استایل با کراپ تاپاستایل جذاب با تاپاستایل زنانهتیپزاچه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟دسته‌بندی نشدهدنیای مدژاکت های جذاب ترند 2023ست لباسمد لباس

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ زنانه

[ad_1]

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ : فقط به این دلیل که پاییز اینجاست به این معنی نیست که شما مجبور هستید تاپ های خود را در کمد لباس تابستانی خود پنهان کنید. در اینجا این است که بدون توجه به آب و هوا، روی تاپ میتوانید چه چیزی بپوشید!

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ

تاپ جزء ضروری کمد لباس هر خانمی است و معمولا با همه چیز ست می شود. برای مثال می‌توانید آن‌ها را به تنهایی یا زیر لباس‌های دیگر مانند ژاکت یا هر چیز دیگر بپوشید و آن‌ها را با هر نوع کتانی که دارید ست کنید.

در ابتدایی ترین تعریف، تاپ نوعی لباس تنگ با بند های نازک است. با این حال انواع مختلفی از سبک‌ها زیر این کلی قرار می‌گیرند: شما تاپ‌های ورزشی برای ظاهری معمولی، تاپ‌ها لباسی (آنهایی که بند اسپاگتی دارند)، تاپ‌های یقه بلند، تاپ‌های مشبک و حتی تاپ‌های ابریشمی دارید که مناسب هستند.

در حالی که یک استایل به تنهایی یک قطعه عالی است، گاهی اوقات خیلی سرد است که نمی توان آن را بدون لایه بندی پوشاند. اینجاست که نکات سبک امروزی وارد می شوند.

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم

1. بلیزر

اگر می‌خواهید ظاهری شیک و حرفه‌ای داشته باشید، کت بلیزر بهترین وسیله کمد است. می‌توانید حتی ساده‌ترین لباس‌ها را هم یک کت شلوار بپوشید و فوراً آن را از حالت معمولی به براق تبدیل کنید.

با همه چیز از شلوار جین گرفته تا لباس و کفش پاشنه بلند کار می کند، بنابراین برای روز یا شب عالی است. شما می توانید آن را در هر زمانی از سال نیز بپوشید!

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ

در این فصل (مانند بسیاری از فصل های قبل) همه جا شاهد کت بلیزرهای مشکی هستیم. ما دوست داریم که بتوانید با ست کردن آن با شلوار جین تنگ یا لباس ماکسی گلدار جدید، چیزهایی را با این کمد لباس کلاسیک ترکیب کنید. و بله برای ظاهری ساده و در عین حال شیک قطعاً می‌توانید این لباس را روی تاپ بپوشید.

2. ژاکت کش باف پشمی بلند

ژاکت کش باف پشمی بلند یک گزینه عالی برای گرم نگه داشتن بالاتنه شما در حالی که یک تاپ آستین کوتاه می پوشید است.

ژاکت کش باف پشمی را می توان با شلوار جین، یک شلوار کوتاه، یا حتی یک دامن کوچک زیبا پوشید – و همچنین راه بسیار خوبی برای شیک به نظر رسیدن در حالی که احساس راحتی می کنید است.

ژاکت کش باف پشمی نیز یک ظاهر کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد به خصوص در فصل بهار، پاییز و به خصوص زمستان.

برای زمانی که می خواهید روی استایل خود را برای هوای سرد بپوشانید عالی است اما همچنان به اندازه کافی سبک است تا از عرق کردن شما جلوگیری کند.

می توانید آن را با شلوار جین یا شلوارک ست کنید و حتی اگر دوست دارید چند صندل یا یک جفت نیم بوت در بیاورید!

چه چیزی را روی تاپ بپوشیم ؟ | استایل جذاب با تاپ

3. کت های جین و ژاکت

درست مانند تاپ‌های کت‌های جین نیز یک اصل کلاسیک در هر کمد لباسی هستند. با یک تاپ مناسب، می توانید کت جین خود را با شلوار، شلوارک تابستانی و ساق یا جوراب شلواری مناسب زمستان در ماه های سرد بپوشید.

تاپ‌های معمولی وقتی با کت‌های جین ست می‌شوند عالی به نظر می‌رسند، زیرا حال و هوای آرام‌تری را ایجاد می‌کنند که برای گردش‌های غیررسمی به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید ظاهر خود را زیبا کنید بسته به اینکه چقدر می‌خواهید شیک باشد، آن را با صندل‌های پاشنه‌دار یا قاطرهای براق ست کنید.

اگر جین مورد علاقه شما نیست، می توانید به جای آن یک ژاکت زیبا و گرم انتخاب کنید که برای فصل پاییز کاملاً عالی است!

کت های جین و مخملی هر دو به خوبی با هر مجموعه ای کار می کنند. آنها به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب و تطبیق می شوند، به خصوص اگر رنگ های روشن تر و خنثی را انتخاب کنید. به علاوه، آنها یک گزینه عالی برای انتقال بین فصل هستند.

کت های جین و ژاکت

4. کت چرم

یک ژاکت چرمی یک راه عالی برای لباس پوشیدن تاپ شما و اضافه کردن لبه در همان زمان است.

ترکیب تند و غیررسمی لباسی را به وجود می آورد که جذاب است و اعتماد به نفس ایجاد می کند، اما در عین حال، تلاش سختی نیست.

این ترکیب را با یک شلوار جین، یک دامن ماکسی شیک، یک شلوارک جین یا ساق شلواری بسازید. ظاهر به اندازه کافی همه کاره است که هم معمولی و هم شیک پوش باشد فقط کفش های خود را بر اساس آن انتخاب کنید!

امروزه کاپشن های چرمی در سبک ها و رنگ های مختلف در دسترس هستند، بنابراین شما می توانید چیزی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه و شخصیت خود باشد.

اگر چیزی کلاسیک و ساده می‌خواهید، به سراغ کت‌های چرمی مشکی یا قهوه‌ای بروید. اگر چیزی زنانه‌تر و شیک‌تر می‌خواهید، به جای آن از رنگ‌های روشن‌تر مانند کرم استفاده کنید.

ما به خصوص ترکیب یک ژاکت چرمی مشکی را با یک تاپ مشکی زیبا، همراه با یک جین جین تنگ مشکی و بوت  رزمی برای لباس های تک رنگ دوست داریم. شلوار جین سفید نیز با این ترکیب خوب به نظر می رسد!

کت چرم

5. پیراهن بدون دکمه

برای یک لباس تابستانی شیک، به دنبال مدل دادن به استایل خود با یک پیراهن دکمه دار نباشید. این یک راه عالی برای پوشاندن تاپ خود و ایجاد یک زیبایی معمولی و بدون دردسر دختر فرانسوی است.

برای استایل، فقط پیراهن دکمه دار آستین بلند خود را بپوشید و آن را باز بگذارید تا ظاهری آرام و در عین حال آراسته داشته باشید.

این سبک خاص به لطف “زیبایی شناسی دخترانه تمیز” که در ماه های اخیر در رسانه های اجتماعی در حال چرخش است، بسیار محبوب است!

پیراهن بدون دکمه نیز به راحتی با سایر قطعات کمد لباس شما ست می شود. شما می توانید آن را با شلوار جین یا شلوارک بپوشید، بسته به اینکه به چه سبکی می روید.

پیراهن و کت و شلوار فلانل

5. پیراهن و کت و شلوار فلانل

چه چیزی روی تاپ تاپ بپوشیم: پیراهن فلانل مشکی و سفید از لیلی صورتی
این پیراهن را روی لیلی صورتی تهیه کنید

فلانل یک پایه کلاسیک پاییز و زمستان است که می توانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. مدل دادن به آن بسیار آسان است.

فقط کافی است یک پیراهن فلانل را روی یک تاپ بپوشید و آن را با یک جفت شلوار فاق بلند، شلوار دودی یا شلوار باری ست کنید تا ظاهری در آخر هفته داشته باشید.

پیراهن و کت و شلوار فلانل

6. ژاکت های جذاب ترند 2023

این یک ظاهر نسبتاً جدید است که در سال گذشته در حوزه مد چرخیده است. این ژاکت های “فوق العاده برش خورده” برای پوشیدن به عنوان “تاپر” روی سوتین های ورزشی، لباس های بدن و تاپ طراحی شده اند.

توصیه می کنیم تاپ را با رنگ خنثی مانند مشکی یا سفید انتخاب کنید تا بتوان آن را با هر پلیور کوتاهی ست کرد. از طرف دیگر، شما همچنین می توانید به دنبال یک ظاهر همسان باشید!

ژاکت های جذاب ترند 2023

ژاکت های جذاب ترند 2023

8. کیمونو

در فرهنگ غربی، کیمونو یک لباس بلند تمام قد و گشاد است که با آستین های گشاد و گاهی اوقات کمربند مشخص می شود.

کیمونو را می توان از هر نوع پارچه ای تهیه کرد اغلب آنها از ابریشم یا پلی استر ساخته می شوند برخی از کیمونوها نیز مشبک هستند برخی دارای پولک هستند و بسیاری از آنها در الگوهای مختلف مانند طرح حیوانی یا گلدار عرضه می شوند.

کیمونو

نتیجه

و شما آن را دارید! از شیک پوشی گرفته تا کژوال، راه های زیادی برای مدل دادن به تاپ های مورد علاقه خود برای مناسبت های مختلف وجود دارد. بهترین راه برای پوشیدن استایل مورد علاقه‌تان، روشی است که به شما احساس راحتی بیشتری میدهد چه به معنای انتخاب یک کت شلوار یا یک ژاکت کش باف پشمی .

ما امیدواریم که این راهنمای استایل در مورد لباس پوشیدن لباس روی تاپ برای شما مفید بوده باشد! اگر هنوز به دنبال نکات مد و الهام بیشتر هستید روی این مقاله کلیک کنید.ست لباس با تاپ های کراپ

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا