دسته‌بندی نشدهگردشگری

۳۰ جاذبه گردشگری برتر دبی

[ad_1]

در این پست از سایت تفریحی جیران قصد داریم به معرفی ۳۰ جاذبه گردشگری برتر دبی بپردازیم.

دبی به خاطر جاذبه‌های دیدنی معاصر مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و مراکز خرید که با آکواریوم‌های ماموت و پیست‌های اسکی سرپوشیده همراه هستند، مشهور است.

در محله الفهیدی پرسه بزنید، دبی قدیمی را کشف خواهید کرد، سپس با کشتی سنتی در امتداد نهر دبی سفر کنید و به زودی متوجه خواهید شد که این شهر چیزی بیش از روکش پر زرق و برق آن است.

با برترین جاذبه های گردشگری دبی بیشتر آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: میراکل گاردن دبی


۱. برج خلیفه

بلندترین ساختمان جهان و بهترین مناظر پانوراما شهر دبی

ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی توریستی، برج خلیفه است که با ۸۲۹.۸ متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی شهر است.

برای اکثر بازدیدکنندگان، سفر به عرشه دیدبانی در طبقه ۱۲۴ اینجا یک کاری است که باید در شهر انجام شود. مناظر سراسر خط افق شهر از این چشم انداز چشم پرنده به سادگی خیره کننده است.

تجربه عرشه رصد نرم شامل ارائه چند رسانه ای در دوبی و ساختمان برج خلیفه است که در در سال ۲۰۱۰ کامل شده است، یک آسانسور پرسرعت شما را به سمت عرشه رصد می برد تا مناظر ۳۶۰ درجه از آسمان خراش ها به سمت صحرا را ببینید. شما می توانید از یک طرف صحرا و از طرف دیگر اقیانوس را ببینید.

بازدیدهای شبانه به دلیل چشم‌اندازهای مشهور نور شهر دبی در بین عکاسان محبوبیت خاصی دارد.

بلیط ورودی برج خلیفه خود را از قبل بخرید تا در صف های طولانی نمانید، به خصوص اگر قصد دارید در آخر هفته از آن بازدید کنید.

۲. نمایش فواره دبی

یک منظره سرگرمی خانوادگی و همه پسندانه

اطراف برج خلیفه، باغ‌های برج پارک، با مسیرهای پیاده‌روی مملو از مجسمه‌های هنر مدرن قرار دارد. پارک برج جایی است که می‌توانید نمایش فواره دبی را در دریاچه برج ببینید.

این آبنما که از فواره های معروف بلاجیو در لاس وگاس الگوبرداری شده است، بلندترین آبنمای جهان است که دارای نمایشگرهای آبی تا ارتفاع ۱۵۰ متری در هوا است.

نمایش‌های ۳۰ دقیقه‌ای به‌طور منظم پس از تاریک شدن هوا انجام می‌شوند، و اگرچه خود نمایشگر رایگان است، برای دسترسی به تجربه‌های افزودنی هزینه ورودی وجود دارد.

سکوی شناور فواره دبی یکی از محبوب‌ترین تجربه‌ها برای نماهای نزدیک است، در حالی که فرصت‌هایی برای سوار شدن به آبرا (قایق چوبی سنتی) روی دریاچه برج برای دیدن فواره‌ها از روی آب وجود دارد.

۳. دبی مال

نکات برجسته: آکواریوم دبی، فعالیت های خانوادگی فراوان، گزینه های غذاخوری، و خرید با نام تجاری

دبی مال، مرکز خرید برتر شهر و یکی از بهترین مکان‌های شهر برای بازدید از یک روز خرید و فعالیت‌های داخلی است تا بچه‌ها را مشغول نگه دارد. ورود به برج خلیفه و همچنین آکواریوم دبی را فراهم می کند.

اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز وجود دارد.

خرید و غذا خوردن بی پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در مرکز خرید وجود دارد. معروف ترین آنها جشنواره خرید سالانه دبی در ژانویه و فوریه و جشنواره سورپرایزهای تابستانی دبی در جولای و آگوست است.

مکان: جاده دوحه، درست در نزدیکی جاده شیخ زاید

۴. دنیای زیر آب در آکواریوم دبی

برترین ها: مقدمه ای الهام بخش از دنیای زیر آب

یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهر، آکواریوم دبی است که ۱۴۰ گونه از حیات دریایی را در مخزن معلق بزرگ طبقه همکف دبی مال در خود جای داده است.

اگرچه بازدید رایگان از مرکز خرید وجود دارد، اما نقطه برجسته بازدید از اینجا ورود به باغ وحش زیر آب است، با مناظر سه طبقه و ۲۷۰ درجه در طول تونل های شیشه ای.

آکواریوم دبی علاوه بر تماشای حجم عظیمی از حیات دریایی، تجربیات و کارهای آبی فراوانی را برای بازدیدکنندگانی که می‌خواهند با برخی از ساکنان آکواریوم از نزدیک ملاقات کنند، از تغذیه دستی با اشعه عقاب گرفته تا غواصی با صخره‌ها و کوسه ببری

آدرس: دبی مال، جاده شیخ زاید

۵. پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

نکته مهم: سرگرمی پارک موضوعی مبتنی بر آب برای یک روز اختصاص داده شده به سرگرمی های خانوادگی

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، مستقر در آتلانتیس، نخل روی نخل جمیرا – جزیره ساخت بشر معروف دبی – مکانی عالی برای خنک شدن پس از چند روز خرید و گشت و گذار پر هیجان است.

سرسره آبی در اینجا عالی و در سطح جهانی است، با Aquaconda، طولانی ترین سرسره آبی جهان. یک سرسره ۹ طبقه که به درستی جهش ایمان نامیده می شود. و ترن هوایی.

همچنین سافاری های زیر آب با استفاده از کلاه ایمنی Sea TREK وجود دارد. یک منطقه آب بازی اختصاصی برای کودکان کوچکتر با سرسره. و برای زمانی که تمام انرژی شما تمام شده است، یک جارو ۷۰۰ متری از ساحل شنی سفید.

آدرس: جاده کرسنت، پالم جمیرا، دبی

۶. به بیابان و کویر بروید

برترین ها: فضای داخلی چشمگیر امارات متحده عربی از تپه های شنی وسیع را در بهترین گزینه سفر یک روزه دبی ببینید

برای رسیدن به برخی از مناظر صحرای امارات متحده عربی از تپه های شنی مواج، لازم نیست از آسمان خراش های ساحلی دبی دور شوید.

هم تپه‌زارها و هم صحرای حفاظت‌شده صحرای دبی و هم تپه‌های شنی نارنجی ماله‌ها (در واقع در امارت شارجه) در فاصله یک روزه از شهر قرار دارند.

تورهای ماجراجویی صحرا می‌توانند طیف وسیعی از فعالیت‌ها را ترکیب کنند، از ساندبورد سواری، شتر سواری، و سافاری ۴WD گرفته تا نمایش‌های سنتی شاهین عربی و شام‌های صحرا زیر ستاره‌ها. همچنین گزینه هایی برای کمپینگ شبانه در زیر ستاره ها وجود دارد.

برنامه سفر معمولی تور، که به بازدیدکنندگان طعم زندگی بیابانی را می دهد، به راحتی حتی در یک سفر کوتاه به دبی، که حدود شش ساعت از خانه به درب طول می کشد، با خروج از شهر در اواسط بعد از ظهر، در نظر گرفته می شود.

سافاری صحرای دبی ۴x۴ یک ماجراجویی نیم روزه در صحرا را ارائه می دهد و شامل شترسواری، درس های سندبرد، باربیکیو غروب آفتاب و نمایش رقص شکم است.

برای تجربه یک تور با عجله کمتر، یکی از شرکت‌هایی را انتخاب کنید که در منطقه حفاظت‌شده صحرای دبی فعالیت می‌کنند، جایی که سفرها می‌تواند شامل رانندگی در حیات وحش برای مشاهده گله‌های غزال‌های آزادانه در این حفاظت‌گاه و اگر خوش شانس باشید، اویکس عربی را ببینید.

۷. چای عصرانه را در برج العرب میل کنید

برترین ها: یکی از معروف ترین تجربه های غذاخوری دبی را از خود پذیرایی کنید

برج العرب با ارتفاع ۳۲۱ متر در جزیره مصنوعی خود در خط ساحلی دبی، بلندترین هتل جهان است.

نمای بیرونی ساختمان که برای شبیه به بادبان های قایق بادبانی طراحی شده است با یک نمایش نورپردازی رنگی و طراحی شده در شب روشن می شود.

برج العرب که از هر نظر منحط شده است، یکی از گران ترین هتل های جهان است که مجلل ترین سوئیت ها برای یک شب بیش از ۱۵۰۰۰ دلار قیمت دارند.

برای کسانی که اعتبار نامحدودی ندارند، راه برای تجربه این ثروت فوق‌العاده، رزرو چای بعد از ظهر در Sahn Eddar (حداقل هزینه لازم است) در سالن سر به فلک کشیده آتریوم است.

غیر مهمانان همچنین می‌توانند شام را در Ristorante L’Olivo در المهارا رزرو کنند، جایی که پنل‌های شیشه‌ای از کف تا سقف در دیوارهای اتاق غذاخوری به شما امکان می‌دهد هنگام غذا خوردن، زندگی دریایی را تماشا کنید، یا می‌توانید از کلاسیک‌های فرانسوی و ایتالیایی برای ناهار لذت ببرید. یا شام با مناظر شهر در Al Muntaha ستاره دار میشلین.

آدرس: جاده جمیرا، دبی

۸. اسکی داخل سالن در مرکز خرید امارات اسکی دبی

نکته مهم: از گرمای بیابان با چند ورزش زمستانی خنک شوید، سپس تا زمانی که وارد مرکز خرید شوید، خرید کنید

Mall of the Emirates یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر است که امکانات دیدنی (و سورئال) اسکی دبی در داخل آن قرار دارد.

پیست اسکی سرپوشیده با تله کابین و محفظه پنگوئن، همه در دمای مداوم -۴ درجه سانتیگراد کامل شده است.

همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعه‌ای از وسایل سواری برای افراد بزرگ و کوچک وجود دارد.

فرصت های خرید بی حد و حصر است، مانند گزینه های غذا خوردن، و هر نوع غذای قابل تصوری را ارائه می دهد.

آدرس: جاده شیخ زاید، دبی

۹. نهر دبی

برترین ها: ابرا در سراسر نهر می‌رود تا مناظر خط افق شهر را ببیند

نهر دبی شهر را به دو شهر تقسیم می کند که دیره در شمال و بر دبی در جنوب قرار دارد.

نهر یکی از عناصر تأثیرگذار در رشد شهر بوده است و ابتدا ساکنان اینجا را برای غواصی ماهی و مروارید جذب می کند. دهکده های کوچک در کنار نهر تا ۴۰۰۰ سال پیش رشد کردند، در حالی که دوران مدرن در دهه ۱۸۳۰ آغاز شد، زمانی که قبیله بنی یاس در این منطقه ساکن شدند.

نهر جایی است که می‌توانید از آب مناظر شهر را تماشا کنید، یا با سفر به یکی از قایق‌های متعددی که به‌عنوان قایق‌های تفریحی توریستی بازسازی شده‌اند یا با پریدن روی آبرا (قایق چوبی کوچک) بین نقاط قایق در این مسیر. کریک بور دبی و بانک دیره.

در سمت نهر بر دبی، که با محله بستکیه منسجم می‌شود، این اسکله به‌عنوان منطقه السیف بازسازی شده است، با گردشگاهی در کنار آب با پشتوانه ساختمان‌های سنتی مرجانی و سنگ آهکی، بازار شناور، و مغازه‌هایی که صنایع دستی می‌فروشند. این یک مکان عالی برای قدم زدن با چشم انداز عالی آب است.

در جنوب شرقی پایین نهر، در ساحل دیره در شمال پل المکتوم، اسکله دوو قرار دارد. هنوز هم توسط تاجران کوچک از سراسر خلیج که با کشتی های خود به سمت کویت، ایران، عمان، هند و تا شاخ آفریقا حرکت می کنند، از آن استفاده می کنند.

این بقایای کوچک از اقتصاد سنتی دبی مکانی جذاب برای سرگردانی و تماشای بارگیری و تخلیه بار در و خارج از قایق ها است.

در انتهای جنوب شرقی نهر دبی، درست قبل از اینکه نهر به کانال دبی بپیوندد، بندر تازه توسعه یافته نهر دبی با یک مسیر پیاده روی ساحلی قرار دارد که چشم اندازهای عالی از افق شهر را ارائه می دهد.

۱۰. باغ معجزه رنگارنگ دبی

برترین ها: گزینه های عکاسی رنگارنگ در میان خلاقانه ترین باغ های دبی

این زیباترین باغ تاریخ است. دبی که به ساخت بزرگترین ساختمان ها و مراکز خرید دنیا راضی نیست، بزرگترین باغ گل جهان را ایجاد کرده است. باغ معجزه دبی ۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و ۱۰۰ میلیون گل مشهور را در خود جای داده است.

هر چیزی که می‌توان با گل پوشانید، از کلبه‌هایی به سبک انگلیسی گرفته تا آسیاب‌های بادی و کامیون‌ها بوده است. حتی یک نسخه گل از برج خلیفه نیز وجود دارد.

در پیاده‌روها قدم بزنید و از شورش رنگ‌ها و نمایش گل‌های حواس‌پرور لذت ببرید.

آدرس: البرشا، خیابان شیخ محمد بن زاید

۱۱. قدم زدن در تاریخ در محله الفهیدی (دبی قدیم)

برترین‌ها: معماری بومی خلیج فارس دبی را در میان کوچه‌های محله کوچک شهر قدیمی تحسین کنید.

محله الفهیدی (که قبلاً شناخته می شد و گاهی اوقات هنوز به عنوان محله بستکیا از آن یاد می شود) در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد تا خانه تاجران ثروتمند ایرانی باشد که عمدتاً به مروارید و منسوجات می پرداختند و به دلیل مالیات به دبی جذب شدند. تجارت رایگان و دسترسی به نهر دبی.

الفهیدی بخش شرقی بر دبی را در امتداد نهر اشغال می کند، و ساختمان های مرجانی و آهکی در اینجا، که بسیاری از آنها دیوارهایی با برج های باد دارند، به خوبی حفظ شده اند.

برج‌های باد شکل اولیه تهویه مطبوع را برای خانه‌ها فراهم می‌کردند – باد محبوس شده در برج‌ها به داخل خانه‌ها هدایت می‌شد. بازرگانان ایرانی احتمالاً این عنصر معماری (که در خانه‌های ساحلی ایران رایج است) را از کشور خود به خلیج منتقل کرده‌اند.

خطوط باریک که با معماری متمایز عربی ردیف شده اند، بسیار تداعی کننده دوران گذشته و بسیار کندتر در تاریخ دبی هستند.

در داخل منطقه، گالری مجلس، با مجموعه ای از سرامیک ها و مبلمان سنتی عربی (که در یک برج بادی قرار دارد)، و بنیاد فرهنگی السرکال با فروشگاه، کافه، و نمایشگاه های هنری در حال چرخش (واقع در یکی) را خواهید دید. از بناهای تاریخی).

۱۲. فرهنگ و سرگرمی جهانی دهکده را تجربه کنید

برجسته: مرکز سرگرمی عصرگاهی با تمرکز فرهنگی جهانی

از اکتبر تا آوریل، این پارک تفریحی سرگرمی‌های خانوادگی با مضمونی که بازدیدکنندگان را به سفر در سراسر جهان می‌برد، ارائه می‌کند.

غرفه های ۲۶ کشور دهکده جهانی، از عراق گرفته تا ژاپن و روسیه تا کره جنوبی، هر کدام تجربه ای فردی از فرهنگ، سرگرمی و میراث آن کشور ارائه می دهند. این یک گزینه منحصر به فرد در شهر برای سرگرمی های شبانه برای خانواده هایی است که بچه های کوچک در کنار آن هستند.

علاوه بر آلاچیق‌ها، گزینه‌های زیادی برای غذاخوری و خرید در محل وجود دارد. اعضای جوان‌تر خانواده از کارناوال به سبک سرگرم‌کننده با سواری‌های فراوان، مانند ماشین‌های سپر، چرخ و فلک، تاب‌های سوئیسی و یک چرخ بزرگ، همراه با سواری‌های سریع‌تر و ترن هوایی لذت خواهند برد.

آدرس: جاده شیخ محمد بن زاید، دبی

۱۳. کروز در اطراف مدینه جمیرا با یک ابرا

نکته مهم: سفرهای دریایی دیدنی در کانال با قایق های سنتی ابرا برای گشت و گذار آسان

مجتمع توسعه مدینات جمیرا یک منطقه غذاخوری و خرده فروشی با چند هتل پنج ستاره است که همگی در امتداد سواحل حاشیه درختان نخل شبکه کانال مصنوعی قرار دارند.

تمام مدینه جمیرا به تقلید از معماری سنتی خلیج فارس با برج های بادگیر و جزئیات مشربیه طراحی شده است.

Souk Madinat Jumeirah در اینجا خریدهای آسانی را با انواع صنایع دستی سنتی و سوغاتی از خلیج فارس و سراسر خاورمیانه ارائه می دهد، اما دلیل اصلی سفر به اینجا، سوار شدن بر آبرا (قایق چوبی کوچک) و گشت و گذار در کانال است. .

آبراس به طور منظم از تفرجگاه سوق مدینه جمیرا خارج می شود و در اطراف آبراه حلقه می زند و فرصت های زیادی برای عکس از باغ های سرسبز و معماری سنتی مدینه جمیرا با بادبان بلند برج العرب در پس زمینه فراهم می کند.

آدرس: خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، دبی

۱۴. در ساحل جمیرا آفتاب بگیرید

نکته مهم: زندگی ساحلی دبی با همه چیزهایی که در دسترس شماست خلاصه می شود

این نوار عریض و طولانی از سعادت سفید شنی، مقصد شماره یک ساحل برای بازدیدکنندگان دبی است.

برخی از محبوب‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی دبی در تمام طول آن قرار گرفته‌اند و این مکان را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای اقامت برای بازدیدکنندگانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند ساحل را به بخش اصلی اقامت خود در دبی تبدیل کنند.

مناطق وسیع ساحل دارای امکانات عالی هستند، با صندلی‌های آفتاب‌گیر فراوان، رستوران‌ها، ناجیان غریق که در مناطقی که برای شنا در نظر گرفته شده گشت‌زنی می‌کنند، و اپراتورهای ورزش‌های آبی که جت اسکی، اجاره کایاک، پاراسلینگ و قایق سواری ارائه می‌دهند.

این یک ساحل امن برای خانواده‌هایی است که با بچه‌های کوچک سفر می‌کنند، زیرا آب فیروزه‌ای خلیج که ساحل را می‌پیچد، کم عمق و آرام است.

آدرس: دبی مارینا، دبی

۱۵. تاریخ امارات را در موزه دبی کشف کنید

برترین ها: برای کشف میراث دبی، در پشت نمای مرتفع کاوش کنید

موزه عالی دبی در قلعه الفهیدی قرار دارد که در سال ۱۷۸۷ برای دفاع از نهر دبی ساخته شده است. دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و با آهک در کنار هم نگه داشته شده اند. طبقه فوقانی توسط تیرهای چوبی نگه داشته شده و سقف آن از شاخه های خرما، گل و گچ ساخته شده است.

این قلعه در تاریخ خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است. در سال ۱۹۷۱ (و بار دیگر در سال ۱۹۹۵ به طور گسترده بازسازی شد)، اکنون موزه برتر شهر است.

ورودی دارای یک نمایشگاه جذاب از نقشه های قدیمی امارات و دبی است که گسترش عظیمی را نشان می دهد که پس از رونق نفت منطقه را تحت تاثیر قرار داده است. حیاط خانه چندین قایق سنتی و خانه ای با برگ خرما با برج باد اماراتی است. سالن سمت راست دارای سلاح است و سالن سمت چپ آلات موسیقی اماراتی را به نمایش می گذارد.

در زیر طبقه همکف سالن‌هایی با نمایشگاه‌ها و دیوراماها وجود دارد که جنبه‌های مختلف زندگی سنتی اماراتی (از جمله صید مروارید و زندگی صحرای بادیه‌نشین) را پوشش می‌دهد، و همچنین آثاری از قبرهای ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ ساله در سایت باستان‌شناسی القصیس.

آدرس: الفهیدی، خیابان الفهیدی

۱۶. عکس های غروب آفتاب در قاب دبی

برترین ها: مناظر هوایی از منظره شهری مدرن در زیر و گالری های متمرکز بر تاریخ دبی

این قاب عکس فوق‌العاده با ارتفاع ۱۵۰ متر که در میان محله‌های قدیمی‌تر دبی در اطراف نهر و فضای مدرن شهر قرار گرفته، یکی از جدیدترین مناظر دبی است.

در داخل دبی فریم، مجموعه‌ای از گالری‌ها قبل از سفر به عرشه آسمان، شما را در تاریخ شهر می‌گذرانند و میراث اماراتی را کاوش می‌کنند، جایی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از دوبی قدیمی و جدید وجود دارد که می‌توانید روی سکوهای تماشای آن ببینید.

پس از آن، گالری Future Dubai را ببینید، که تصور می کند یک چشم انداز آینده نگرانه از شهر چگونه خواهد بود.

آدرس: پارک زبیل، جاده شیخ خلیفه بن زاید

۱۷. در ساحل لامر شنا کنید و آفتاب بگیرید

نکته مهم: یک روز را به گشت و گذار اختصاص دهید و برای استراحتی آرام در کنار دریا به شن های سفید بروید.

ساحل لامر در جمیرا با پشتوانه‌ای از درختان نخل، مکانی راحت برای یک روز کامل از آفتاب و دریا است.

اپراتورهای ورزش‌های آبی در اینجا سفرهای جت اسکی، قایق‌سواری، پرواز سواری و کایاک سواری را برای ساحل‌نشینانی که برای پیاده‌شدن از روی شن‌ها احساس خارش می‌کنند، ارائه می‌کنند، اما برای کسانی که می‌خواهند بین شنا کردن تنبلی کنند، صندلی‌های آفتاب‌گیر زیادی و طیف گسترده‌ای از آن‌ها اجاره می‌کنند. کافه‌ها و رستوران‌ها فقط برای صرف میان‌وعده و وعده‌های غذایی کامل، از شن‌ها فاصله دارند.

لامر یک خلیج سرپوشیده با آب آرام است، بنابراین یک انتخاب مطمئن هم برای خانواده ها و هم برای شناگرانی است که اعتماد به نفس کمتری دارند. مانند تمام سواحل اصلی دبی، در طول روز به طور منظم توسط ناجیان غریق گشت زنی می شود.

اگر دریا و ماسه کافی نیست، در نقطه شمال شرقی ساحل، پارک آبی لاگونا را با چندین سرسره آبی، یک رودخانه تنبل و یک استخر موج سواری خواهید دید.

آدرس: جمیرا، جاده جمیرا

۱۸. تفریح خانوادگی در Motiongate & Legoland در پارک‌های دبی

نکته مهم: سرگرمی خانواده محور در این پارک های موضوعی به هم پیوسته تمرکز دارد

در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، نیازهای سرگرمی شما در یک مکان جمع‌آوری می‌شوند. تنها مشکل اینجا انتخاب کاری است که می خواهید انجام دهید.

این پروژه غول‌پیکر شامل مجموعه‌ای از پارک‌های موضوعی در سطح جهانی است که برای همه، در هر سنی که هستید، چیزی را فراهم می‌کند.

Motiongate موضوع خود را از تولیدات هالیوود می گیرد، با سواری هایی که بر اساس فیلم های پرفروش ساخته شده است. بالیوود پارکز دنیای صنعت سینمای معروف هند را در سواری های خود زنده می کند. و لگولند دبی و پارک آبی لگولند برای بازدیدکنندگان جوان‌تر یک روز مفرح را در سواری‌های تعاملی، سرسره‌های آبی و استخر موجی خود فراهم می‌کنند.

مرکز غذاخوری ریورلند دبی متصل به منطقه به این معنی است که دیگر نیازی به ترک آن نیست، پس از اینکه خود را با سرگرمی‌های پارک موضوعی خسته کردید، آنجا که سرگرمی‌های شبانه زیادی نیز در اینجا وجود دارد.

آدرس: جبل علی، جاده شیخ زاید

۱۹. تور مسجد جمیرا

نکته مهم: در تور مشهورترین مسجد دبی، بینش بیشتری در مورد اسلام به دست آورید

مسجد جمیرا از نظر بسیاری زیباترین مساجد دبی است. کپی دقیقی از مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است.

این سازه سنگی به سنت فاطمی در قرون وسطی ساخته شده و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد. به خصوص در عصر هنگام روشن شدن با نورافکن جذاب است.

مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد بن راشد (که همچنین برنامه‌ای از تورها، سخنرانی‌ها، کلاس‌های عربی و غذای فرهنگی را اجرا می‌کند) تورهای راهنما را در مسجد ترتیب می‌دهد که برای تقویت درک بهتر از ایمان مسلمانان طراحی شده‌اند.

تورها همه روزه به جز جمعه ها از ساعت ۱۰ صبح شروع می شوند.

آدرس: جاده جمیرا

۲۰. در ساحل کایت و ساحل ام سوقیم به آب بروید

نکته مهم: در یکی از بهترین سواحل ورزش های آبی دبی کایت سواری را یاد بگیرید

به لطف موج سواری و باد غالب، بخش شمالی ساحل ام سقیم بهترین نقطه دبی برای کایت موج سواری است.

این ساحل میزبان مجموعه‌ای از اپراتورهای ورزش‌های آبی است که اجاره تجهیزات، و همچنین آموزش بادبادک‌سواری، به‌علاوه قایق سواری و کرایه کایاک ارائه می‌دهند.

این ساحل طولانی ماسه‌ای زرد در امتداد ساحل به سمت جنوب می‌رود (به ساحل ام سوقیم تبدیل می‌شود)، با فضای زیادی برای آفتاب‌گیرانی که به دنبال یک روز تنبل شنا و غوطه‌ور شدن در شن‌ها و امکانات عالی و انتخاب‌های غذاخوری هستند. از انتهای جنوبی ساحل مناظر خوبی از برج العرب وجود دارد.

در حالی که در منطقه جمیرا هستید، برای بازدید از مجلس غرفات ام الشیف در فاصله سه کیلومتری از ساحل، ارزش آن را دارد که یک ساعت از شن و ماسه پاک کنید. این محل در سال ۱۹۵۵ ساخته شد و اقامتگاه تابستانی مرحوم شیخ راشد بن سعید آل مکتوم بود.

این اقامتگاه که از گچ و بلوک مرجانی ساخته شده است، بازسازی شده است و بسیاری از دکورهای زیبای اصلی را حفظ کرده است و به شما درک بهتری از سبک زندگی مجلل حاکمان دبی می دهد.

باغ های مجلس بازتولید سیستم آبیاری چشمگیر عرب و بسیاری از نخل های سایه دار است.

آدرس: جمیرا، دبی، جاده جمیرا

۲۱. در جاده شیخ زاید قدم بزنید

نکته مهم: از سطح زمین به مناظر آسمان خراش مرکز دبی نگاه کنید

جاده شیخ زاید گذرگاه اصلی است که از منطقه تجاری مدرن مرکز شهر دبی عبور می کند.

این بزرگراه عریض و هشت بانده در تمام طول آن با شیشه های سر به فلک کشیده، کروم و فولاد پر شده است. این یکی از بهترین نقاط دیدنی روی زمین برای مناظر آسمان‌خراش معروف دبی است.

جاذبه‌های اصلی در امتداد، یا درست خارج از آن، نوار بین میدان و اولین تقاطع هستند، و بیشتر مراکز خرید معروف دبی در امتداد مسیر جاده قرار دارند.

برج تجارت جهانی دبی دارای یک سکوی مشاهده در طبقه بالای خود است که مناظر پانوراما را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد (گزینه ارزان تری نسبت به برج خلیفه)، و پارک طلا و الماس (جاده شیخ زاید) یک فروشگاه برای دوستداران جواهرات است. با ۱۱۸ تولید کننده و ۳۰ خرده فروش همه زیر یک سقف.

۲۲. در IMG Worlds of Adventure به هیجانات بپردازید

نکات مهم: سواری پر از آدرنالین و ساعت ها سرگرمی برای بچه ها در تمام سنین

پارک موضوعی IMG Worlds of Adventure، در نزدیکی دهکده جهانی، سرگرمی همهجانبه ای در بهترین حالت خود است و برای بچه ها و بچه های بزرگ هیجان و هیجان دارد.

با یک منطقه که به طور کامل به شخصیت های نمادین مارول اختصاص داده شده است. دیگری سواری با موضوع دایناسور. و منطقه‌ای که شبکه کارتون سکان هدایت را در دست می‌گیرد، با سواری‌ها و فعالیت‌های ملایم‌تر برای کودکان کوچک‌تر، چیزی برای هر سنی در اینجا وجود دارد.

چه بخواهید به انتقام جویان در جنگ با آلترون کمک کنید، چه خود را احمقانه در یک خانه خالی از سکنه بترسانید، یا به مرد عنکبوتی بپیوندید که در شهر تاب می خورد، این بهشت ​​برای خانواده هایی است که به دنبال یک روز پر از سرگرمی هستند.

آدرس: جاده شیخ محمد بن زاید، دبی

۲۳. خرید و چانه زنی در بازارهای دیره

مهم: به روش سنتی در میان بازارهای میراث دیره خرید کنید

دیره در کرانه شمالی نهر دبی واقع شده است و خیابان های پیچ در پیچ اینجا از دیگ ذوب ملیت های مختلف که دبی را خانه می نامند پرده برداری می کند. در ساحل، قایق‌های باستانی با بانک‌ها، هتل‌ها و ساختمان‌های اداری مدرن به عنوان پس‌زمینه بارگیری و تخلیه می‌شوند.

برای مسافران، دیره بیشتر به خاطر بازارهای سنتی خود معروف است که در تمام اوقات روز با خریداران شلوغ است.

بازار طلای دیره به عنوان بزرگترین بازار طلا در جهان شهرت جهانی دارد.

بازار ادویه دیره با کیسه های کندر، زیره، پاپریکا، زعفران، سماق و آویشن و همچنین چوب عود معطر، گلاب و بخور، هر ادویه قابل تصوری را می فروشد.

بازار ماهی یک تجربه گردشگری بسیار کمتر را فراهم می کند.

در حالی که در این منطقه هستید، دوستداران فرهنگ نباید دو تا از جواهرات معماری زیبای بازسازی شده دیره را از دست بدهند. خانه هریتیج در سال ۱۸۹۰ به عنوان خانه یک تاجر ثروتمند ایرانی ساخته شد و بعداً به خانه شیخ احمد بن دلموک (تاجر معروف مروارید در دبی) تبدیل شد. امروز، فرصتی عالی برای دیدن فضای داخلی یک خانه سنتی خانوادگی است.

مدرسه الاحمدیه که در سال ۱۹۱۲ ساخته شد، قدیمی ترین مدرسه دبی است و اکنون به موزه آموزش عمومی تبدیل شده است.

۲۴. چتربازی بر فراز نخل جمیرا دبی

برجسته: بهترین مناظر هوایی شهر را با بهترین فعالیت های هیجان انگیز دبی دریافت کنید

برای غوطه ور شدن آدرنالین در مناظر در زمانی که در شهر هستید، از منطقه Palm Drop Zone Skydive Dubai به صورت پشت سر هم بر فراز دبی پرواز کنید.

مناظر چشم پرنده ای از خط ساحلی آسمان خراش شهر، دبی مارینا و جزایر مصنوعی پالم جمیرا، تا پایین ۳۹۰۰ متر ارتفاع وجود دارد.

کل تجربه حدود ۹۰ دقیقه طول می کشد و شامل پرواز می شود. مربی شما در طول چتربازی مهار خواهید شد. و یک اپراتور دوربین چتربازی که در حین شیرجه شما عکس می گیرد.

اگر مناظر تپه‌های صحرا را ترجیح می‌دهید، Skydive Dubai نیز تجربه‌ای جداگانه از چتربازی پشت سر هم در بیابان، حدود ۳۵ کیلومتری خارج از شهر، دارد.

چتربازی در دبی فعالیتی است که به دلیل تعداد محدود و محبوبیت بالای این تجربه، باید تا حد امکان از قبل رزرو کنید.

۲۵. از تئاتر در سطح جهانی در اپرای دبی لذت ببرید

نکته مهم: در طول سفر از بهترین زندگی فرهنگی دبی لذت ببرید

برای دیدن جاذبه های شبانه، بیشتر از این نگاه نکنید. ساختمان جدید اپرای دبی که در اواسط سال ۲۰۱۶ افتتاح شد، مرکز منطقه ساحلی در مرکز شهر دبی است و یک مرکز فرهنگی مهم و مکان اصلی سرگرمی است.

اپرای دبی میزبان یک برنامه در تمام طول سال از تولیدات تئاتر موزیکال معروف، کنسرت های نوازندگان در سطح جهانی، اپرا، باله، و موسیقی کلاسیک و همچنین تولیدات کوچکتر، شب های کمدی و کنسرت است.

ساختمان تئاتر ۲۰۰۰ نفری خود یک قطعه شگفت‌انگیز از تسلط معماری و یکی از نشانه‌های جدید دبی است، با دیوارهای شیشه‌ای و فولادی بسیار مدرنش که بر فراز اسکله بیرون زده‌اند و شبیه منحنی‌های یک داو سنتی است.

آدرس: جاده شیخ محمد بن راشد

۲۶. در باغ پروانه های دبی از طبیعت لذت ببرید

برترین ها: بدون خروج از شهر در طبیعت استراحت کنید

برای یک بعد از ظهر در باغ پروانه های دبی از آسمان خراش های شهر فرار کنید. برای برشی از طبیعت، این باغ پروانه های وسیع، با حدود ۱۵۰۰۰ پروانه که در زیر محوطه های گنبدی شکل پرواز می کنند، قابل شکست نیست.

این فرصتی عالی برای بچه‌ها است که از نمای نزدیک از پروانه‌ها دیدن کنند، زیرا اغلب روی شانه‌ها و دست‌های بازدیدکنندگان فرود می‌آیند.

در اینجا موزه ای نیز وجود دارد که اطلاعات زیادی در مورد انواع پروانه ها، زیستگاه آنها و چرخه زندگی دارد.

آدرس: البرشا، خیابان شیخ محمد بن زاید

۲۷. فرهنگ محلی را در دهکده میراث و غواصی کاوش کنید

نکته مهم: میراث دریایی و زندگی دبی را در امتداد این خط ساحلی قبل از شهر معاصر کاوش کنید

میراث معماری، فرهنگی و دریایی دبی در دهکده هریتیج و غواصی به نمایش گذاشته می‌شود و نمایش‌هایی مربوط به غواصی مروارید و ساختمان قایق‌نشین – دو مورد از پایه‌های اصلی اقتصادی تاریخی دبی است.

همچنین تفریحاتی از زندگی سنتی بادیه‌نشینان و روستاهای ساحلی، با خانه‌های ایرانی، قهوه‌خانه سنتی و یک بازار کوچک که در آن سفال‌گران و بافندگان صنایع دستی خود را در غرفه‌ها انجام می‌دهند، وجود دارد.

موسیقی و رقص محلی از اکتبر تا آوریل اجرا می شود و بازدیدکنندگان می توانند از پزشکان طب سنتی مشاوره بگیرند.

مکان: شینداغا، بر دبی

۲۸. فلامینگوها را در پناهگاه حیات وحش راس الخور ببینید

نکته مهم: صبح زود را به دیدن فلامینگوها و سایر پرندگان در میان تالاب های شهر بگذرانید.

برای تماشای منظره طبیعی تر، لازم نیست خیلی از آسمان خراش ها دور شوید. پناهگاه حیات وحش راس الخور شامل جنگل های حرا و تالاب های نهر دبی است.

یک توقف مهم در مسیرهای مهاجرت، این مکان بهترین مکان برای مشاهده فلامینگوها در زمستان است، زمانی که گله های عظیمی از این پرندگان صورتی باشکوه در میان تالاب ها رد می شوند و در پس زمینه بلندمرتبه های بلند قرار دارند.

پوسته های مختلفی در نقاط مهم در داخل پارک ایجاد شده است تا به تماشاگران پرنده امکان دید خوبی از حیات پرندگان را داشته باشد.

آدرس: خیابان راس الخور، دبی

۲۹. معماری سنتی را در خانه شیخ سعید آل مکتوم مشاهده کنید

برترین ها: در میان موزه های این مجموعه سلطنتی به تاریخ دبی بپردازید

شیخ سعید آل مکتوم از سال ۱۹۲۱ تا ۱۹۵۸ حاکم دبی و پدربزرگ حاکم فعلی بود. اقامتگاه سابق او به عنوان موزه ای که نمونه ای عالی از معماری عربی است، بازسازی و بازسازی شده است.

خانه اصلی در سال ۱۸۹۶ توسط پدر شیخ سعید ساخته شد تا وی بتواند فعالیت کشتیرانی را از بالکن ها مشاهده کند.

ویران شد، اما خانه فعلی در کنار محل اصلی بازسازی شد و با درهای چوب ساج حکاکی شده، پرده های مشبک چوبی در سراسر پنجره ها و صفحات تهویه گچی با طرح های گلدار و هندسی به مدل اصلی وفادار ماند.

سی اتاق در اطراف یک حیاط مرکزی با جزئیات برج باد در بالا ساخته شده است.

در داخل آن نمایشگاه‌های موزه عکس‌ها و اسناد تاریخی دبی با بسیاری از عکس‌های قدیمی شگفت‌انگیز از دبی از دوره بین سال‌های ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۳ وجود دارد.

بال دریایی موزه عکس هایی از ماهیگیری، مروارید و ساخت قایق دارد. در سرتاسر ساختمان حروف، نقشه ها، سکه ها و تمبرهای زیادی وجود دارد که پیشرفت امارت را نشان می دهد.

در همین نزدیکی موزه تقاطع تمدن ها قرار دارد که نقش تاریخی امارات متحده عربی را به عنوان مرکز تجاری بین آسیا، آفریقا و اروپا مدت ها قبل از تبدیل شدن نفت به برجسته ترین صنعت این منطقه بررسی می کند.

این نمایشگاه در داخل اقامتگاه قدیمی شیخ حشر بن مکتوم آل مکتوم، که عضوی از خاندان حاکم دبی بود، قرار دارد، تاریخ این منطقه ساحلی را به عنوان بخشی از مسیرهای تجارت جهانی، با نمایش آثار و دست نوشته ها نشان می دهد.

همچنین موزه کتاب‌های کمیاب و نسخه‌های خطی و موزه کوچک اسلحه‌خانه در محل است.

آدرس: جاده الخلیج، بر دبی

۳۰. هنرهای پیشرفته را در خیابان آلسرکال مرور کنید

برجسته: صحنه رو به رشد هنر معاصر دبی را کاوش کنید

خیابان ال سرکال، بخشی از منطقه صنعتی قدیمی القوز، بازسازی شده و به مرکز هنری اصلی دبی تبدیل شده است و برخی از مهم ترین گالری های هنر معاصر شهر را در خود جای داده است.

نام‌های گالری تأسیس شده مانند گالری هنر سبز، خط سوم و گالری ایام خانه خود را در اینجا ساخته‌اند، در حالی که مجموعه‌ای از گالری‌های نوپا کوچک‌تر نیز به این مکان نقل مکان کرده‌اند.

برنامه مجموعه های چرخشی منطقه هم بر کارهای هنرمندان بزرگ و هم بر استعدادهای جدید خاورمیانه تمرکز دارد.

این منطقه نوظهور همچنین محلی برای بوتیک‌های مد و لوازم جانبی توسط طراحان محلی، رستوران‌های پاپ آپ و زندگی در کافه‌ها است و هیاهوی پرانرژی و جوانی یک شهر را به نمایش می‌گذارد که معمولاً بیشتر به خاطر چهره شرکتی آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

آدرس: خیابان السرکال، منطقه صنعتی القوز

بهترین کارها برای انجام با بچه ها در دبی

علاوه بر انبوه پارک‌های موضوعی دبی، اقامت در شهر می‌تواند کارهای فعال‌تری را برای انجام انجام دهد.

اگر می‌خواهید بچه‌ها مناظر طبیعی بیشتری را تماشا کنند، تورهای بیابانی فراوانی وجود دارد که از آسمان‌خراش‌ها خارج می‌شوند. بسیاری از تورها شامل سندبورد سواری یا شتر سواری هستند.

برای چسبیدن به ساحل، سواحل و استراحتگاه‌ها اجاره کایاک و همچنین مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی دیگر را ارائه می‌دهند تا بچه‌ها انرژی خود را در دریا صرف کنند.

و برای کسانی که از تفریحات عجیب و غریب در برف در میان گرما لذت می برند، پیست اسکی سرپوشیده در مرکز خرید امارات را نمی توان از دست داد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا