رنگ های قرمز و آبی می باشد که رنگ سنگ های فیروزه ای و یاقوت می باشد که شما را جذاب، شیرین و دلربا معرفی می کند. با قلب پرتلاش و احساس شما هماهنگی کامل دارد ولی از رنگ های سفید و سیاه استفاده نکنید که خاطرات تلخی برای شما بوجود می آورد.
۷- از طریق موبایل و اینترنت می توانید سرگرم باشید و اطلاعاتی کسب کنید اما نمی توانید به حقیقت آن دست یابید. تردید نداشته باشید. حقیقت آشکار می شود و پرده های ابهام کنار می روند. شما آن روز سرافراز و مفتخر سخن می گویید.

♎ فال حافظ متولدین مهر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۰ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/20.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
به زودی خوشبختی به تو روی می آورد و دوران سختی به پایان می رسد. زمان برای استفاده از فرصتها اکنون است، پس وقت را از دست نده. از ریا و دورویی بپرهیز و بدان که خدا از پنهان و پیدا آگاه است. فرائض شرعی خود را انجام بده و در مقابل حکم خدا هرگز چون و چرا مگوی و تسلیم حکمت الهی باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- جای هیچ گونه نگرانی و اظطراب نمی باشد به شما اطمینان می دهم که با صبر و شکیبایی به مرادت خواهی رسید
۲- دیگران به ظاهر خودنمایی می کنند و شما از این کار رنج می برید بدانید که بالاخره آفتاب برای همیشه پشت ابر نمی ماند
۳- روزگار بسیار خوب و موقعیت خیره کننده ای درانتظار شما می باشد که با توکل بر خدا روز به روز گره از کار شما گشوده می شود و موفقیت های بیشتری درپیش روی شما و اعضای خانواده وجود دارد پس به شکرانه آن نذر خود را ادا کن و به یکی از مشاهد متبرکه برو و شکر گزار خدا باش
۴- حضرت حافظ در بیت هفتم می فرماید:
* چه می شود اگر من و تو چند قدح باده بنوشیم ؟ زیرا که باده از خون درخت انگورست نه از خون شما.
یعنی شما نباید به ضرر کسی کاری کنید و حق الله و حل الناس را در هر دو مورد رعایت کن.
۵- بیمار حتما شفا می یابد و مسافر به سلامتی خواهد آمد و قدمش بسیار مبارک است. کارها بر وفق مراد خواهد بود. خرید و فروش هر دو نافع و سودمند است. به پدر و مادر خود توجه داشته باش، زیرا نگران شما هستند.
۶- کامیابی و پیروزی در چند قدمی شماست. مواظب باش. با ناشی گری و سهل انگاری این پرنده زیبا را که درکاشانه شما، خیال آشیانه دارد، از خود دور نسازی.
۷- نسبتاً از زندگی خوبی برخورداری که دیگران به شما حسادت می کنند. پس امور زندگی خود را برای دیگران تعریف نکن.
۸- بازنده نسبت به برندگان حسادت می کند و آنها را حقیر می شمارد. اما برنده داوری او درباره دیگران با توجه به چگونگی استفاده آنان از توانایی ها و استعدادهای خودشان است، نه بر مبنای معیارهای موفقیت مادی و معنوی.

♏ متولدین متولدین آبان

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۱۴ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/214.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
سالهاست که امکانات مناسب را در دست داری ولی از آن به نحو مطلوب استفاده نکرده ای. اکنون که چاره کار را دانسته ای به آن عمل کن، چرا که به زودی به موفقیتهای بزرگ مالی و کاری دست پیدا خواهی کرد و حاصل زحمات چند ساله خود را خواهی دید. برای رسیدن به آرزوهای دیرین خود از همین امروز شروع کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- همیشه فکر می کنی به هر کاری دست می زنی، چندان موفقیتی نداری. در حالی که اینک، اقبال شما به سمت سعد و نیک بختی است و دوران رنج و ناراحتی پایان یافت. پس جهت تسریع به یکی از مشاهد متبرکه برو، دعایی کن و نذر خود را ادا کن و سوره مبارکه النازعات را با معنی و حضور قلب بخوان که انشاءالله از فردایش، گشایش در کار شماست.
۲- به زودی با کسی آشنا می شوید و ملاقاتی پیش می آید که در پیشرفت شما بسیار موثر است. در معامله و تجارت مواظب باشید که بازار متعادل نمی باشد.کسی قصد کلاه برداشتن و فریب در معامله را دارد. لااقل ۱۰ روزی از معامله تند و سریع دست بردارید.
۳- مسافر شما مشغول فعالیت است و شدیداً پول جمع می کند. ناراحتی او برطرف می شود و به زودی هدیه ای می فرستد. متاسفانه بیمار شفا نمی یابد چون مدت درمان طولانی است. زیارتی در پیش دارید و ملاقاتی انجام می گیرد. فرزندان موفق می شوند.
۴- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:
* هنگام سحر، خماری غم مرا به کل از بین برده بود اما اقبال یاری کرد که باده حاضر بود.
من اگر چه در میخانه ام ولی شاد نمی باشم و رنج می برم زیرا روزی ما از قضا و قدر یک چنین لقمه و نصیبی بود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و لطیف، شیرین، مودب، متین، خیرخواه، مذهبی، صلح جو، زیرک، با نمک، دارای حس ششم قوی، سازشکار، بی خطر و برون گرا.
۶- کسی میل دارد با خانواده شما معامله کند. به پدر یا همسر خود بگویید گول چرب زبانی او را نخورد و معامله را فعلاً فسخ نمایید. پس در آینده سود بیشتری از این بازرگانی به دست می آورد.

♐ متولدین متولدین آذر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۶ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/176.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
کسی (موقعیتی) که مدتهاست انتظار آن را می کشی به تو روی خواهد کرد. با آمدن او تمام زندگیت شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و شادی در خانه ات را خواهد کوفت، پس غم و غصه بیهوده مخور و هراسی از دشمنان و بدخواهان به دل راه مده که خدا با توست و کارهایت سامان می یابد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* پرنده دل بار دیگر هوا خواه محبوبی هلال ابروست. ای کبوتر دل بنگر که باز شکاری به صید کردن تو آمده است.
* ای ساقی باده بده و از برای دشمن و دوست غم مخور زیرا رفتن دشمن و آمدن دوست بر رفق مراد ماست.
* چون ابر بهاری شیوه پیمان شکنی و بی وفایی روزگار را در پژمرده شدن گلزار دید. به هر حال، یاسمن و سنبل و نسرین گریه کرد.
۲- این نیت بر شما مبارک باد که این نیت با توکل به خداوند و شکیبایی عملی می گردد. لذا بر دقت و تلاش خود بیفزایید.
۳- اگر با دقت، سرعت و علاقه عمل نکنید، به مقصد نمی رسید. چون رقیبان در کمین هستند. لذا هوشیار باشید. اسرار درون را با نا اهلان در میان مگذارید و مواظب اطراف خود باشید که سخت حسودان در تلاشند.
۴- مژدگانی بنده این است که اولاً برایم دعا کنید ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همه معرفی نمایید، چون نیت شما عالی است و به زودی شاهین موفقیت بر بام منزل شما آشیانه خواهد گرفت.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با محبت، صمیمی، با نمک، اهل سوال، خیرخواه دیگران، سخاوتمند، طناز و زیبا، شیک پوش، بی ریا، خوش بین، قدر شناس، متعادل، عشوه گر و با ایمان.
۶- مسافر در حال تغییر و تحول می باشد. شما سه فرزند در طالع دارید. همسرتان مهربان است و خیلی در مقابل بد اخلاقی های شما تحمل می کند. لطفاً از دخالت دیگران در زندگی خانوادگی خودداری کنید و زندگی راحت خود را دچار تزلزل نسازید. حسودان درکمین و سخن چینان حیله گرند.
۷- رنگ لیمویی یا کرم را به شما توصیه می کنم که علاوه بر اینکه برازندگی شما را دو چندان می کند، باعث آرامش و نشاط و سبب گرمی و مهر و محبت می شود و از وسواس و اضطراب و تردید جلوگیری می کند.

♑ متولدین متولدین دی

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۲ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/142.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
در جستجوی کیمیای سعادت نهایت تلاش خود را می کنی اما بدان که راه را اشتباه انتخاب کرده ای. آنچه تو به دنبال آن می گردی همین استعدادهای خدادادی است که در وجود تو نهفته شده است و باید آنها را شکوفا نمایی. چشم دل باز کن و توانایی های خود را بشناس و در راه کاربرد آنها از خدا مدد بجوی که او تو را یاری خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت با کمی اراده پشتکار علاقه و سرعت عمل و کمک گرفتن از استادی آگاه حتما عملی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.
۲- گویا تصمیم گرفته اید که به کار دیگری بپردازید و یا مدتی را به استراحت مشغول شوید اما حسودان و بد اندیشان مشغول توطئه هستند. مواظب و مراقب آنان باشید.
۳- با توکل بر خدای یگانه، همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که از شر بد اندیشان و رقیبان در امان باشید.
۴- ویژگی های شما عبارتند از: پشتکاردار، پرحرف، اصیل، مغرور، بزرگوار، با اراده، موفق، پر محبت، با ایمان، دل رحم، کمک رسان، عاشق پیشه، مودب و متین، پرهیزکار، با تقوی، بخشنده، اهل گردش و تفریح، گاه منزوی، اهل مطالعه، خوش برخورد و گاه متکبر.
۵- خرید و فروش هر دو نافع می باشد. همسر یا پدر و مادر شما از بیماری و یا ناراحتی ویژه ای رنج می برد. هر چه زودتر با او در این رابطه سخن بگو و از ناراحتی خلاصش کن. مسافرت را توصیه می کنم. ۴ فرزند در طالع داری که آخری شخصی مستجاب الدعوه می باشد.
۶- چیز با ارزشی را از دست می دهید. ملاقات مهم و تغییر شغل و مکان در انتظار شماست. قرض ادا می شود. آن چیزی که میل به داشتن دارید، به زودی میسر می شود. یک سفر زیارتی در انتظار شماست، مبارک باشد. بیماری که مبتلا به سرطان است، به شما مژده بهبود می یابد. مرا دعا کنید.

♒ متولدین متولدین بهمن

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۸ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/468.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
اگر بخواهی تمام عمر خود را در انتظار کسی باشی که برایت کاری انجام دهد، هرگز در زندگی موفق نمی شوی. کمی جسارت به خرج بده و خود پا پیش بگذار و بیش از این منتظر دیگران نمان، چرا که کاری که با سعی و تلاش خودت انجام شده باشد، هزاران بار به کارهای دیگران برتری دارد، پس تردید مکن و از همین حالا تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* از وفای محبوب در تعجبیم که با نامه و پیغام ما را شاد نکرد و به ما محبتی ننمود.
* اندیشه چاکری تو در سرم می باشد. مرا به محبت بخر ولی مفروش زیرا مانند این بنده مخلص کمتر چاکری وجود دارد که مبارک و فرخنده باشد.
* تیر نگاه از کمان مژگانت رها کن و حافظ را به قتل برسان چون مانند تو هیچ زیبایی چنین کینه توزی نخواهد کرد.
۲- مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و زمان برای اجرای آن بسیار زود می باشد. پس بسیار بجاست که با استادی ماهر مشورت نموده و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانسان را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار وجود دارد.
۳- از دور و نزدیک به شما پیشنهادهای گوناگون خواهد شد ولی فعلاً پذیرش آن به صلاح شما نمی باشد. به مسافرتی سیاحتی خواهید رفت که بسیار مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. به زودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که شما در آن سهم خواهید داشت و به نفع شماست.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: پر شور و نشاط، مسلط بر نفس، مهربان، خود دار، دست و دل باز، عاشق خانواده و دوستدار طبیعت.

♓ متولدین متولدین اسفند

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۰ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:
https://cdn.taroot-rangi.com/contents/hafez/voice/240.mp3

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
مدتی است دچار مشکلات مالی شده ای و به علت ضعف مالی در عشق خود دچار تردید گشته ای، اما بدان که به زودی مشکلت حل خواهد شد. غصه گذشته را مخور و به آینده بیاندیش و نگران هیچ چیز نباش که خداوند کریم و رحیم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* اگر درجهان قلندری و عیاری دامن تقوایی پاره شد جای هیچ گونه نگرانی نیست باید لباسی هم در حسن شهرت فرسوده کرد.
پس از این همه تحمل رنج و ناراحتی، حتماً موفقیت در چند قدمی شماست.
۲- این نیت حتماً برآورده می شود و جای نگرانی نمی باشد. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن.
۳- تغییر شغل حتماً انجام می گیرد ولی خودتان دست نگه دارید. موفقیت این نیت با کار، کوشش، دقت و وقت شناسی حتمی است.
۴- به زودی مقامی یا ثروتی به دست خواهید آورد. کار بسیار خوبی کردی که از فرومایگان، تقاضایی نکردی. به زودی همه شاهد موفقیت و پیشرفت شما خواهند بود. حتماً به پدر و مادر احترام بگذار و دل آنها را به دست بیاور.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر حالش خوب است. قرض ادا می شود. تغییر شغل خود به خود عملی می شود. خرید سودمند ولی فروش زود است. زندگی راحتی خواهید داشت که ناراحتی های امروزی در آن نخواهد بود.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، رویایی، درس خوان، باهوش، دقیق، منطقی، با اراده و مصمم، لایق و کاردان، کمک رسان، جسور، کنجکاو، سخاوتمند، خودکفا، راستگو، بلند پرواز، عجول، زود رنج و مهربان.
۷- کاری که دیروز با او کرده اید، دور از شخصیت شما می باشد. تا این اندازه شک و تردید جایز نمی باشد. از ریسک کردن و آزار دیگران و لذت بردن دست بردارید. در امور علمی و عاشقانه پیروزی همراه شماست. مانند اسبی زیبا، جذاب و خوش ترکیب هستید پس با اضطراب و وسواس خود را فرسوده و پریشان نسازید.

کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا